در جریان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، غلامرضا نوروزی و مهین فرهادی زاد به عنوان دو نایب رئیس جدید این کمیته انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اسوه صبر و مقاومت رفسنجان، مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز بازنشسته صنعت مس دیدار کرد.
اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.
برنامه شاهنامه‌خوانی نوروزی به میزبانی حمام تاریخی شهر نمونه گردشگری بسطام با حضور علاقه مندان برگزار شد.
سرهنگ شیرانی گفت: بشترین علت وقوع حوادث عدم توجه به جلو، انحراف و تجاوز به چپ ناشی از عجله و شتاب در رانندگی برای سبقت غیرمجاز که منجر به شدیدترین و پرتلفات‌ترین حوادث شده است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا، از دستگیری ۸ هزار و ۸۲۴ مجرم در نیمه اول تعطیلات نوروزی خبر داد.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
مدیرعامل برج میلاد گفت: با توجه به تلاقی نوروز و ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های شبانه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
در بستر برنامه شهر مهمان‌نواز در بهار ایران میهمانان نوروزی تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز می‌توانند در مکان‌های مشخص شده تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ اسکان یابند.
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق عید نوروز را تبریک گفته و آرزوی صلح و امنیت کردند.
سیدحسن خمینی یادآور شد: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم. این لحظات مثل همه لحظات دیگر عزیز هستند؛ چون دل‌های بسیاری متوجه خدا است. بسیاری از لحظات هست که ما آن‌ها را عزیز می‌کنیم؛ چون دل‌های زیادی در این لحظات به خدا معطوف می‌شود. این لحظات جامعه ما آرامش پیدا می‌کند و گویی تمام کشور متوجه به خدا می‌شوند.
تورهای تهران گردی روزانه و شبانه در نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز در جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزه‌های تهران برگزار می شود.
ستاد گردشگری شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲، بسته‌های نوروزی بین مسافران و گردشگران شهر تهران، توزیع می‌کند.
اکران نوروزی 1402 با نمایش چهار فیلم «غریب»، «فسیل»، «عروس خیابان فرشته» و «بچه‌های طوفان» از امروز آغاز شد و بدین ترتیب سال اقتصادی تازه سینمای ایران از امروز کلید خورد؛ سالی که مسیری پرنشیب را پیش رو خواهد داشت، هرچند هنوز برای داوری پیرامون سال دشوار است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمامی خدمات که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس بخشنامه صادره، فروش هرگونه جزوه و لوح فشرده به دانش‌آموزان تحت عنوان تکالیف نوروزی ممنوع است.
معصومه نجفی پازوکی درخصوص تکالیف نوروزی دانش‌آموزان، گفت: در این زمینه فروش هرگونه جزوه و لوح فشرده به عنوان تکالیف نوروزی ممنوع است. بر این اساس، بخشنامه کرده‌ایم که ارائه پیک‌های نوروزی به این صورت ممنوع هستند.
بذرپاش گفت:در نوروز ، پاسخگویی به مسافران در سامانه‌های حوزه‌های هواشناسی (شماره ۱۳۴)، ریلی (شماره ۵۱۴۹)، جاده‌ای (شماره ۱۴۱)، دریایی (شماره ۱۵۵۰) و هوایی (شماره ۱۹۹) مورد توجه قرار گیرد.
چندی پیش تیم ملی هندبال بانوان ایران توانست افتخاری بزرگ کسب کند، آن هم صعود به مسابقات جهانی و حضور در چهار تیم اول آسیا.
ملی‌پوش هندبال ایران برترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا در قهرمانی آسیا شد.
ملی پوش هندبال ایران برترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا در قهرمانی آسیا شد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ