یک افسر ایتالیایی که ادعا شده بود هنگام افشای برخی اسناد طبقه بندی شده به مقامات روسیه در ایتالیا بازداشت شده، به ۳۰ سال زندان محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از ترور یک افسر سوری به دست افراد ناشناس در دیرالزور در شرق این کشور خبر دادند.
دادستانی فرانسه از بازداشت چند افسر پلیس این کشور در رابطه با مرگ یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات اخیر خبر داد.
ده‌ها افسر ذخیره در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای، خدمت داوطلبانه خود را در ارتش این رژیم متوقف کردند.
یک روزنامه لبنانی از حمله به یکی از افسران سیا در ساختمان سفارت آمریکا در عمان با استفاده از سلاح سرد خبر داد.
یک افسر بلندپایه صهیونیست، هشدار داد که تجاوزهای فزاینده شهرک‌نشینان در کرانه باختری می‌تواند واکنش و عملیات فلسطینیان را در پی داشته باشد.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
به دنبال مرگ مشکوک افسر سابق موساد در سواحل دریاچه «ماجیوره»، دولت ایتالیا به سرعت دلیل واژگونی قایق را شرایط آب و هوایی اعلام کرد در حالی که هیچ هشدار هواشناسی برای آن منطقه وجود نداشت!
منابع عبری گزارش دادند که یک افسر سابق موساد در حادثه غرق یک قایق تفریحی در سواحل ایتالیا کشته شده است.
به گفته مقامات، یک افسر پلیس که وظیفه حفاظت از یک مدرسه خصوصی دخترانه در شمال غربی پاکستان را بر عهده داشت، به سمت اتوبوس مدرسه حامل معلمان و دانش‌آموزان تیراندازی کرد.
منابع عبری جزییات تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
یک افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ایران را بزرگترین چالش پیش‌روی این رژیم توصیف کرد.
تصویری از نوع پوشش یک افسر روسی در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک برگزار شد در شبکه‌های اجتماعی وایرال (پربازدید) شد.
دو افسر گشت پلیس ادمونتون کانادا در اوایل صبح پنجشنبه هنگام حضور در محل حادثه مربوط به یک تماس خانگی کشته شدند.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت۹ صبح مقابل مسجد جامع شیروان با حضور خانواده معظم شهداء، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، مسئولین و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.
به گزارش تسنیم، سرهنگ رضا نجفی اظهار داشت: سرباز گمنام امام زمان (عج) ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستوانیکم اطلاعات امیر حسین میرزایی به شهادت رسید.
بنا به اعلام وزیر خارجه آمریکا، دولت واشنگتن باز هم با پیش کشیدن بهانه های حقوق بشری یک مقام اطلاعاتی سوریه را هدف تحریم قرار داد.
افسر اسبق ارتش آمریکا با اشاره به اینکه مقامات و دولت این کشور جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ایران به‌راه انداخته‌اند، تاکید کرد که مردم ایران رهبرشان را عاشقانه دوست دارند.
یک افسر صهیونیست با انتقاد از دوران حضور آویو کوخاوی در مقام ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، اذعان کرد که ارتش این رژیم برای تقابل با حزب الله لبنان آماده نیست.
منابع عبری از سفر «ایال گرینباوم» افسر ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین، برای نخستین بار خبر دادند.
یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست های مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسید.
قاتل افسر فراجا پای چوبه دار
انتشار ویدئویی در فضای مجازی که سه افسر پلیس آمریکایی را در حال ضرب و جرح یک جوان ۲۷ ساله نشان می‌دهد، به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بدل شد.
شهادت افسر پلیس در کرمانشاه
در همان حالی که می‌کوشیدم خود را از مهلکه نجات دهم و فرار کنم، خاطره‌ای دردناک از ذهنم گذشت؛ خاطره‌ای از یک پیرزن اهوازی که به هنگام ورودمان به خرمشهر، در برابر تانکم ایستاد و با خواهش و التماس از من خواست که خانه‌اش را بر سرش ویران نکنم و ادامه داد: «اگر نجابت و مردانگی داشته باشی، این کار را نمی‌کنی.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ