ایران در سومین و آخرین بازی دور مقدماتی ساعت 15 روز یکشنبه به مصاف ژاپن می رود تا تیم برنده به عنوان صدرنشین مستقیما راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام یک روزنامه معتبر ایتالیایی، باشگاه آاس رم روی مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو دست گذاشته است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
آریزو ۵ جی تی محصول جدیدی در سبد خودرو‌های چری است. چند ماهی از معرفی این خودرو به بازار چین می‌گذرد و اکنون در مراکز خرید و شوروم‌های مختلف، این خودرو به معرض نمایش گذاشته شده است. آریزو ۵ جی تی ظاهر متفاوتی نسبت به خودرو‌های این خانواده دارد و به‌شدت شبیه به محصولات لکسوس طراحی شده است. درون کابین این خودرو نیز ظاهر متفاوتی را شاهد هستیم.
سیدبندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ ؛ ایران در سبد اول
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
توسعه سبد محصولات ملی نتیجه پافشاری خطیبی در ایران خودرو
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره آخرین دستاورد‌های این نیرو در حوزه موشک‌های کروز، گفت: موشک‌های کروز در گذشته داشتیم، اما موشک دوربرد کروز با برد ۱۶۵۰ کیلومتر وارد سبد موشکی جمهوری اسلامی ایران شد که به یاد شهدای کردستان به نام «پاوه» نامگذاری شده است.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره آخرین دستاورد‌های این نیرو در حوزه موشک‌های کروز، گفت: موشک‌های کروز در گذشته داشتیم، اما موشک دوربرد کروز با برد ۱۶۵۰ کیلومتر وارد سبد موشکی جمهوری اسلامی ایران شد که به یاد شهدای کردستان به نام «پاوه» نامگذاری شده است.
ایران خودرو با هدف تولید محصولات صادراتی با استانداردهای روز، تولید انبوه دو محصول جدید با نام های دنا جوانان و تارای سال را آغاز کرد.
در راستای تکمیل سبد خدمات و ارائه محصولات روزآمد، تبدیل حساب‌های مشتریان بانک رفاه کارگران به حساب‌های وکالتی به منظور خرید خودرو از شرکت ایران خودرو امکان‌پذیر شد.
به‌نظر می‌رسد با تجارب خوبی که در حوزه به‌کارگیری بالگرد‌های روسی در نیر‌وهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد، زمینه برای ورود سایر بالگرد‌های روسی مخصوصاً بالگرد‌های رزمی نیز به‌وجود آمده است
هرچند این تصمیمات محدود به دو کشور اروپایی می‌شود، اما همین هم نشانگر آن است که جنگ اقتصادی میان ایران و غربی‌ها وارد فاز جدیدی شده است و که شدت و حدت بسیار بالاتری دارد. چراکه از دست دادن بازار‌های عراق، سوریه و لبان قطعا اقتصاد ایران را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۷ آذر میزبان دادوستد ۷۵ کیلوگرم شمش طلا بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو با تاکید بر جوان‌پسند بودن محصولات جدید، گفت: محصول جدیدی با همکاری یکی از شرکت های خارجی در بهمن‌ماه امسال عرضه خواهد شد.
رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به اینکه صادرات کالاهای باارزش افزایش یافته اما سرعت قابل قبولی ندارد، گفت: بعد از ۴ دهه هنوز به قدرت صادرات پی نبرده ایم.
یک کارشناس انرژی با اشاره به اینکه سبد مصرف انرژی ایران متنوع نیست گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی مسئولین در فصول سرد سال، روزانه ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون متر مکعب کمبود گاز وجود دارد.
زمانی که یک سبد صادراتی از نظر تنوع محدود باشد، در صورتی که اتفاق خاصی رخ دهد آسیب بزرگی به صادرات و اقتصاد وارد می‌شود که نمونه آن را نیز طی ۴ سال اخیر و با بازگشت تحریم‌ها شاهد بودیم.
مقایسه عملکرد ایران خودرو دیزل طی دوره زمانی ۱۳۹۹ تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۱ بیانگر بهبود شاخص‌های کمی و کیفی این شرکت از جمله افزایش فروش، تنوع سبد محصولات، کاهش تعهدات معوق، رشد تحویل خودرو به مشتریان، ارتقای کیفیت محصولات و بهبود وضعیت نیروی انسانی است.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه) میزبان دادوستد ۲۰ کیلوگرم شمش طلا بود.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، امروز دوشنبه میزبان عرضه ۲ تن سبد زعفران است.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه)، میزبان دادوستد ۱۵۱ هزار و ۱۶۰ تن شمش بلوم بود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
فاطمی امین گفت: در دی ماه سال گذشته ۱۷۰ هزار خودروی ناقص در پارکینگ‌ها وجود داشت که درحال حاضر با ثبات بخشی به تولید این مشکل رفع شده است و از ابتدای امسال تا کنون حدود ۷ هزار خودرو ناقص تولید شده که این رقم از استاندارد‌های جهانی نیز کمتر است.
قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ