ساعت ۱۸ روز گذشته یک تانکر در حال تخلیه و تزریق اسید سولفوریک جهت خنثی‌سازی کاستیک ضایعات بود که در حین تخلیه مقداری از مواد در تانکر باقی ماند و به دلیل وزش باد، گاز در فضا منتشر و منجر به گازگرفتگی تعدادی از کارکنان از جمله راننده تانکر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال ۱۳۶۰ روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت. اینکه چرا یک روز پیش از انفجار حزب جمهوری اسلامی، این اتفاق افتاد مهم است.
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده شهادت حمیدرضا الداغی در شهرستان سبزوار ارائه کرد.
رئیس مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ماجرای تلخ کشته شدن دو تن از اهالی روستای دانیال سلمان شهر را پیگیری کند. البته رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده است.
فارس نوشت: به ناچار خادمان برای تامین امنیت زائران و جلوگیری از هر نوع حادثه ناگوار، درب ورودی اصلی حرم شاهزاده حسین را بستند و این خانم‌ها را تا رسیدن پلیس و رسیدگی به وضع موجود با رعایت کرامت به دفتر حرم هدایت کردند.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن جوانی مواجه شدند که به طرز مشکوکی فوت کرده و آثار کبودی بر روی بدنش بر اثر جمود نعشی مشهود بود؛ بررسی‌های تخصصی نیز نشان می‌داد متوفی بخاطر درد میگرن قرص‌های استامینوفن مصرف می‌کرد.
خبر تلخی در بهار سال ۸۷ واقعه تروریستی شیراز رخ داد؛ پس از این حادثه میلاد عرفان پور از شعرای کشورمان شعری در وصف این شهدا سرود که مورد توجه رهبری قرار گرفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندیه انتظامی اصفهان علت این حادثه را حریق صندوق خودروی لکسوس عنوان کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حادثه سفارت آذربایجان گفت که جریانات سوء‌استفاده‌گر و فرصت‌طلب بدانند که به اهداف‌شان در ماجرای سفارت آذربایجان در ایران نخواهند رسید.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در اینکه دشمن با طراحی قبلی به دنبال بهانه‌ای برای براندازی بود، سندهای دقیقی وجود دارد.
متهم به قتل گفت: روز حادثه وقتی به خانه رفتم پسرخاله‌ام را هم در آنجا دیدم و عصبانی شدم. ناخواسته با خواهرم درگیر شدم و از سر عصبانیت یک چاقو برداشتم و با آن ضربه‌ای به او زدم. آن زمان به درستی نمی‌دانستم که چه می‌کنم، اما وقتی به‌خودم آمدم خواهرم جانش را از دست داده بود و از سر ترس فرار کردم.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در ماجرای دانشگاه شریف قصد داشتند حادثه کوی دانشگاه را بازسازی کنند اما نظام هوشیاری به خرج داد
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.
القاصی با بیان این‌که «دستگاه قضایی به وظیفه خود در قبال حادثه پیش‌آمده برای مرحومه امینی به فوریت ورود کرده و موضوع را با دقت مورد بررسی قرار داده است»، گفت: بنای ما آن است که در این مسئله هیچگونه اغماضی صورت نگیرد و هر کسی که تخلفی مرتکب شده است، در چهارچوب موازین قانونی به آن رسیدگی شود.
عده‌ای تلاش می‌کنند با بهره‌برداری از حادثه تلخ و ناگوار فوت «مهسا امینی» مقابله با بدپوششی و عمل کردن پلیس به وظیفه قانونی خود رد برخورد با هنجارشکنی و زیر پا گذاشتن قانون را ناموجه جلوه دهند. این تحلیل‌ها می‌تواند سرآغاز بی‌قانونی و هرج و مرج در جامعه شود.
هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی مامور انجام بازرسی‌ و بررسی‌های لازم در خصوص علل و چگونگی بروز عارضه جسمی برای مهسا امینی شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از ارسال نامه رسمی این معاونت به وزارت کشور برای توضیح بیشتر ماجرای رخ داده برای مهسا امینی خبر داد.
سیدحسن خمینی با اشاره به ماجرای حادثه برای «مهسا امینی» خاطرنشان کرد: عدم برخورد بهنگام و قانونی، و عدم توقف روند‌های معیوبی که هر از چندی موجب بروز حادثه می‌شود، بیم تکرار این قبیل فجایع را بالا می‌برد.
آذری جهرمی؛ وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به حادثه تلخ برای مهسا امینی نوشت: آسیب جدی به «دختری در حکومت شیعه» بر اثر عوارض اقدامات گشت ارشاد، تلنگری به ما نمی‌زند؟
«محسن ادیبی» سخنگوی شرایط اضطراری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد: همزمان با اولین مورد از حادثه مرگ و میر ماهیان دریاچه نمک ماهشهر، نمونه برداری و اقدامات آزمایشگاهی اداره محیط زیست شهرستان و همچنین بررسی‌های کارشناسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با جدیت در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ حسن‌پورجانشین فرمانده انتظامی گیلان در خصوص ماجرای حادثه سبزه‌ میدان گفت: ماجرا مربوط به شکایت یکی از شهروندان به دلیل سو استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی بود.
غلامعلی رجایی گفت: صدا و سیما در ماجرای فرویختن متروپل نمک بر زخم مردم پاشید؛ در شرایطی که بسیاری از مردم به کمک آبادانی‌ها می‌شتافتند، باید این روحیه تقویت می‌شد اما نشد.
رئیس دستگاه قضا در ادامه با بیان اینکه مصوبات شورای عالی شهرسازی لازم‌الاجراست، گفت: شهرداری و سایر دستگاه‌ها موظف به اجرا و لحاظ مصوبات شورای عالی شهرسازی هستند؛ لذا باید بررسی شود که در مورد ساختمان فروریخته آبادان این مصوبات لحاظ شده بود یا خیر؟ همچنین مجری پروژه نیز از جهات مختلف مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد؛ بنابراین باید بررسی شود که این مجری به تکالیف خود عمل کرده بود یا خیر؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ