سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم ۱۱ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده است، به تمجید از دو بازیکن تیمش پرداخت و دلیل بازی ندادن به سجاد شهباززاده را توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شب فراموش نشدنی برای مارسلو، در بازی آرژانتینوس جونیورز برابر فلومیننزه. بازیکن سابق رئال مادرید به دلیل شکستن پای حریف از زمین مسابقه اخراج شد.
هواداران منچسترسیتی از عملکرد تیم داوری دیدارشان مقابل منچستریونایتد در صحنه خطای کاسمیرو روی مانوئل آکانجی خشمگین بوده و معتقدند کاسمیرو باید از زمین اخراج می‌شد.
لیورپول که نیمه اول دیدارش مقابل استون‌ویلا را با اختلاف یک گل عقب افتاده از خشونت بازیکنان این تیم و اخراج نشدن تایرون مینگز در آخرین دقیقه نیمه اول عصبانی است.
خورخه هرناندو، مدافع اوساسونا، با تکل روی پدری یک گل را برای تیمش خرید.
استیو کوپر، سرمربی ناتینگهام فارست، از تصمیم داور بازی در عدم اعلام ضربه پنالتی و اخراج نکردن هری مگوایر به شدت عصبانی شد.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود گفت که برکناری گراهام پاتر از هدایت چلسی برای او اهمیت چندانی ندارد.
منصوریان که تیمش با توجه به اخراج ۲ بازیکن شرایط سختی مقابل حریف داشت، در هشتمین دقیقه از وقت اضافه با گل به خودی حزباوی تسلیم شد و نتوانست بازی را با تساوی خاتمه دهد.
آستارا- اشتباه عجیب داور بازی شهرداری آستارا و خلیج فارس ماهشهر سبب شد بازیکن اخراجی خلیج فارس ماهشهر با بازیکن نیمکت نشین تعویض شود.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که اخراج نشدن دنی سبایوس، نقطه عطف دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید بود.
در یک‌ اقدام عجیب در بازی صنعت نفت داور بجای فردین یوسفی به ریکانی کارت نشان داد.
باشگاه پرسپولیس نسبت به اخراج بازیکن ملی پوش این تیم واکنش نشان داد و خبر از شکایت از هافبک نساجی داد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اخراج سه بازیکنش بعد از بازی با سپاهان توضیحاتی ارائه کرد.
انگلیسی‌ها از اخراج نشدن تئو هرناندز بعد از خطای منجر به پنالتی روی میسون مونت عصبانی هستند.
گزارشگر صداوسیما هم به دلیل سانسور، متوجه اخراج بازیکن کامرون نشده بود.
هواداران رئال مادرید امشب در برنابئو از فرصتی که داشتند برای طعنه زدن به اتلتیکو مادرید استفاده کرده و خواهان اخراج نشدن دیگو سیمئونه بعد از حذف تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان شدند.
رضا میرزایی، بازیکن استقلال، معتقد است که در بازی امروز برابر فولاد یک خطای پنالتی صد درصدی روی او اعلام نشده است.
درحالیکه خولن لوپتگی در آستانه اخراج از سویا قرار دارد او قبل از رسمی شدن اخراجش یک پیشنهاد دریافت کرده است.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.
کریستین هایدل، مدیر ورزشی ماینتس، به خاطر اخراج توماس توخل شدیدا از مدیران چلسی انتقاد کرد.
شاهکار داوری‌ها در هفته دوم به اوج رسید و سعاد وفاپیشه در شرایطی که 2 کارت زرد به میلاد باقری، بازیکن نفت مسجدسلیمان داده بود او را اخراج نکرد!
سرمربی ذوب آهن در مورد اتهام نمایش فوق دفاعی در دیدار مقابل پرسپولیس واکنش تندی نشان داد.
واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی، به شایعات اخراج این بازیکن از پی اس جی واکنش نشان داد.
اسماعیل قادری‌فر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی برکنار و با حکم وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی نیکبخت به عنوان سرپرست جدید این سازمان منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ