اگر نیازهای کنونی مردم ایران طبقه بندی شود، چند درصد مردم به ورزش به عنوان مشکل اول، دوم یا حتی سوم خود رای می‌دهند؟ عملکرد سجادی برخلاف توقعات از او درخشان نبوده اما آیا استیضاح او خواسته امروز مردم است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم هفتمین روز درگذشت یکی از بدنسازان بابلی که چند روز قبل جان خود را از دست داده بود، در زادگاهش برگزار شد.
سرپرست جديد وزارت ورزش و جوانان عيادت از پيشكسوتان را جزو اولويت هاى خود قرار داده است.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با بین اینکه سعی داریم یک سازمان عقلایی در شمالغرب کشور جاری سازیم، گفت: به دنبال حکمرانی مطلوب در ورزش هستیم.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با بین اینکه سعی داریم یک سازمان عقلایی در شمالغرب کشور جاری سازیم، گفت: به دنبال حکمرانی مطلوب در ورزش هستیم.
سرپرست وزارت ورزش با تاکید بر اینکه بازی‎های آسیایی اولویت ورزش است، خواستار همراهی و حمایت دولت و مجلس شد و گفت: فدراسیون‌ها به اقدامات انگیزشی نیاز دارند.
جایگزین کردن مایعاتی که در طول تمرین از دست داده‌اید باید اولویت شماره یک باشد. داشتن آب زیاد در شکم نه زیاد، بلکه کمی اشتها را کاهش می‌دهد. به محض پایان ورزش آب بنوشید تا تشنگی خود را برطرف کنید و فضایی در شکم خود اشغال کنید.
معاون ورزشی استقلال می گوید که با وجود مذاکره با لوپز کارو، همچنان گزینه ایرانی اولویت حجت کریمی است و نام سرمربی نیز تا ساعات پایانی شنبه اعلام می شود.
درست در روز‌هایی که ورزش روسیه از حضور در رقابت‌های بین‌المللی محروم است و کمتر کشوری ریسک بازی‌کردن با آن‌ها را به جان می‌خرد، ایران برای این تیم فرش قرمز پهن کرد تا بعد از مدت‌ها انزوا، این تیم بتواند یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کند؛ ولی ظاهرا درک این شرایط اولویتی نداشته و بازیکنان روسیه ترجیح می‌دهند سطح زندگی در ایران به‌ویژه تهران را در رسانه‌های داخلی شرح دهند؛ اظهاراتی که در ایران هم موافقان و مخالفانی دارد.
وزارت ورزش برای انتخاب سومین مدیرعامل باشگاه استقلال در یک فصل این بار به دنبال فردی متمایز با دو مدیر قبلی است تا شاید بتواند این باشگاه را از وضعیت بحرانی خارج کند.
سید حمید سجادی اظهار کرد: رفع مشکلات بیمه و معیشت ورزشکاران در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با تاکید بر تلاش همه نهادها برای کاهش کم تحرکی بین مردم گفت: دسترسی آسان مردم به اماکن ورزشی و ارزان کردن ورزش اولویت‌های فدراسیون در سال آینده است.
با موافقت نمایندگان، وزارت ورزش مکلف شد نسبت به واگذاری اماکن و سالن‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها از طریق ادارات مربوطه با اولویت هیأت‌های ورزشی محلی به صورت اجاره‌ای اقدام کند.
اعضای ستاد و کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو نشست نهایی خود پیش ازجلسه ستاد عالی بازیها را با دستور بررسی نهایی وضعیت رشته های کاندید اعزام برگزار کردند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات: اگر وزرای ناکارآمد را حذف کنیم امیدواری مردم به بهبود شرایط بیشتر می‌شود و شرایط برای بر سرکار آمدن نیرو‌های توانمند ایجاد خواهد شد.
بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نگران تیم ملی بودیم و هستیم که این بازی مشکلاتی را در روند اردوی تیم ملی ایجاد کند اما آقای کی روش و مجموعه به این نتیجه رسید که این بازی برگزار شود.
رئیس جدید انجمن پاراتکواندو گفت: پاراتکواندو برای اولین بار وارد بازی‌های پارآسیای شده و ملی پوشان ایران می‌توانند در این رقابتها مدال‌های ارزشمندی برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنند.
رئیس جدید انجمن پاراتکواندو گفت: پاراتکواندو برای اولین بار وارد بازی‌های پارآسیای شده و ملی پوشان ایران می‌توانند در این رقابتها مدال‌های ارزشمندی برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنند.
ساری- معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کشتی اولویت وزارتخانه است، گفت: طی شش ماه امسال دو برابر اعتبار به کشتی پرداخت شده است.
سنندج- وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از ۴ هزار تشکل مردم نهاد حوزه جوانان در کشور فعال هستند و تقویت و ساماندهی این تشکل ها از اولویت های ماست.
برخی ورزش‌ها در دوران بارداری به شدت ممنوع است: اسکیت، غلت خوردن، بازی‌های با توپ (بسکتبال، والیبال، فوتبال)، اسکی، دوچرخه سواری، اسب سواری چنین ورزش‌هایی هستند که انجام آن ممنوع است. در این دوران اولویت با فعالیت‌هایی مانند شنا، یوگا و پیلاتس است.
دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.
مدیرعامل جدید بانک گردشگری اعلام کرد: خدمات غیرحضوری بانک باید با تعریف خدمات جدید تا حدممکن بر اساس نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی گسترش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ