اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از استفاده بیش از یک میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران خبر داد.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا به مسافران نوروزی توصیه کرد که با توجه به موج بازگشت سفرها رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را جدی تلقی کنند.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره غیر بومی سارقان اموال مسافران نوروزی با کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران ـ بافق گفت: تا امروز بیش از ۸۵۰۰نفر از مسافران نوروزی از پیت معدنی چغارت بازدید کرده اند.
یکی از مهمترین گلایه‌های مسافران نوروزی در سفر به استان‌های مختلف از جمله استان سمنان گرانی ارائه خدمات از سوی تاسیسات گردشگری و اقامتی مانند بومگردی‌ها بود.
ویدئویی از حمله مسافران نوروزی به خاک گران‌بهای جزیره هرمز در فضای مجازی خبرساز شده است. حمل خاک جزیره هرمز از سوی عده‌ای از گردشگران سبب از دست رفتن زیبایی‌های این جزیره رنگی می‌شود.
اظهارات حمید رسایی، درباره رقص و شادی مسافران نوروزی با واکنش احمد زیدآبادی مواجه شد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی میزان و نوع تردد مسافران نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۳ فروردین ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
نظرآباد- وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ ایمنی مسافران نوروزی به کار بسته‌ایم.
آزاده مختاری نوشت: پلیس میگوید: "از ۲۵اسفندطرحی گذاشته شده هر راننده‌ای در سفر‌های نوروزی #شاد نیست، خودرواش رامیخوابونیم! "
اصفهان- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مدارس و فضاهای اسکان نوروزی آموزش و پرورش میزبان نیمی از مسافران نوروزی استان تا ۲۹ اسفند بوده است.
اصفهان- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی در مبادی ورودی استان اصفهان برپا شده و به مسافران آموزش‌های کوتاه امدادی ارائه می‌شود.
محبوبیت نساجی قائمشهر باعث شده تا شهرداری این شهر برای برنامه‌های نوروزی نماد این باشگاه را در مسیر ورودی شهر قرار دهد.
مناطق ساحلی استان بوشهر هر ساله در ایام نوروز میزبان خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف کشور است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل بارش برف و کولاک در محور تکاب - سایین‌قه‌لا ده‌ها خودرو در این جاده زمین گیر شدند.
امیر قاسمی اظهار داشت: همچنین ۱۱ غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه‌آهن، محور‌های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه خدمات راهنمایی به مسافران، برنامه‌های فرهنگی و جشن اجرا می‌شود.
ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲، بسته‌های نوروزی بین مسافران و گردشگران شهر تهران، توزیع می‌کند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مرکز مدیریت وکنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی باهدف کاهش تأخیر پروازها درآستانه تعطیلات سال نو، به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، آغاز به کارکرد.
زبرخان ـ رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زبرخان گفت: امسال ۱۰۰ واحد اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.
کمبود بلیت ها از یک ماه گذشته دیده شده و روز به روز این کمبودها بیشتر از قبل به چشم می خورد.
ستاد نوروزی جمعیت هلال‌احمر با هدف خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مسافران در ایام نوروز و همچنین رصد، ارزیابی و اطلاع‌رسانی روزانه خدمات سراسری هلال‌احمر در این ایام تشکیل شد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه توصیه‌هایی به مسافران نوروزی گفت: رانندگان و مسافران نوروزی حتماً می‌بایست کمربند ایمنی خود را ببندند.
بذرپاش گفت:در نوروز ، پاسخگویی به مسافران در سامانه‌های حوزه‌های هواشناسی (شماره ۱۳۴)، ریلی (شماره ۵۱۴۹)، جاده‌ای (شماره ۱۴۱)، دریایی (شماره ۱۵۵۰) و هوایی (شماره ۱۹۹) مورد توجه قرار گیرد.
مشهد ـ رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از زائران و مسافران نوروزی خواست تا قبل از سفر به مشهد، محل اقامت خود را در این شهر مشخص کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ