رستم قاسمی در حکمی مسعود رهنما را به عنوان عضو و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی در گفتگو با شبکه جهانی جام‌جم از هموطنان خارج از کشور برای سرمایه گذاری در ایران با ضمانت صندوق توسعه ملی دعوت کرد.
با حکم وزیر صمت، محمدرضا موثقی‌نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو شد.
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی، محمدرضا مهدیار اسماعیلی را به ریاست هیأت عامل صندوق ملی مسکن به مدت دو سال منصوب کرد.
«مجید بهزادپور» رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی به همراه اعضای هیئت عامل و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی از غرفه بیمه ملت بازدید کردند.
رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی درباره آمار فعالیت بانوان در شرکتهای دانش بنیان گفت: ۱۲ درصد مدیر عاملان شرکتهای دانش بنیان بانوان هستند.
رئیس جمهور بنا بر مصوبه هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی و با عنایت به سوابق و تجارب محمدصادق خیاطیان یزدی، وی را به عنوان رئیس و عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: دسترسی شرکت‌های کوچک به تضامین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان با انعقاد تفاهم نامه ای فراهم شد.
​بانک صادرات ایران رتبه نخست اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را در سال ١٤٠١ کسب کرد و از سوی رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی مورد تقدیر قرار گرفت.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری در طول چهار سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و خدمات مالی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق حمایت ۵۰۰ میلیارد ریالی از شرکت تولید کننده واکسن مبتنی بر mRNA علیه کرونا داشته است.
اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح حق قانونی مجلس است و در این زمینه استیضاح ۹ وزیر که به امضای حداقل ۱۰ نماینده مجلس رسیده روی میز هیئت رئیسه قرار گرفته است.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه حمل‌ونقل گفت: بسته تامین مالی طرح‌های توسعه حمل‌ونقل تدوین می‌شود.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق بر اساس بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور می تواند منابع حمایتی را در اختیار کسب و کارهای آسیب دیده از قطعی اینترنت قرار دهد.
صندوق ملی مسکن با تصویب اساسنامه آن و تایید شورای نگهبان شروع به کار کرده و بنا به گفته رییس هیات عامل این صندوق تاکنون ۶۶۰۰ میلیارد تومان عمدتا از خزانه دولت در آن جمع شده؛ این در حالی است که در شش ماهه نخست امسال مالیات خانه‌های خالی ۴۸۵ میلیون تومان و مالیات واحدهای لوکس فقط ۱۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان بوده است؛ یعنی تقریبا هیچ!
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: قرار است امسال ۵هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شرکت‌های دانش بنیان اختصاص یابد.
رئیس هیئت عامل ایمیدرو گفت: واگذاری‌هایی که در قالب راهبری یا سرمایه گذاری در معادن انجام شده است،به نوعی اجرای قانون و تکلیف بوده و با کسانی که براساس مفاد قرارداد عمل نکنند، برخورد می‌شود.
رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی بیان اینکه باید در خصوص پرداخت تسهیلات پروژه‌ها رکورد شکنی کنیم گفت: وقتی زمان پروژه‌ها طولانی می‌شود، هزینه آن برای کل کشور افزایش می‌یابد.
علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی عامل اصلی ناکامی‌های فوتبال این استان را مدیریت احسان اصولی می‌داند.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره اینکه در کنار لایروبی بنادر شمال کشور، عملیات لایروبی کانال آشوراده را با تأکید رئیس جمهور به عنوان یک پروژه ملی در استان گلستان در دستور کار داریم، خاطر نشان کرد: این پروژه با پیشرفت خوبی در حال انجام است و تا سال ۱۴۰۲ به اتمام می رسد.
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: باید نقش تسهیلات‌دهی را به بانک‌ها برگردانیم، سرمایه‌گذاری اصلی را به بخش خصوصی دهیم و مشارکت در سرمایه‌گذاری را به صندوق واگذار کنیم.
رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: چنانچه شرکت‌های ایرانی تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش انرژی ساحل عاج داشته باشند؛ صندوق توسعه ملی نیز حمایت ارزی مناسبی از آنها خواهد داشت.
سرپرست سازمان نوسازی از پیگیری تکمیل بزرگترین پروژه پارکینگ عمومی سرپوشیده کشور با حمایت سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد.
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته منفی به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۲.۳۲ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۷ هزار و ۸۶۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با کاهش ۳.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۴۹۳ تومان معامله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ