نساجی به سرعت برگشت و روز بد خود در برابر استقلال را با یک بازی خوب و تماشایی در برابر نفت مسجد سلیمان جبران کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گویی حسین شریعتمداری اصلاً در ایران نیست و سروکاری هم با اخباری که این روز‌ها فضای مجازی و حقیقی را در نوردیده و آبرویی برای مدیران به‌ویژه مدیران فرهنگی و قشر روحانی باقی نگذاشته... ندارد. وقت آن رسیده که دلسوزان کشور و مقاماتی که زورشان به این روزنامه و مدیرمسئول آن می‌رسد، ترمز این ماشین پرسرعت تخریب را بگیرند وگرنه با این روند و...، ته‌مانده‌های امید به آینده‌ای که روشنایی آن چندان هم محسوس نیست، کاملاً از بین خواهد رفت.
علیرضا حقیقی معتقد است کلین شیت حاصل عملکرد همه اعضای تیم است و دستاوردی برای دروازه‌بان محسوب نمی‌شود.
هوادار و مس رفسنجان درحالی در چارچوب هفته نخست لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت که این بازی تقابل گلرهای سابق پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی خواهد بود.
امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ باز هم شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و این خروج در همین نیمه ابتدایی در یک قدمی یک همتی شدن است! بیشترین ورود پول حقیقی به کدام نماد بود؟
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیحاتی درباره نظام فعلی مالیات ستانی در کشور گفت: سود سپرده اشخاص حقیقی در بانک‌ها هم مشمول مالیات می‌شود.
دروازه‌بانان سابق پرسپولیس امروز در کنار هم مشغول تمرین شدند.
شهرداری ارومیه با انتشار اطلاعیه‌ای، از اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست کرده تا برای مداحی بر سر مزار در باغ رضوان ارومیه در مزایده شرکت کنند!
سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمرد‌های شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.
سروری گفت: تمام فیش‌هایی هم که در چند ماه گذشته منتشر شده، فیش‌هایی بوده که شامل معوقات می‌شده است. در همین فیش ۵۰ میلیونی هم ۱۰ میلیون تومان مربوط به برگشت معوقات بوده است، ولی برخی جریان‌ها برای این که فضای جامعه را در شرایط سخت اقتصادی ملتهب کنند، چنین فیش‌هایی را بدون ارائه توضیحات لازم به مردم، در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
سروری گفت: تمام فیش‌هایی هم که در چند ماه گذشته منتشر شده، فیش‌هایی بوده که شامل معوقات می‌شده است. در همین فیش ۵۰ میلیونی هم ۱۰ میلیون تومان مربوط به برگشت معوقات بوده است، ولی برخی جریان‌ها برای این که فضای جامعه را در شرایط سخت اقتصادی ملتهب کنند، چنین فیش‌هایی را بدون ارائه توضیحات لازم به مردم، در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور از ایجاد انسجام در رسانه‌ها در فضای حقیقی و مجازی جهت هم افزایی میان قدرت نرم و سخت، در برابر تهدیدات خبر داد.
جواد نکونام به عنوان " شاه ماهی نقل و انتقالاتی" از سوی فتح الله زاده معرفی شد و دربی‌های جذابی را هم پشت سر گذاشته است.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی هم نسبت به خطر حقیقی بروز جنگ داخلی در این رژیم هشدار داد.
در جریان بازی پرسپولیس – نساجی علیرضا بیرانوند و علیرضا حقیقی خوش و بش گرمی با هم داشتند.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به آیات ۱۶ و ۱۷ سوره مبارکه اعلی خاطرنشان کرد: در این شرایط، مستکبران عالم باور داشتند که اگرچه حکومت اسلامی بر سر کار است، اما زمان زیادی لازم است تا اندیشه‌های استکباری از دل و ذهن مردم رخت ببندد و گفتمان حقیقی اسلام ناب حاکم شود و بر همین اساس، توطئه‌های بسیاری را به کار بستند تا دولت موقت و نظام را سرنگون کنند و سپس جنگ همه‌جانبه‌ای بر این ملت تحمیل کردند تا کار را یکسره کنند.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
هفته چهارم مهرماه هم به پایان رسید و بورس در مهرماه هم روزگار خوبی را به خود ندید. خروج پول حقیقی همچنان ادامه دار است و پرسش این است که حقیقی ها از کدام گروه ها پول بیشتری خارج کردند و به کدام گروه ها پول حقیقی وارد شد؟
نساجی بعد از برد گل گهر، فولاد را هم شکست داد تا به روزهای خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد و از همه مهمتر نشان دهد در بازی قبلی برد تنها یک اتفاق نبوده است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در بررسی وضعیت بازار سرمایه باید دید شاخص بورس در حالی معاملات امسال خود را از ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد آغاز کرده که در نهایت در اواخر خرداد امسال ارتفاع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را هم دید اما این ماندگاری ادامه‌دار نبود. این روزها که صحبت می‌کنیم شاخص بورس روند منفی را در پیش گرفته است و با سقوط به ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ واحد، عملکرد خودش را از ابتدای سال تا به الان و طی شش ماه نخست امسال تقریبا به صفر درصد و شاید منفی به ثبت رساند.
دروازه‌بان نساجی می‌گوید حمید مطهری نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را به طور کامل در تیم ایجاد کند.
کارشناس اقتصادی در رابطه با حذف مالیات از سود سپرده اشخاص حقوقی گفت: همانطور که درآمد اشخاص حقیقی مشمول مالیات می‌شود، این هم نوعی از درآمد اشخاص حقوقی است و حذف کردنش برای دولت مزیتی ندارد.
نبض بورس در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی روند چهار بازار در روز یکشنبه ۱ اسفند۱۴۰۰ پرداخته است. بورس، دلار، بیت کوین و طلا فردا چه خواهند شد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ