رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: چنانچه شرکت‌های ایرانی تمایل به سرمایه‌گذاری در بخش انرژی ساحل عاج داشته باشند؛ صندوق توسعه ملی نیز حمایت ارزی مناسبی از آنها خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری رسمی دولت عربستان «واس» امروز جمعه، ۱۸آگوست گزارشی از جزئیات دیدار «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی در جده را منتشر کرد. براساس این گزارش، در این دیدار علاوه بر رایزنی درخصوص تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و تلاش‌های انجام شده در این زمینه‌ها، روابط دوجانبه عربستان و جمهوری اسلامی ایران، فرصت‌های آتی همکاری‌های دو کشور و راه‌های توسعه آن بررسی شد.
زائرانی که در پیاده روی اربعین حسینی حضور پیدا کرده اند برای جلوگیری از ابتلاء به سردرد باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران پیاده روی اربعین حسینی بیشترین مواجهه را با گرما دارند و برای پیشگیری از گرمازدگی در پیاده روی اربعین باید نکاتی را جدی بگیرند.
زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده‌روی اربعین را فرابگیرند.
معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه راه‌های کشور در خصوص تکمیل بزرگراه ایلام_ مهران گفت: امسال از این بزرگ راه به منظور کنترل ترافیک و تردد ضروری زائران استفاده خواهد شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی علل نوسانات بازار سرمایه و راه‌های کنترل آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
راه‌های تقویت تعامل و توسعه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و فناوران و تولیدکنندگان تجهیزات شناختی مورد بررسی قرار گرفت.
وزیر ارتباطات گفت: راه‌های توسعه همکاری‌های چند جانبه در حوزه آی سی تی در اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو بررسی می شود.
در گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کنیا آخرین وضعیت روابط دوجانبه و راه‌های توسعه مناسبات فیمابین مورد بررسی قرار گرفت.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی درباره بشاگرد و گروه هایی نوشت که جهادگرانه به یاری مردم بشاگرد رفته اند.
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
شاهرود- راه های فرعی که توسط برخی آفرود سواران و افراد سودجو در جنگل هیرکانی ابر شاهرود ایجاد شده بود، مسدود شد.
اگر خون دماغ شدید سرتان را در وضعیتی بالاتر از قلب‌تان نگه دارید. کمی به جلو خم شوید، این کار از جاری‌شدن خون به عقب و ورود خون به داخل گلو جلوگیری می‌کند.
تسهیل در صادرات آبزیان به روسیه از طریق توسعه راه‌های حمل و نقل مورد تاکید روسای شیلاتی ایران و روسیه قرار گرفت.
هیئت گمرکی ایران و روسیه در نشستی مشترک در تهران در خصوص راه‌های توسعه همکاری‌های آموزشی بین گمرکات دو کشور تبادل نظر کردند.
وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: سال گذشته ۵۰۵ میلیون تن کالا و ۱۹۰ میلیون نفر مسافر از طریق راه‌های زمینی کشور جابه جا شدند.
به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۲، برنامه هفتم توسعه و همچنین ضرورت بیش از پیش توجه به دلایل و راه‌های ناکارآمدی اقتصادی کشور که باید مورد توجه قرار بگیرند از اهم مباحث مطرح شده در نشست مشترک مجلس و دولت است.
محله فرحزاد یا به عبارت درست‌تر آبادی کهن فرحزاد که قدمتی هزار ساله دارد، هنوز هم همان صفای گذشته را حفظ کرده است. با وجود توسعه شهر و رشد قارچ‌گونه برج‌ها و آپارتمان‌ها، هنوز هم در حاشیه روددره فرحزاد و بالادست این محله، باغ‌های باصفایی وجود دارد که مثل ریه‌های تنفسی تهران هوای تازه را به شهر دودزده پمپاژ می‌کنند.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: ایجاد مناطق آزاد یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها است تا بتوانیم موانع پیش روی توسعه تجارت را برطرف و اثرات تحریم‌ها را خنثی کنیم.
مدیرکل دفتر نگهداری علایم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه‌ها از ایمن سازی محورهای شریانی منتهی به پایانه مرزی خسروی جهت سهولت در تردد زائران اربعین خبر داد.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
شاخص کل بورس در هفته گذشته با افت‌های پی در پی به کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی عقبگرد کرد و روز گذشته با رشد بی رمق بیش از ۲ هزار واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ