پس از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی، مسئولان رژیم صهیونیستی از یورش گسترده قریب الوقوع به شمال کرانه باختری خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی ۱۷ مرداد و فرار رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
فرمانده کل ارتش گفت: رشد و تعالی پدافند هوایی در بخش‌های مختلف، ماحصل اعتماد به نیروی مستعد، نخبه، معتقد و متعهد است.
زاهدان- مرزهای استان سیستان وبلوچستان توسط فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی فراجا مورد پایش هوایی قرار گرفت.
نیروی هوایی ژاپن و فرانسه با هدف آنچه بهبود مهارت‌های تاکتیکی و تعمیق همکاری دفاعی خوانده‌شده است، برای نخستین بار رزمایش مشترک برگزار خواهند کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در بخش‌های مختلف علوم پدافندی به‌ویژه در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری مثبت و رو به رشدی دارند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اقدامات ارزشمندی در زمینه طراحی و ساخت موتورهای توربینی و پیستونی و تولید فیوزهای هوشمند با هدف ارتقای توان نقطه زنی در لایه‌های مورد نظر انجام شده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: رشد و کارآمدی مجموعه پدافند هوایی ارتش برگرفته از سه عنصر خودباوری، تکیه بر توان داخلی و الگوسازی از نخبگان علوم فنی و پدافندی است.
جنگنده‌های نیروی هوایی و انبوهی از شناورهای ارتش، سپاه پاسداران ، فراجا و شناورهای بسیج دریایی و لنج‌های مردمی در محدوده بندر عباس به استقبال ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش آمدند.
سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، جنگنده بمب افکن‌های ایرانی «صاعقه» و «کوثر» از فراز جایگاه رژه روز ارتش عبور کردند.
نیروی پدافند هوایی ارتش در رزمایش روز ارتش تجهیزات و دستاوردهای جدید خود در حوزه راداری، کشف، سامانه‌های پهپادی، جنگال، انواع موشک و کنترل فرماندهی را به نمایش گذاشت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی سال گذشته در دفاع مخلصانه، ایجاد امنیت پایدار در مرزهای هوایی کشور و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در سال جاری نیروی پدافند هوایی در بخش‌های فاوا، جنگال، پهپاد و سامانه‌های مختلف پدافندی، بسیار خوب درخشید.
کمپانی RealNetworks که در سیاتل مستقر است و در زمینه ساخت نرم افزار‌های مخصوص پهپاد‌ها فعالیت می‌کند، مدعی است که هواپیمای بدون سرنشین ساخت این کمپانی از هوش مصنوعی برای پرواز و تشخیص دادن چهره‌ها استفاده می‌کند که باعث می‌شود پهپاد بتواند نیرو‌های خودی را از نیرو‌های دشمن تشخیص دهد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیروی با عزمی راسخ و با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و صنعت‌گران جوان ایرانی می‌کوشد تا در آینده‌ای نه چندان دور بتواند در لبه دانش هوایی ایستاده و بار دیگر شعار ما می توانیم را تحقق بخشد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: افسران جان‌برکف نیروی هوایی، مدافعان حریم این کشور و مدافع دین خدا هستند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در حوزه جنگ الکترونیک و هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفت کرده و با بهره‌مندی از نخبگان خودکفا شده‌ایم، به طوری که نیروی هوایی امروز قطب پهپادی ارتش محسوب می‌شود.
امام جمعه موقت تهران گفت: نیروی هوایی در خلق امنیت و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی و پاسداری از آسمان کشور نقش تعیین کننده و بی بدیلی دارد.
ویژگی‌های منحصر به فرد پهپاد پهن پیکر کمان ۲۲
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: پشتیبانی گسترده از نیروهای زمینی و بمباران مراکز حیاتی و تجهیزات دشمن از جمله اقدامات نیروی هوایی ارتش بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ