در حالت ایده‌آل، بسته به اینکه بدن شما غذا را چگونه تحمل می‌کند، باید حدود یک تا ۴ ساعت قبل از تمرین به بدن خود سوخت‌رسانی کنید. امتحان کنید و ببینید چه بازه زمانی برای بدن شما بهتر عمل می‌کند. اگر شما برای مسابقات ورزش می‌کنید، باید این موضوع را در طول روز‌های تمرین خود کشف کنید و نه در روز مسابقه.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.
علیرضا بیرانوند و پرسپولیس بعد از گذراندن لحظه‌های پراسترس حالا باردیگر به آرامش رسیده‌اند.
تصاویری که مشاهده می کنید وضعیت گربه های خیابانی پیش از آن که سرپرستی آن ها پذیرفته شود را مشاهده می کنید.
رعایت یک سری نکات قبل و بعد از غذا، به فرایند هضم و جذب غذا کمک و از پیامدهای ناگوار هم پیشگیری می‌کند.
سیمونه اینزاگی، مربی اینتر، گفت تیمش با بهترین تیم دنیا روبرو می‌شود و فوتبال به عصر قبل و بعد از گواردیولا تقسیم می‌شود.
ممکن است مواد پروتئینی، اسموتی میوه‌ای یا ترکیب پنیر و کراکر میان وعده مورد علاقه شما باشد و کمک کند تا برای تمرین ورزشی آماده شوید یا بعد از ورزش ریکاوری کنید.
هنگامی که یک برنامه ورزشی سنگین را شروع می‌کنید، قطعاً احتمال آسیب، شکستگی و مشکلات ایچنینی بیش از حد بالا است. مردان معمولاً در این سنین به سرد کردن و گرم کردن قبل و بعد از ورزش اهمیت نمی‌دهند. همین باعث آسیب به بدنشان خواهد شد و آن‌ها را بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی قرار خواهد داد.
رادکیا می‌گوید نکونام قبل از استعفا پیام اصلاحات مدیریتی باشگاه فولاد را گرفته بود.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷.۸ درجه در مقیاس ریشتر به مرکزیت ترکیه، سحرگاه روز دوشنبه هفته گذشته، بخش‌های زیادی از منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه را به لرزه درآورد؛ که در پی این فاجعه‌ای غم‌انگیز مناطق زیادی در جنوب ترکیه از جمله آنتاکیا را ویران کرده است.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دیناموزاگرب که در نهایت حکم اخراج توماس توخل را صادر کرد، تصمیم به اخراج این مربی آلمانی گرفته بود.
تصویری از تعداد فالور‌های اینستاگرام تیم النصر قبل و بعد از جذب رونالدو را ببینید.
بازیکن نفت مسجد سلیمان می‌گوید خودش هم تا قبل از تماس سرمربی یادش نبود که محروم است.
چندی قبل زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش شکایت کرد و گفت: در حال عبور از خیابان بودم که ناگهان مردی به طرفم آمد. او کلاه ورزشی به سر و ماسکی به صورت داشت. کنارم ایستاد و خیلی خونسرد در حالی که چاقویی روی پهلویم قرار داد از من خواست تلفن همراهم را در اختیارش قرار دهم. من که از ترس نمی‌توانستم حتی فریاد بزنم، گوشی را به او دادم و بلافاصله به سمت شمشاد‌ها رفت و بعد هم ناپدید شد.
به طور کلی ساعت بدن ما توسط عواملی از درون ما کنترل شده و توسط تأثیرات دنیای اطرافمان، مانند زمان ورزش و قرار گرفتن در معرض نور، تغییر می‌کند. در مورد تأثیر ورزش بر تغییر ساعت بدن مطالعات اندکی انجام شده است. دیرتر به رختخواب برود ممکن است از ورزش کردن در اواخر روز، در زمانی بین ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۱۰ شب سود ببرد.
اولین برد سیتی مقابل لیورپول در سال 2022 بود که باعث شد شاگردان پپ پیش از پایان سال، طلسم شکنی کنند.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از گلزنی برای این تیم در لیگ پرتغال، گفت: فعلا به پورتو فکر می‌کنم نه جام جهانی.
«ضیف الله الشامی» با بیان اینکه آمریکا، رژیم های سعودی و اماراتی را به تشدید تنش ها در یمن سوق می دهد، تأکید کرد ملت و ارتش یمن در اوج آمادگی برای حضور در هر نبردی قرار دارند.
حسن رنگرز بعد از قبول کردن سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، اعلام کرد از سمت خود به عنوان مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران کنار رفت.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به عنوان یک کوچک‌تر در کشتی کشور و برای ادای دین به این ورزش پای به میدان گذاشته ام.
دبيركل جديد كميته ملى المپيك چند سال قبل در جريان سيل گلستان حسابى خبرساز شد.
به نظر می‌رسد هرچه زمزمه توافق هسته‌ای بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود تحرکات در میان طیف‌های اصولگرای مخالف برجام افزایش پیدا می‌کند. در مجلس برخی معتقدند که توافق باید به تصویب نمایندگان برسند و به شدت نسبت به مذاکرات نتیجه آن بدگمان هستند و احیای مجدد برجام را شکستی بزرگ برای کشور می‌دانند.
البته این تغییر تاکتیک از سوی اصولگرایان به آن معنا نیست که دشمنی با آمریکا و انگلیس و ... کنار می‌گذارند. آن‌ها در کنار اینکه تاکید می‌کنند در مذاکرات پیروز شده اند بعد از توافق اصرار خواهند داشت که در برابر زیاده خواهی‌های ایالات متحده ایستاده اند و یک توافق در شان دولت انقلابی به دست آورده اند.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برخلاف برنامه قبلی بامداد امروز عازم محل برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه شد یعنی بعد از اتمام ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک!
خیزش گرد و خاک از شمال تا جنوب

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ