به نظر می‌رسد تلاش‌های ناموفق اسرائیل برای میانجی‌گری مصر برای جلوگیری از ورود حماس به این درگیری شکست خورد و حال باید آماده رویارویی با «نیروی یکپارچه مقاومت» در سراسر فلسطین اشغالی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امتناع تل‌آویو از کمک نظامی راهبردی به کی‌یف بدل به یکی از پیچیده‌ترین انتخاب‌های دستگاه سیاست خارجی رژیم صهیونیستی در تنظیم روابط با روسیه و کشورهای غربی شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی‌هایی که وارد آب‌های ما می‌شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آب‌های ما شدند، اما امروز انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا و رژیم صهیونیستی اجازه ورود به آب‌های ایران را ندارند، وقتی وارد می‌شوند به سرعت وارد آب‌های همسایگان می‌شوند، این یعنی اقتدار.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز نظامی علیه غزه، برای نخستین بار در تاریخ تقابل با مقاومت فلسطین، اقدام به فعال‌سازی سامانه دفاع موشکی فلاخن داوود کرد، امری که سوالات متعددی را ایجاد کرد.
با پایان تجاوز پنج روزه صهیونیست‌ها به نوار غزه و پاسخ موشکی مقاومت به این تجاوز، پرسش‌ها درباره دلایل عدم استفاده رژیم صهیونیستی از سامانه دفاع لیزری بالا گرفته است.
از منظر اقتصادی، سودان یک منطقه سرمایه گذاری جدید برای «اسرائیل»است و همچنین بازار جدید و بزرگی برای آن خواهد بود.
جنبه‌های دیگری از واقعیت بحران در رژیم صهیونیستی وجود دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. از بحران طبقاتی و اختلافات اجتماعی گرفته تا بحران اقتصادی و قومیتی.
اختلافات داخلی، دو قطبی هویتی صهیونیست‌های تندرو و سکولارها، بی ثباتی اقتصادی در ۲ سال اخیر در کنار راهبرد دقیق و گام به گام مقاومت در گسترش جریان های مقاومتی،تل آویو را دچار کابوس کرده است.
ارسال لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی در برابر قوای مقننه و مجریه به کنست یکی از نشانه‌های تغییر قطب‌نمای قدرت به سمت جریان راست- مذهبی در سرزمین های اشغالی است.
حضور نیروی دریایی ارتش کشورمان در قاره آمریکا و پهلوگیری در برزیل موجب نگرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
به دنبال جنایت جدید رژیم صهیونیستی در نابلس که منجر به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر شد، تمام استان‌های کرانه باختری امروز دست به اعتصاب گسترده زدند. این اعتصاب تمام ابعاد زندگی را مختل نموده چرا که طی آن تمام مدارس، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و اماکن تجاری تعطیل شده است و در عین حال برای افزایش سطح تقابل با صهیونیست‌ها و برگزاری تظاهرات خشم فراخوان گسترده‌ای داده شده است.
از زمان تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو، مخالفان وی کمر همت بسته اند تا وی را از قدرت عزل کنند،نتانیاهو اما از رهاورد تصویب اصلاحات قضایی در اندیشه کیش و مات مخالفانش است.
مرور عملکرد نتانیاهو دربیش از ۱۲ سال زمامداری قدرت در رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در دوره جدید حکمرانی وی قرار است فلسطینیان بیشتری قربانی سیاست های وی بشوند.
پاکستان در صورت کشیده شدن به باتلاق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد چرا که با تجزیه، آشوب و فروپاشی ارتش مواجه خواهد شد.
کیهان نوشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی چرا صورتک «اتحادیه اروپا» را بازیچه شرارت‌های خود قرار داده‌اند؟ وضعیت به هم ریخته اسرائیل را ببینید که چند سال است دولت‌های آن، یک سال هم دوام نمی‌آورند.
پرونده جنایات رژیم صهیونیستی در میان سکوت کشورهای غربی به ظاهر حامی حقوق بشر، هر روز قطورتر می‌شود به طوری که شهادت ۲۵۰۰ کودک از سال ۲۰۰۰ تاکنون تنها گوشه‌ای از این پرونده سیاه است.
در روزهای اخیر موضوع تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو با توجه به احتمال ورود شخصیت های افراطی به آن، مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به دلایل پیروزی این کشور در پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی برای مومنان با استقامت و جهاد حاصل می شود؛ چرا که آنها صاحبان واقعی حق هستند.
تصمیم جدید صهیونیست ها برای از سرگیری ترور هوایی از نظر ناظران بیانگر شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با وضعیت تشدید مقاومت مسلحانه در کرانه باختری است.
قالیباف با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند؛ این انقلاب در جبهه حقّ ایستاده و مخالف هژمونی مستکبران و رژیم صهیونیستی است چرا که استقلال هزینه‌های خود را دارد.
قالیباف گفت: ما تا زمانی در جبهه مقاومت می‌توانیم بر دشمنان به پیروزی برسیم که بتوانیم تولید قدرت کنیم و اگر این تولید قدرت صورت بگیرد، می‌تواند برای ما مثمر باشد چرا که رژیم صهیونیستی و آمریکا تنها زبان قدرت را می‌فهمند.
در ماه‌های اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان خط قرمز این گروه را به تاراج رفتن ثروت مردم لبنان اعلام کرد و گفت که در استیفای ثروت ملی لبنان از پای نخواهد نشست.
رژیم صهیونیستی حتی باوجود هسته‌ای شدن و اتحاد با محور عربی-غربی باز هم در یک شرایط ناامن، بی‌ثبات و پرمخاطره به سر می‌برد.
حمله نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومتی «جهاد اسلامی» در نوار غزه عمق خشم و عصبانیت فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی این رژیم از جهاد را به نمایش گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ