سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر از ارائه ۴ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۷۶۶ خدمت به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
بذرپاش رضایتمندی مردم را یکی از رویکردهای اصلی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و بر استفاده از حمل‌ونقل ریلی تاکید کرد.
رییس جمعیت هلال احمر گفت: در طرح نوروزی هلال احمر در مجموع ۸۰ هزار نفر فعال بوده و به مردم خدمات امدادی ارایه کردند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت در نوروز خبر داد.
سخنگوی طرح‌های خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر از ارائه خدمات دارویی به ۴۶ هزار و ۸۳۰ نفر در ایام نوروز خبر داد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۳۰۵ هزار و ۸۷۴ نفر از خدمات اکیپ‌های سیار طرح سحاب در ایام نوروز خبرداد.
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام بیش از ۱۷ هزار نفر ذرمان سرپایی در محل گفت: از شروع طرح نوروزی تا روز گذشته سه هزار و ۲۳۷ نفر خدمات اسکان اضطراری را دریافت کرده اند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: از هموطنان می‌خواهیم هشدارهای مربوط به هواشناسی را جدی بگیرند و از حضور کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر به صورت رسمی در نشستی با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، دبیرکل و معاونین جمعیت افتتاح شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مرکز مدیریت وکنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی باهدف کاهش تأخیر پروازها درآستانه تعطیلات سال نو، به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، آغاز به کارکرد.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۲ بهمن موتور از ۲۵ اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۴ فروردین خبر داد.
داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران نیز در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ دایر خواهد بود و در روز‌های غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۶/۳۰ ارائه خدمت خواهد کرد. همچنین داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) روز‌های غیر تعطیل از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۳ فعال خواهد بود.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
مانور بزرگ ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر امروز در جوار مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.
مانور بزرگ ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر امروز در جوار مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: ۵۰ هزار نفر از اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر امسال در طرح ملی خدمات مسافرین نوروزی ۱۴۰۲ مشارکت دارند.
صفحه خدمات نوروزی گروه مالی سامان در سایت بانک سامان رونمایی شد.
سرپرست سازمان ‌امداد و نجات اقدامات هلال احمر نحوه خدمات رسانی سازمان امداد و نجات در نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
بذرپاش گفت:در نوروز ، پاسخگویی به مسافران در سامانه‌های حوزه‌های هواشناسی (شماره ۱۳۴)، ریلی (شماره ۵۱۴۹)، جاده‌ای (شماره ۱۴۱)، دریایی (شماره ۱۵۵۰) و هوایی (شماره ۱۹۹) مورد توجه قرار گیرد.
مشهد ـ رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از زائران و مسافران نوروزی خواست تا قبل از سفر به مشهد، محل اقامت خود را در این شهر مشخص کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ