نوروزی: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال، چون ایشان به موکب شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کامبیز نوروزی، حقوقدان و فعال رسانه‌ای، در واکنش به بستن اپلیکیشن طاقچه، گفت: با این شیوه‌های رفتاری، ما در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و آسیب می‌بینیم و متأسفانه جریان‌هایی که به بهانه حجاب به این شیوه‌های برخورد متوسل می‌شوند، اساسا هیچ مسئولیتی در این بخش احساس نمی‌کنند و به آسیب‌های این شیوه رفتار بی‌اعتنا هستند.
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
من فکر نمی کنم لزوما هرکسی که مثلا شُل حجاب ،کم حجاب و یا بی حجاب است حتما می خواهد ضد انقلاب باشد و حرکت خود را ضد انقلابی بداند.نه. من فکر می کنم با تجاربی که ما در حوزه حقوقی داریم آنچه که کمیسیون ما ارائه خواهد داد پُر پیمان  و کامل خواهد بود.
پسر مرحوم هادی نوروزی یکی از کسانی بود که جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر برد.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه‌های نوروزی استان سه میلیارد تومان صنایع دستی فروختند، گفت: سفال، سرامیک، چوب، چرم و دست بافته‌ها بیشترین متقاضی را داشت.
در جریان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در حالی شاهد رشد هفت درصدی سفر به استان تهران هستیم، که قیمت اماکن اقامتی به ویژه بوم‌گردی‌ها در این استان سفر به فلک کشیده و این اقامتگاه‌ها هم لاکچری شده است.
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۴ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۷۶۶ خدمت به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نوروز امسال یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از طریق اتوبوس جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۲۱ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اسوه صبر و مقاومت رفسنجان، مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز بازنشسته صنعت مس دیدار کرد.
گردشگران نوروزی در میراث جهانی تخت جمشید
برنامه شاهنامه‌خوانی نوروزی به میزبانی حمام تاریخی شهر نمونه گردشگری بسطام با حضور علاقه مندان برگزار شد.
در بستر برنامه شهر مهمان‌نواز در بهار ایران میهمانان نوروزی تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز می‌توانند در مکان‌های مشخص شده تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ اسکان یابند.
با حل معما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ در عین سرگرم شدن، سلامت مغزی خود را بهبود خواهید بخشید. اما برای نتیجه گرفتن باید این کار را به طور مرتب انجام داد. ما هم انواع مختلفی از معما‌های تصویری را برایتان انتخاب کرده ایم.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در دومین روز فروردین ماه را اعلام کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) سخنرانی کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
رئیس امارات فرا رسیدن عید نوروز را به کسانی که این عید را جشن می گیرند، تبریک گفت.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در مراسم تحویل سال نو حرم مطهر حضرت امام، با تبریک حلول سال جدید، گفت: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم.
امین نوروزی پزشک سابق باشگاه استقلال به عنوان یکی از پزشکان رسمی فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد.
ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: ما برای بار دوم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوردیم و انتظار داریم وزارت ورزش همانند دیگر رشته‌ها از ما هم حمایت کند.
ملی پوش تنیس روی میز ایران حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان را از دست داد.
در جریان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، غلامرضا نوروزی و مهین فرهادی زاد به عنوان دو نایب رئیس جدید این کمیته انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ