کارشناس حوزه شهرسازی گفت: یکی از نقاط قوت این ابلاغ ۱۹ بندی طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز است چراکه علاوه بر ترغیب سازندگان از کوچ اقشار کم درآمد جامعه به حاشیه شهرها جلوگیری می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق معمول آغاز هفته با ترافیک در تهران همراه است.
احمد زیدآبادی نوشت: میزان تراکم هر زندان یا بند، شرایط آن را طاقت‌فرسا یا عادی می‌کند. سالن ۱۷ تراکم به نسبت مناسبی داشت و زندگی در آنجا طاقت‌فرسا نبود، اما سالن ۱۶ در طبقۀ بالای آن از جهت تراکم، به جهنم شباهت داشت!
دولت در طرح نهضت ملی، ساخت مسکن به صورت یک یا ۲ طبقه و به عبارت دیگر افقی را در دستور کار قرار داده است؛ طرحی که به گفته برخی از کارشناسان از یک سو موجب کاهش هزینه‌های ساخت مسکن و در سوی دیگر بالا رفتن اجرای این طرح‌ها می‌شود.
یک کارشناس مسکن گفت: با ساخت مسکن های عمودی تراکم جمعیت بالا می رود در صورتی که می توان با اصلاح این پروژه ها جلوی تراکم جمعیت را گرفت.
یک کارشناس مسکن گفت: با ساخت مسکن های عمودی تراکم جمعیت بالا می رود در صورتی که می توان با اصلاح این پروژه ها جلوی تراکم جمعیت را گرفت.
تهران- معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افزایش تراکم طرح نهضت ملی مسکن شهرهای اسلامشهر، رباط کریم، نصیر شهر و پاکدشت از سه به پنج طبقه خبر داد.
تهران- معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از افزایش تراکم نهضت ملی مسکن شهرهای اسلامشهر، رباط کریم، نصیر شهر و پاکدشت از سه به پنج طبقه خبر داد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
تراکم بالا و بلندمرتبه سازی‌های خارج از چارچوب و بی‌اندازه، کلان‌شهرهای کشور را با مشکلات زیادی از جمله آلودگی، ترافیک و ازدحام جمعیت و شهروندان را با مشکلات عدیده اجتماعی روبه‌رو کرده است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جمعیت تهران ۲۰ برابر میانگین تراکم کشور است، گفت: به تنهایی قادر نیستیم بحران‌ها را مدیریت کنیم.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جمعیت تهران ۲۰ برابر میانگین تراکم کشور است، گفت: به تنهایی قادر نیستیم بحران‌ها را مدیریت کنیم.
شورای‌عالی شهرسازی و معماری در مکاتبه با استانداران سراسر کشور سیاست‌های کلی دولت را برای کاهش تراکم ناخالص واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن ابلاغ کرد.
پاکدشت- وزیر آموزش و پرورش گفت: مهاجرپذیری شهرستان های اطراف تهران تراکم دانش آموزی را افزایش داده است.
پاکدشت- وزیر آموزش و پرورش گفت: مهاجرپذیری شهرستان های اطراف تهران تراکم دانش آموزی را افزایش داده است.
معاون محیط زیست طبیعی گفت: اصل حفاظت که نگه داشت ذخایر ژنی این مناطق بوده محقق شده ولی مشکلات خاصی که در حوزه تعارضات نیز وجود دارد باید به شکل ویژه ای مورد بررسی قرار گیرد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از اعطای یک طبقه تراکم تشویقی (در پلاک‌های بیشتر از ۱۰۰ متر مربع) در بافت‌های فرسوده خبر داد.
در حالی شورای عالی شهرسازی با عرضه تراکم تشویقی در بافت های فرسوده موافقت کرد که بسیاری از شهرسازان توسعه عمودی شهر را عامل بسیاری از معضلات پایتخت می دانند.
اتحادیه فوتبال انگلیس برای سبک‌تر کردن تقویم مسابقات این فصل قصد دارد در مراحل سوم و چهارم جام حذفی از انجام بازی‌های تکراری بعد از تساوی تیم‌ها خودداری کند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید که به انبوه سازانی که در بافت های فرسوده اقدام به نوسازی می کنند، دو طبقه تراکم و پارکینگ اضافه داده شود.
مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری گفت: به سازندگان و مالکان بافت های فرسوده، دو طبقه تراکم تشویقی داده می شود.
شهریار- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: میانگین تراکم دانش آموزی در غرب تهران به ۳۱ نفر رسیده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه تراکم قانونی در مدیریت شهری موضوعی پذیرفته شده است، گفت: تراکم غیرقانونی اقتضائات شهری را نادیده می‌گیرد و بیشتر به سود درآمدهای موقت شهرداری است.
با حضور محمد محبی در استقلال، اکنون ریکاردو ساپینتو می تواند تیمش را با آرایش های مختلفی به زمین مسابقه بفرستد.
انگیزه تعطیلی سالن‌های سینما عمدتاً کاهش تماشاگران و فقدان منطق اقتصادی برای حفظ سالن‌ها بوده است. برای درک این موضوع باید توجه کرد اغلب سالن‌هایی که رو به تعطیلی گذاشته‌اند، در مناطق کمتر برخوردار شهرها واقع شده‌اند که ساکنان آن مناطق سینما همچون اکثریت مردم ایران از سبد خریدشان حذف کرده‌اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ