روزنامه یدیعوت آحارانوت هشدار داد مقاومت لبنان آماده انجام حمله و اعزام تکاور به اراضی اشغالی فلسطین و گروگان‌گیری در شهرک‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از لحظه شلیک موشک کروز دریایی از ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه در رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه را، ببینید. / خبرگزاری دانشجو
در آستانه سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در ۲۵ می سال ۲۰۰۰، جنوب لبنان شاهد برگزاری رزمایش نظامی حزب‌الله با هدف نمایش آمادگی‌های مقاومت برای دفاع از خاک لبنان است.
جنبش انصارالله یمن به منظور آمادگی هرچه بیشتر برابر نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی رزمایش نظامی برگزار کرد.
ارتش چین ویدئویی از تمرین بمباران بر فراز تایوان منتشر کرد؛ رسانه های چینی گزارش دادند که رزمایش های نظامی در اطراف این جزیره امروز نیز ادامه خواهد داشت.
صبح امروز رزمایش اقتدار نوروزی با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرماندهی کل فراجا در میدان آزادی برگزار شد.
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، با حضور یگان‌های سطحی و پروازی نیروهای دریایی ایران، چین و روسیه در منطقه شمال اقیانوس هند پایان یافت.
خبرگزاری تسنیم تصاویری از پوشش یک افسر زن روسی را در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک که برگزار شد را منتشر کرد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از نمایش سامانه‌ها و تونل‌های زیرزمینی پدافند هوایی در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ خبر داد.
تصاویری زیبا از حضور سامانه‌های پدافندی کوتاه برد مجید در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران و تست عملیاتی در شب و روز.
تصاویری از رهگیری هوایپمایی شناسایی جاسوسی دشمن در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار 1401 تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب و روز اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز یا زهرا (س) در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز شد.
تصاویری از پهپادهای مختلف در جریان رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کره شمالی با انتشار تصاویری از آزمایش‌های موشکی اخیر اعلام کرد که این رزمایش شبیه‌سازی حمله به آمریکا و کره جنوبی بود.
رزمایش سه‌روزه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار «ایران مقتدر» و با حضور سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه در منطقه ارس آغاز شد.
تصاویر دیگری از رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش را مشاهده می کنید.
نخستین بار عملیات هوابرد شبانه در رزمایش نیروی زمینی ارتش انجام شد و تکاوران تیپ نوهد به اهداف خود در عمق ۲۰ کیلومتری حمله کردند.
رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از امروز ۱۶ شهریورماه در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است و امروز با انهدام هدفهای مختلف پیگیری شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور نیروهای چهارگانه ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد آغاز شده است. منبع: مهر
چین تصاویر جدیدی از رزمایش ارتش این کشور در نزدیکی تایوان منتشر کرد که در این فیلم مشاهده می کنید.
انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ