رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری در طول چهار سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و خدمات مالی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس انرژی به بیان توضیحاتی درباره لزوم اصلاح رویه اعطای یارانه انرژی به پتروشیمی‌های متانولی پرداخت و گفت: اعطای این یارانه باید منوط به توسعه زنجیره ارزش آنها شود.
وزیر ارتباطات پروانه‌های یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی موسوم به UNSP را به هفت اپراتوری که پیش تر به طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها پیوسته بودند، اعطا کرد.
بانک سپه با اعطای تسهیلات ۵۷۰ میلیون تومانی از خانواده ۵ قلوهای مینودشتی که نامشان مزین به نگاه رهبری است، حمایت کرد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری از آغاز فرایند ثبت و شناسایی درخواست شرکت ها برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان خبر داد.
مراسم وداع با پیکر آیت الله حسن صانعی، با حضور اعضای بیت حضرت امام در حسینیه جماران برگزار شد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی اعضای تیم در شروع تمرینات پیش فصل چاره ای جز پرداخت نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پیدا نکرد.
مطابق با آمار ارائه شده از سوی سخنگوی سازمان مالیاتی، میزان درآمد بیش از ۳۰ درصد از اعضای صنف طلا و جواهر در سال ۱۴۰۱ به قدری پایین تشخیص داده شده که هیچ‌گونه مالیاتی نپرداخته‌اند.
مرکز پرونده، گروه تحقیقاتی روسیه، ادعا می‌کند که اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد ژنرال سوروویکین یکی از ۳۰ افسر ارشد نظامی و اطلاعاتی است که اعضای «بسیار مهم» گروه واگنر هستند.
سالاری از نهایی شدن ترکیب سهامداران پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره این طرح خبر داد و گفت: هلدینگ خلیج‌فارس با ۳۰ درصد سهم به‌عنوان سهامدار عمده این پروژه انتخاب شد.
چند روز قبل بود که در فضای مجازی یک عکس دست به دست شد، عکسی که نشان می‌داد گنبد مسجد امیرچخماق در یزد آسیب دیده است، همان موقع مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد گفت: «با توجه به ریزش بخشی از گنبد مسجد امیر چقماق از سوی اعضای شورای فنی میراث فرهنگی استان از مسجد بازدید انجام شد.» بازدیدی که البته از جزئیات آن چیزی منتشر نشد تا حجم خسارت وارد شده به گنبد این مسجد تاریخی مبهم باقی بماند.
موضوع عجیب اینکه وزارت ورزش در روز شنبه ۳۰ فروردین ماه در تهران طی مراسمی نشان تختی ره به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اعطا کرد!
رئیس شورایاری محله کن می‌گوید: «البته ما در این قبرستان تنها به اهالی اصیل کن اجازه دفن می‌دهیم و برای کوچکی قبرستان هم یک راهکار پیدا کرده‌ایم. الان قبر‌ها ۳ طبقه شده‌اند. اگر یکی از اعضای خانواده ۳۰ سال از زمان مرگش گذشته باشد به حکم شرعی می‌شود جنازه دیگری در آنجا دفن کرد. با این روش توانسته‌ایم با ظرفیت کم تعداد اموات بیشتری دفن کنیم و این‌طور که پیداست تا ۴، ۵ سال آینده ظرفیت اینجا پر است.»
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
اعضای شورای شهر تهران تخفیف ۳۰ درصدی تخفیف عوارض طرح ترافیک را به تصویب رساندند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی باند کلاهبرداری احشام و دام سمنان در استان قزوین خبر داد و گفت: این باند ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری داشته است.
از ۳۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان... این‌ها قیمت‌هایی است که فروشندگان کلیه، کبد و مغز استخوان برای اعضای بدن‌شان در نظر گرفته‌اند. هر کدام از این افراد مسائل خاص خودشان را دارند، اما مشکل تمامی آن‌ها فقر و نداری است.
بر اساس آمار، ظرف یک سال گذشته ۱۶۰ متخصص قلب مهاجرت کرده‌اند؛ در همین مدت ۳۰ هزار نفر از اعضای کادر درمان از دانشکده‌های علوم پزشکی درخواست good standing یا «نداشتنِ سوءپیشینه» داشته‌اند که مقصدشان عمان بوده است؛ همچنین ظرف چهار سال گذشته ۱۶ هزار پزشک عمومی از کشور مهاجرت کرده‌اند.
قلب از اعضای مهم و حیاتی بدن است و درصورتیکه تنها برای چند ثانیه وظیفه خود را به درستی انجام ندهد ممکن است به کما یا حتی مرگ فرد منجر شود.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به مهدی تاج ماموریت داده است روند مذاکرات با کارلوس کی روش را دنبال و گزارش توافقات صورت گرفته را به این اعضا اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مصرف سرانه مرغ در کشور ۳۰ درصد کاهش یافته است، گفت: با اعطای کالابرگ و کارت الکترونیک محصولات پروتئینی، این مسئله جبران خواهد شد.
ابطال دستورالعمل تجلیل از فداکاران صنعت آب و برق وزیر نیرو در پی شکایت یکی از شهروندان از وزارت نیرو، در دیوان عدالت اداری بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ