دستگاه قضایی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور برحسب نوع جرایم ارتکابی و انگیزه های مرتکبین، آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ادعای عدم تفکیک و عدم طبقه بندی کذب است و تمهیدات لازم برای طبقه بندی انجام شده است و مشکلی نداشته و نداریم. این ادعا تکذیب می‌شود و همه زندانیان به زندان مورد نظر منتقل شده و با تفکیک هم منتقل شدند.
کاربران تیک تاک متقاعد شده اند که "کد تقلب" سیا که از یک سند طبقه بندی شده مربوط به سال ۱۹۷۷ میلادی به دست آمده می‌توان دردتان را از بین ببرد. این روش ویژه توسط موسسه علوم کاربردی مونرو به عنوان بخشی از برنامه‌های سیا توسعه یافته بود.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
سید نصرالله در سخنانی تاکید کرد که اگر دولت سوئد در این مسیر توهین آمیز علیه قرآن باقی بماند، جزو کشورهای «در حال مبارزه با اسلام» طبقه بندی می شود.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نحوه ارزیابی و طبقه بندی جدید دانش بنیانها خبر داد و گفت: در  نظام جدید شرکت ها به ۳ دسته نوپا، نوآور و فناور تقسیم شده اند.
معاون دادستان کل کشور گفت: از بین ۹۳ ساختمان نا ایمن، ۳۸ ساختمان از نظر درجه بندی خطر طبق نتایج ارزیابی ایمنی یکپارچه (اطفا حریق و سازه)، وضعیت پرخطری دارند. در نتیجه سایر ساختمان‌های مذکور در فهرست منتشره، از حیث درجه بندی خطر از نظر سازه و ایمنی یکپارچه در وضعیت کم خطر تری قرار گرفته اند.
یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفت که مجوز مالی در بحبوحه تحقیقات امنیتی دیپلماتیک وزارت امور خارجه در مورد سوء استفاده احتمالی از اطلاعات طبقه بندی شده به حالت تعلیق درآمده است.
جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی اظهار کرد مقامات رسمی که موضوعات امنیتی و اطلاعاتی را به اطلاع دونالد ترامپ می‌رساندند، در بسیاری از پرونده‌ها نمی‌توانستند اسناد طبقه بندی شده و محرمانه را از ترامپ پس بگیرند.
«ویلیام بار» از کیفرخواست ۳۷ فقره بازرس ویژه ترامپ دفاع کرد و گفت: اگر ادعا‌هایی که می‌گویند رئیس جمهور سابق عمداً صد‌ها سند بسیار طبقه بندی شده را حفظ کرده، صحت داشته باشد، پس کار او تمام است.
، سامانه موشکی تاکتیکی توچکا (طبقه بندی ناتو: SS-۲۱ Scarab A) در اواسط دهه ۱۹۷۰، حدود هفت سال پس از شروع توسعه، به میدان رفت.
یک افسر ایتالیایی که ادعا شده بود هنگام افشای برخی اسناد طبقه بندی شده به مقامات روسیه در ایتالیا بازداشت شده، به ۳۰ سال زندان محکوم شد.
گل‌های مردار که از نظر گیاه شناسی به عنوان طیف گسترده‌ای از گونه‌های مختلف طبقه بندی می‌شوند، می‌توانند بوی گوشت پوسیده یا پوسیدگی را تقلید کنند؛ بسته به گیاه، رایحه‌ای که از آن ساطع می‌شود، می‌تواند از تخم مرغ فاسد گرفته تا بوی مشخص انسانی مرگ متفاوت باشد. شکل ظاهری گل‌های مردار نیز متفاوت است، اما ظاهر آن‌ها حتی از بوی آن‌ها هم دلخراش‌تر است.
معاون جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: کاشت و نگهداری طرح یک میلیارد نهال در کشور در ۴ طبقه دسته بندی و اجرایی می شود.
کارشناس حوزه شهرسازی گفت: یکی از نقاط قوت این ابلاغ ۱۹ بندی طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز است چراکه علاوه بر ترغیب سازندگان از کوچ اقشار کم درآمد جامعه به حاشیه شهرها جلوگیری می کند.
کاخ سفید از کشف تعداد محدودی اسناد طبقه بندی شده در خانه شخی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ایالت دلاویر خبر داد.
اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نوک پیکان مقابله قاطع و عبرت آموز قوه قضائیه با سرپنجه‌های دشمن در داخل و آن دسته از افرادی است که با دستور بیگانه و سرویس‌های جاسوسی آن‌ها وارد صحنه شده و عرصه را برای امنیت مردم مورد مخاطره قرار داده‌اند.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: دستگاه قضائی طبقه بندی متمایزی براساس دسته بندی های مختلف اغتشاشگران وقایع اخیر و نوع برخورد قانونی با آنان تدارک دیده و بر این اساس طبقه بندی مزبور آغاز شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
دادگاه مسکو یک شهروند روس را به دلیل به دست آوردن اطلاعات طبقه بندی شده به طور غیابی محاکمه کرد.
شرایط این بازیکن طبق نظر پزشکان معالجش خوب است، اما نوع تمرینات این بازیکن بستگی به شرایط بدنی او دارد
بولتون هرگونه همکاری و دست داشتن در نگهداری اسناد طبقه بندی شده در خانه ترامپ را رد کرد و گفت گه هرگز در جریان چنین داستان‌هایی نبوده است.
آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ طی چهار روز و از روز چهارشنبه (هشتم تیر) در گروه آزمایشی هنر با شرکت ۱۶۱ هزار و ۳۴۳ داوطلب آغاز شد. داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی نیز صبح پنجشنبه (۹ تیر) به رقابت با یکدیگر پرداختند. در آزمون سراسری امسال در گروه آزمایشی علوم انسانی ۴۱۲ هزار و ۵۷۷ داوطلب و در گروه آزمایشی ریاضی و فنی ۵۷۴ هزار و ۴۷۲ و ۱۴۵ هزار و ۶۵۷ نفر شرکت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ