سخنگوی گردان‌های سرایا القدس تأکید کرد مقاومت فلسطین با سیاست ترور متوقف نمی‌شود و پاسخ مقاومت در چارچوب عملیات انتقام- آزادی آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
رژیم صهیونیستی پس از ترور پهپادی سه تن از مبارزان فلسطینی در جنین، سطح آمادگی خود را برای مقابله با عملیات انتقامی احتمالی مقاومت در کرانه باختری، تا بالاترین سطح بالا برده است.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در واکنش به پاسخ مقاومت به یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، خواستار تداوم سیاست ترور فرماندهان مقاومت در نوار غزه شد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین به اشغالگران نسبت به هرگونه انجام دوباره عملیات ترور رهبران فلسطینی هشدار داد.
عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرده که مقاومت فلسطین هنوز پاسخ کامل خود به ترور شهید خضرعدنان را نداده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت یکی از فرماندهان این جنبش تاکید کرد که مقاومت فلسطین پاسخ این جنایت را خواهد داد.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی در قدس، یک واکنش طبیعی و مشروع به تجاوزات اشغالگران علیه مسجدالاقصی به شمار می‌رود.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات تل‌آویو مبنی بر ترور رهبران این جنبش، یک تلاش شکست‌خورده برای بهبود وجهه رژیم‌صهیونیستی است.
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد مقاومت مردم فلسطین با ترور مبارزان متوقف نمی‌شود.
حزب الله لبنان ترور ناجوانمردانه شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.
«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه ترور رهبران گروه های مقاومت فلسطین را خواستار شد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که هر گونه تلاش برای ترور فرماندهان مقاومت با واکنش قاطع و سریع مواجه خواهد شد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار از سرگیری ترور رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شد.
جنبش مقاومت اسلامی نجباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه ‌ای تأکید کرد که این جنبش هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در آستانه سومین سالروز ترور سردار سلیمانی گفت: نبض مقاومت از ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ بیش از گذشته می‌تپد و در پی مجازات قاتلان این پهلوان ضد تروریسم است.
سفیرسابق ایران در عراق، با بیان اینکه عوامل ترور شهدای مقاومت دنبال خواهند شد، گفت: پرونده ترور شهدای مقاومت باید حتماً در یک دادگاه صالحه‌ای پیگیری شود.
رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با تهدید و تحریم می‌توانند ملت‌ها را متوقف کنند، اما ثابت کردیم مقاومت و همکاری تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی های غرب است.
عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت که سیاست جنایتکارانه ترور نمی تواند از مقاومت فلسطین در کرانه باختری اشغالی جلوگیری نماید.
ارتش رژیم اسرائیل بامداد یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد. نظامیان اسرائیلی اقدام به بمب‌گذاری یک دستگاه موتورسیکلت کردند که این بمب هنگام عبور کیلانی از بخش قدیمی نابلس منفجر شد و او به شهادت رسید. گروه عرین الاسود وعده داده که ضربه سختی به اشغالگران اسرائیلی در پاسخ به این جنایت وارد کند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
قم -نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور شخصیت اسوه‌های مقاومت توسط یکی از سران فتنه، غرور ملت ایران را نسبت به قهرمانان ملی و مذهبی خود جریحه‌دار کرد.
سخنگوی جنبش«حماس» با اشاره به ترور شماری از فرماندهان جنبش «جهاد اسلامی» توسط رژیم صهیونیستی، گفت: این توهم اسرائیل است که تصور می کند با ترور فرماندهان، مسیر مقاومت متوقف می شود.
فرمانده ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی که به دست رژیم صهیونیستی ترور شد از جمله ناظران بر ساخت موشک‌های مقاومت فلسطین بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ