رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: دسترسی شرکت‌های کوچک به تضامین ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان با انعقاد تفاهم نامه ای فراهم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگاه ثبت من، به عنوان پنجره واحد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات الکترونیکی مرتبط با سامانه‌های مختلف از جمله املاک، ثبت آنی، مالکیت معنوی، ثبت شرکت‌ها را به عموم مردم ارائه می کند.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
شرکت‌های نیمه‌رسانای آمریکایی به رغم نگرانی‌های امنیت ملی دولت آمریکا، خواهان دسترسی به بازار چین بوده و خواستار قوانین شفاف دولت بایدن هستند.
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز بامداد دوشنبه در واکنش به ورشکستگی و تعطیلی پی‌درپی دو بانک بزرگ در این کشور، گفت: «مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند».
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: در دولت سیزدهم، برای اولین بار، جهت‌گیری تسهیلات نظام بانکی معطوف به دهک‌های پایین جامعه شده است.
نخست‌وزیر کانادا به رگولاتوری مخابراتی این کشور دستور داد تا بر روی کاهش هزینه دسترسی مصرف کنندگان به اینترنت تمرکز کند، تغییر سیاستی که برای کمک به شرکت‌های کوچک‌تر طراحی شده است.
​معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: تلاش بانک صادرات برای تسهیل دسترسی و پر سرعت خدمات بانکی به مردم مورد تایید و تقدیر وزارت اقتصاد و امور دارایی است.
سران قوا با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اقدام مولداوی در ممنوعیت فعالیت شبکه‌ های روس زبان را محکوم و آن را مصداق «سانسور سیاسی و نقض آشکار حق آزادی دسترسی به اطلاعات» توصیف کرد.
تمام اخبار و اطلاعات خارج از کشور در چین به شدت سانسور شده و تمام اطلاعات داخلی به شدت کنترل می‌شوند. افسران پلیس یونیفرم‌پوش در دفاتر شرکت‌های بزرگ فناوری چین و نیروهای شبه نظامی در هر محوطه دانشگاهی مستقر هستند. خنده‌دار بود که رسانه‌های دولتی چین در تلاش برای مرتبط دانستن اعتراضات با «رسانه‌های غربی» بود رسانه‌هایی که تقریبا به طور کامل در چین مسدود شده‌اند و امکان دسترسی به آن یا وجود ندارد و یا بسیار دشوار است.
مدیر مرکز همکاری‌های فناورانه دانش‌بنیان ایران‌خودرو از ایجاد امکان بهره‌برداری از نتایج همکاری‌های فناورانه ایران خودرو با شرکت‌های دانش‌بنیان توسط سایر خودروسازان خبر داد.
ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع دارو و گزارش سازمان بازرسی در شرایطی است که طرح دارویار با هدف تسهیل دسترسی به دارو از ۲۳ تیرماه در کشور کلید خورد و مسوولان وزارت بهداشت وعده دادند با اجرای این طرح کمبود‌های دارویی در بازه زمانی دو تا سه ماهه، به حداقل کاهش یابد؛ وعده‌ای که با گذشت حدود چهار ماه از اجرای جراحی بزرگ حوزه دارویی کشور، نه تنها محقق نشد، بلکه از ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، در دسترسی به اقلامی اساسی نظیر آنتی بیوتیک‌های کودکان که خود نیز تولیدکننده آن هستیم، مشکلاتی بوجود آمد و اخیرا نیز نایب رییس انجمن داروسازان از کمبود شربت‌های استامینوفن، بروفن و دیفن‌هیدرامین در حوزه کودکان نیز ابراز نگرانی کرده است.
مشاور رییس سازمان غذا و دارو درباره اقدامات انجام شده در جهت دسترسی سریع‌تر به آنتی‌بیوتیک‌های کودکان گفت: جلسات متعددی با شرکت‌های تولید کننده برگزار و برنامه تولید آن‌ها اخذ و مجددا تعهد گرفته شده تا طبق زمان‌بندی، تولید را در سریع‌ترین زمان انجام و دارو را به بازار برسانند.
ارتش‌های ربات رسانه‌های اجتماعی که توسط کشور‌هایی مانند عربستان سعودی و امارات تشکیل شده‌اند در کمین نشسته‌اند و آماده حمله به دیدگاه‌های مخالفان و گسترش تبلیغات ملی گرایانه هستند. شرکت‌های سیلیکون، ولی با دسترسی بی‌سابقه‌ای به داده‌های ما تاکنون نتوانسته‌اند این حملات الکترونیکی را خنثی کنند.
آن گونه که نت‌بلاکس (مجموعه‌ای که ترافیک اینترنتی در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند) در توییتی گزارش داده، دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران محدود شده و بررسی‌های ایشان حکایت از آن دارد که این محدودیت در نتیجه اختلالی است که در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران اعمال شده است.
آن گونه که نت‌بلاکس (مجموعه‌ای که ترافیک اینترنتی در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند) در توییتی گزارش داده، دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران محدود شده و بررسی‌های ایشان حکایت از آن دارد که این محدودیت در نتیجه اختلالی است که در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران اعمال شده است.
آن گونه که نت‌بلاکس (مجموعه‌ای که ترافیک اینترنتی در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند) در توییتی گزارش داده، دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران محدود شده و بررسی‌های ایشان حکایت از آن دارد که این محدودیت در نتیجه اختلالی است که در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران اعمال شده است.
کاربران سامانه «فارس من» از کندی سرعت اینترنت در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی خارجی گلایه دارند و می‌گویند در برخی روزها حتی یک عکس را نمی‌توان در این شبکه‌ها آپلود کرد.
ایجاد اختلال در اپلیکیشن‌های پرطرفداری مانند اینستاگرام و تلگرام و حتی واتساپ در حالی گزارش می‌شود که ابراهیم رییسی در جریان مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته، به صراحت عنوان کرده بود که چنین برنامه‌ای در دستور کار دولت او نخواهد بود.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این راه را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع گردد.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۱۶۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
فدرال رزرو ایالات‌متحده تهاجمی‌ترین افزایش نرخ بهره که طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است را اعلام کرد و نرخ استقراض معیار را ۰.۷۵ درصد به دلیل مبارزه با تورم فزاینده افزایش داد.
مشخص نیست وضعیت عرفان باقری در استقلال چگونه است و چرا باید برای تماشای بازی‌های دوستانه در ورزشگاه‌ها حاضر شود. به نظر می‌رسد او همچنان دنبال فرصتی است تا از استقلال جدا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ