امین نوروزی پزشک سابق باشگاه استقلال به عنوان یکی از پزشکان رسمی فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی در حالی پیگیری می‌شود که تاکنون ۳۸۳ ورزشکار و مربی در هر دو بخش مردان و بانوان تحت معاینه قرار گرفته اند.
من فکر نمی کنم لزوما هرکسی که مثلا شُل حجاب ،کم حجاب و یا بی حجاب است حتما می خواهد ضد انقلاب باشد و حرکت خود را ضد انقلابی بداند.نه. من فکر می کنم با تجاربی که ما در حوزه حقوقی داریم آنچه که کمیسیون ما ارائه خواهد داد پُر پیمان  و کامل خواهد بود.
پسر مرحوم هادی نوروزی یکی از کسانی بود که جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر برد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی از فوت ۱۱۶۸ نفر در تصادفات رانندگی ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انجام معاینات پیش از اعزام حج برای ۳۷ هزار و ۹۲۶ زائر خبر داد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: به مسافران توصیه می‌شود در ایام نوروز در سواحل دریا از مناطق مشخص شده برای شنا خارج نشده و در سواحل دیگر شنا نکنند.
بر اساس رخداد انتظامی، ۶۲۹ نفر در حوادث جاده‌ای کشور تاکنون تلف شده‌اند هر چند آمار پزشکی قانونی بیش از این تعداد خواهد بود.
براساس آیین‌نامه اصلاحی طرح مولدسازی، همه درآمد‌های حاصل از اجرای طرح درباره اموال وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در همان وزارتخانه و در جهت طرح‌های توسعه‌ای آن‌ها هزینه خواهد شد.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران به صورت شبانه روزی دایر است.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: گزیدگی ۶ مسافر نوروزی توسط عروس دریایی در چابهار به مرکز پیام اورژانس اعلام شد که بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
مشهد ـ مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۴۱ بازرس سلامت محیط و کار در قالب ۱۳۶ تیم بازرسی، نظارت‌های بهداشتی ویژه تعطیلات نوورزی و ایام ماه مبارک رمضان را بر عهده دارند.
تربت‌حیدریه - سخنگوی ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: در حوادث چهارشنبه‌سوری ۱۷ نفر بر اثر بی‌احتیاطی و انفجار مواد محترقه، مصدوم و روانۀ بیمارستان شدند.
تربت‌حیدریه - با حضور مسئولان ستاد خدمات سفر و دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، مانور طرح سلامت نوروزی در سطح شهرستان برگزار شد.
غلامرضا نوروزی، رئیس کمیته پزشکی ورزشی در گفتگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که جمجمه حمید سجادی به شدت آسیب دیده است.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو از رشته‌های پرخطر حتما تست می‌گیریم اما تعدادش قابل پیش‌بینی نیست.
پزشک باسابقه ورزش ایران که مسئولیت های مختلفی را در داخل کشور داشت، به عنوان پزشک مسابقات جهانی وزنه‌برداری انتخاب شد.
پزشک ایرانی به عنوان پزشک مسابقات جهانی وزنه‌برداری انتخاب شد.
ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: ما برای بار دوم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوردیم و انتظار داریم وزارت ورزش همانند دیگر رشته‌ها از ما هم حمایت کند.
نوروزی: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال، چون ایشان به موکب شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟
ملی پوش تنیس روی میز ایران حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان را از دست داد.
پزشک اسبق باشگاه استقلال طی حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان عضو شورای عالی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انتخاب شد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک و تصدی نایب رئیسی این کمیته نام نویسی کرد.
در دیدار سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، توسعه تعاملات دوطرفه این دو فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ