اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از پاسخ دردناکی خبر دادند که در انتظار صهیونیست‌هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: پشت صحنه این حادثه تروریستی آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و خواستند شیرینی موفقیت‌های بدست آمده را درکام مردم ما تلخ کنند.
تهدیدات کوبنده دبیرکل حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی و مخالفت‌های ملی و مردمی در عراق با زیاده خواهی‌های آمریکا در خصوص حشدشعبی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رصد تحرکات جدید مقامات نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد گویا واشنگتن و تل‌آویو در حال پیاده‌سازی توطئه و فتنه‌ای جدید در غرب آسیا و در داخل ایران هستند.
شورای عالی برنامه‌ریزی شهری رژیم صهیونیستی، امروز چهارشنبه ۲۸ طرح جدید شهرک‌سازی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار می‌دهد.
نتایج نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سایه بحران سیاسی جاری در رژیم صهیونیستی نگران هستند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: صهیونیست‌ها پشت پرده اهانت به قرآن هستند و از سازمان همکاری اسلامی متعجبم که در برابر این موضوع سکوت کرده است.
در حالیکه چندی قبل، جوانان لبنانی با شجاعت خود، اقدام به جمع آوری دوربین‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز این کشور کردند، نظامیان صهیونیست شبانه این دوربین‌ها را مجدداً کار گذاشتند.
شمار زیادی از صهیونیست‌ها از صبح امروز سه‌شنبه در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی که در شور نخست کنست به تصویب رسیده، به خیابان‌ها آمده و علیه نتانیاهو و کابینه وی شعار سر دادند.
نظامیان اشغال‌گر صهیونیستی با هجوم به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از مردم فلسطین را بازداشت کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دیپلماسی دفاعی ما رشد خوبی دارد، گفت: برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور بیگانگان نیست و صهیونیست‌ها در این منطقه جایی ندارند.
شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز منزل یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخلیه کرده و با فلسطینیان معترض درگیر شدند.
معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.
رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان تاکید کرد که دوران «بزن دررو» برای دشمن صهیونیستی به پایان رسیده و اکنون آنها حتی جرأت جمع کردن چادرهای متعلق به حزب الله را در مناطق مرزی ندارند.
سماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به راهپیمایی موسوم به پرچم صهیونیستها واکنش نشان داد و به شکنندگی امنیتی رژیم صهیونیستی اشاره کرد.
امام جمعه مشهد گفت: با تفاهماتی که اخیراً میان کشور‌های منطقه به وجود آمده و ایران، عربستان و بحرین به اتفاق‌نظر رسیده و سوریه نیز به اتحادیه عرب وارد شده، اکنون صهیونیست‌ها چشم باز کرده‌اند و خود را در تنگنایی می‌بینند که هر لحظه فروپاشی آن‌ها را سریع‌تر از قبل می‌کند.
ایران و نیروهای مقاومت در حالیکه شروع کننده جنگی نخواهند بود، هرگونه تحرک را چه از سوی رژیم صهیونیستی و چه باکو، به دقت رصد کرده و ضمن تقسیم کار، آماده هرگونه واکنش هستند.
جنبش جهاد اسلامی با هشدار به صهیونیست‌ها از اعلام آماده باش عمومی نیروهای مقاومت برای حمله به تمام مواضع دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی خبر داد.
نشست عقبه در شرایطی برگزار شد که اسرائیل از تشدید عملیات های مقاومتی در اراضی اشغالی به ستوه آمده بود، اما اتفاقاتی که همزمان با این نشست رخ داد شکست راهبرد صهیونیست‌ها را بیشتر نمایان کرد.
منابع فلسطینی از هشدار شدیداللحن حماس به صهیونیستها درباره هرگونه تعدی به مسجدالاقصی خبر دادند.
نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به ترسیم مرز دریایی با صهیونیستها گفت: فکر نمی‌کنم که ما با جنگ جدیدی مواجه باشیم، اگرچه مقاومت کاملاً آماده و حاضر در میدان است.
وبگاه معاریو امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید اعتراضات در کرانه باختری در پی حملات علیه غزه، در وضعیت آماه باش قرار گرفته است.
«در لبنان هم ۱۰ تا ۲۰ هزار موشک توسط حزب‌الله آماده است. صهیونیست‌ها می‌فهمند خیبریون چه کسانی هستند. کافی است رژیم صهیونسیتی اشتباه کند؛ یک عملیات بیت‌المقدس کافی است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ