رئیس هیأت عامل صندوق توسعه حمل‌ونقل گفت: بسته تامین مالی طرح‌های توسعه حمل‌ونقل تدوین می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ساپکو در جریان نشست مشترک با اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن، بر تدوین میثاق‌نامه ساپکو و متولیان قطعه‌سازی در راستای افزایش کیفیت قطعات و افزایش رضایتمندی مشتریان و عزم جدی شرکت ساپکو در این زمینه تاکید کرد.
وزیر دادگستری از تدوین تفاهم‌نامه مشترک بین دولت و قوه قضاییه در راستای پیگیری بهتر دعاوی حقوقی خبر داد.
کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم تشکیل جلسه داد و ادامه تدوین «سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی» مورد بررسی قرار گرفت.
چالش ها و فرصت های زیست بوم نوآوری اجتماعی در جلسه کارگروه نوآوری اجتماعی ستاد فناوری‌های و فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بررسی شد.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: پذیرش درخواست صدور «گواهی مستثنیات» از این پس، فقط از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت زمین امکان‌پذیر است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در حال تعریف یک دستورالعمل اجرایی هستیم که بتوانیم امکان صدور سند برای املاک واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سراسر کشور را فراهم کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می‌کند تدوین برنامه راهبردی ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ این سازمان در دستور کار قرار گیرد.
برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بافت فرسوده شهری اطراف حرم با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری تهران،آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، مجلس شورای اسلامی و دولت تدوین میشود.
با تصویب کارگروه طراحی سند ملی فناوری های فرهنگی و نرم، تدوین پروژه های پیشران حوزه طراحی و دیزاین آغاز شد.
شاه میرزایی گفت:صنعت پتروشیمی ایران از بالنده‌ترین صنایع پتروشیمی جهان است و اصول و استانداردهای علمی و ایمنی در سطح جهانی در این صنعت رعایت می‌شود.
وزارت دفاع آلمان از تهیه و تدوین بسته جدید کمک تسلیحاتی به ارزش ۲.۷ میلیارد یورو برای اوکراین خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: طی هفته های آینده بسته حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تدوین شده اجرایی می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: طی هفته های آینده بسته حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تدوین شده اجرایی می شود.
وزارت راه و شهرسازی براساس آیین‌نامه پیشنهادی خود، که در هیأت وزیران مصوب شد برنامه اجرایی بستر سازی، ایجاد و توسعه زیست بوم نوآوری،فناوری و کارآفرینی را تدوین و اجرایی می کند.
کارشناس مدیریت وبرنامه‌ریزی شهری گفت: بسته ۱۹ بندی تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده به گونه‌ای تدوین شده تاجلوی مخاطرات طبیعی از جمله زلزله و خطرات آن گرفته شود و آثار آن به حداقل کاهش پیدا کند
مدیر کل امور توان‌پزشکی سازمان بهزیستی کشور گفت: اجرای بسته جامع آموزشی توانبخشی کم توانان ذهنی پس از اجرای آزمایشی و موفق این مجموعه در ۱۳ استان در دستور کار قرار گرفت.
حقوق دولتی معادن برای اولین بار به‌صورت الکترونیکی و بر اساس ضرایب شورای عالی معادن محاسبه و ابلاغ شده است.
جمعی از نمایندگان مجلس طرحی با عنوان اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران تدوین و پیشنهاد کردند
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام تدوین بسته سرمایه‌گذاری در ساخت برای شهرهای جدید، از برنامه ریزی برای ۱۸ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد.
رئیس جمهور در همین راستا از متولیان تدوین بودجه خواست در تنظیم بودجه سال آینده به منظور تأمین درآمدهای مورد نیاز دستگاه‌ها، به ظرفیت‌های اقتصادی مختلف همچون اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد گردشگری و سایرحوزه‌ها توجه ویژه داشته باشند.
معاون وزیر صمت گفت: ایمیدرو بسته سیاستی به‌منظور ورود به نسل چهارم صنعتی و هوشمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی ارائه می کند.
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
کرج- وزیر ارتباطات و فناوری گفت: بسته حمایتی برای کسب و کارهایی که به پلتفرم‌های داخلی مهاجرت کنند، در نظر گرفته شده است.
وزارت راه و شهرسازی اهم اقدامات خود را برای کنترل بازار اجاره مسکن تشریح و اعلام کرد: دولت سیزدهم علاوه بر افزایش وام ودیعه و تعیین سقف اجاره‌بها، بسته کنترل بازار مسکن را تدوین کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ