طبق برنامه ریزی سازمان لیگ تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان در یک روز و یک ساعت برابر حریفان خود قرار می‌گیرند و همین امر مشکلاتی را به وجود آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
جمعه پایان یافت و شنبه آغاز شد؛ خستگی از صورت‌ها می‌بارد؛ چشم‌ها نیمه باز از هم جویای خبر می‌شوند؛ عقربه ها ساعت نزدیک به یک بامداد را نشان می دهد که اعلام شد جلسه به روزی دیگر موکول شد.
یک روز همیشه دقیقا ۸۶۴۰۰ ثانیه نیست، زیرا چرخش سیاره ثابت نیست. همه چیز از چرخیدن گوشته گرفته تا حرکت جو و کشش گرانشی ماه می‌تواند با آن بازی کند و هر روز چند میلی ثانیه اضافه یا کم کند. با گذشت زمان، این تفاوت‌ها اضافه می‌شوند.
رضا مغانلو درست یک روز پس از جدایی از هوادار مقابل تیم سابقش قرار گرفت.
گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
شاگردان کی‌روش امروز و در فاصله دو روز تا بازی حساس با امریکا، یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد.
دو تیم فرانسه و دانمارک از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۵ آذر در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف هم رفتند.
ساعت ۱۸ روز گذشته یک تانکر در حال تخلیه و تزریق اسید سولفوریک جهت خنثی‌سازی کاستیک ضایعات بود که در حین تخلیه مقداری از مواد در تانکر باقی ماند و به دلیل وزش باد، گاز در فضا منتشر و منجر به گازگرفتگی تعدادی از کارکنان از جمله راننده تانکر شد.
شاگردان کی‌روش ظهر امروز آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ولز برگزار می کنند.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر امروز یک جلسه تمرینی پیش از بازی با انگلیس برگزار خواهد کرد.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
تیم هوادار روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر در خانه در برابر سپاهان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و این در حالی بود که ابتدا بازی را پیش افتاده بود.
نساجی به سرعت برگشت و روز بد خود در برابر استقلال را با یک بازی خوب و تماشایی در برابر نفت مسجد سلیمان جبران کرد.
تیم ملی از ساعت ۲۰ روز جمعه یک مهر ماه با اروگوئه و از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۵ مهر با سنگال دیدار خواهد کرد.
مهدیه صالحی؛ روانپزشک اعلام کرد: مشکلات خواب کودکان می‌تواند در شروع خواب، موقع بلند شدن از خواب (به شکل بیقراری) در میانه خواب، شب ادراری، کابوس شبانه و…، باشد. این مشکلات در صورتی اطلاق می‌شود که در یک بازه زمانی سه ماهه داشته باشد.
شاگردان ساکت الهامی عصر روز گذشته تمرینات‌شان را برای بازی مقابل پرسپولیس آغاز کردند.
پدر گفت: ما در حال فراهم‌کردن مبلغ دیه بودیم که چند روز بعد از زندان تماس گرفتند و گفتند که بیایید برای آخرین ملاقات؛ باورمان نمی‌شد. آن شب باز در خانه مقتول رفتیم و هرچقدر که می‌توانستیم التماس کردیم، ولی فایده نداشت. حتی جلوی در زندان هم به پای‌شان افتادیم، اما راضی به گذشت نشدند. رفتند داخل زندان و یک ساعت بعد مأمور زندان خبر داد که سعید قصاص شده است. آن روز برایم چه جهنمی بود. خدا برای کسی نخواهد.
روز ۱۹ ژوئن سال ۱۹۴۱معادل ۲۹ خردادماه ۱۳۲۰ یک گروه خبری مامور فیلمبرداری از عملیات نبش قبر شدند. در همین حین پیرمردی که در مقبره کارگری می‌کرد التماس می‌کرد در تابوت را نگشایند، ولی پاسخی جز خنده حضار دریافت نکرد. میخ‌های درشت درپوش تابوت با دیلم بیرون کشیده شدند و پروفسور میخاییل. ام. گراسیموف از برجسته‌ترین محققان علم آناتومی پیروزمندانه جمجمه تیمور را برداشت و آن را مقابل گروه فیلمبرداران بالای سرش گرفت. فیلم به سرعت به مسکو فرستاده شد و استالین جمجمه تیمور فاتح را دید.
قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما
ایران در سومین و آخرین بازی دور مقدماتی ساعت 15 روز یکشنبه به مصاف ژاپن می رود تا تیم برنده به عنوان صدرنشین مستقیما راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ