مدافع استقلال گفت: باعث شلوغی‌های اواخر مسابقه، تحریکات نیمکت گل گهر بود و اعتراضات شدید آن‌ها به داور و حضورشان در محوطه فنی ما، جو را به هم ریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی که به مدت چهار فصل با رحمتی هم تیمی بود، حالا زیر نظر این سرمربی جوان، به دنبال یک چالش جدید است.
پژوهش‌ها نشان می‌دهند که سلول‌های چربی به خصوص سلول‌های چربی شکمی - اط لحاظ زیست‌شناختی فعال هستند؛ بنابراین می‌توان بافت چربی را یک اندام یا غده درون‌ریز به حساب آورد که هورمون‌ها و مواد دیگری تولید می‌کند که می‌تواند به شدت بر سلامت ما تاثیر بگذارد. گرچه دانشمندان هنوز در حال بررسی تاثیرات این هورمون‌ها هستند، روشن است که زیادی چربی بدن به خصوص چربی شکمی تعادل و کارکرد طبیعی این هورمون‌ها را به هم می‌زند.
مارسلو بروزوویچ با وجود ابراز علاقه عربستانی‌ها، فقط یک تیم را می‌خواهد: بارسلونا؛ و حاضر نیست بارسا را با عربستان عوض کند، حالا هرچقدر هم که عرب‌ها پول بدهند.
به گفته مهندس ارشد کادیلاک، این مدل‌ها اوج تجمل در دوران خودشان بودند و باعث شدند کادیلاک به استاندارد جهان تبدیل شود و حالا سلستیک هم می‌خواهد همین کار را انجام دهد.
تلاش مخالفان این است که اولا قانونی تصویب شود که بسیار سختگیرانه باشد. آن‌ها به‌هیچ‌وجه به تبعات اجرا یا عدم اجرای قانون هم توجهی ندارند. با این حال اگر نتوانند قانونی را تصویب کنند، آنچه می‌خواهند «بی‌قانونی» است. به این معنا که وقتی «همه هست و نیست» خود را به حجاب گره زده‌اند، می‌خواهند دستشان برای هر نوع برخوردی در خیابان با کسانی که این قانون را رعایت نمی‌کنند باز باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
مصطفی یک مرد ۴۰ ساله در یک مغازه سلمانی در یکی از محله‌های استانبول می‌گوید: «اردوغان دوست دارد طوری رفتار کند که دلسوزی دیگران را جلب کند. حالا که نارضایتی از او زیاد است، می‌خواهد طوری رفتار کند تا نظر مردم را از عملکردش پرت و محبت طلب کند. تمام این داستان بیماری هم برای پرت کردن حواس مردم از عملکرد بد اقتصادی اوست. سال گذشته ترکیه رکورد تورم را در تاریخ خودش شکسته است. اما اردوغان باز هم می‌خواهد در قدرت بماند.»
یحیی دو بار جام قهرمانی لیگ را آورد، اما در جام حذفی موفق نبود. او کورس قهرمانی فصل قبل را هم باخت و این فصل در حالی که ۸ و ۵ امتیاز از دیگر مدعیان قهرمانی جلو افتاده بود به یکباره وا داد تا آن‌هایی که او را ترسو و محتاط می‌خواندند و می‌گفتند جگر ندارد با صدای محکم‌تری از گل‌محمدی انتقاد کنند.
من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
نویسندگان بیانیه که بی‌محلی همان اقلیت اغتشاشگر در پاییز امسال به اصلاح‌طلبان را دیده‌اند، گویی احساسی از جنس جاماندن از تحولات دارند. می‌دانند نه در بین ملت جایی دارند و رابطه خود را با نظام نیز بر هم زده‌اند. حال که آشوب‌های پاییز را شکست‌خورده می‌بینند، می‌خواهند فرصت‌طلبانه از انزوا درآیند. غافل از اینکه انزوای این آلزایمری‌ها ناشی از کنشگری سرتاپا تناقض خودشان است و تا با مردم و نظام صادق نباشند، در روی همین پاشنه خواهد چرخید.
«مسئولان حرم شاه چراغ یک طرح توسعه‌ای دارند به اسم طرح «۵۶ هکتاری» که می‌خواهند در دل یک منطقه ۳۶۰ هکتاری بافت تاریخی شیراز اجرایی کنند و الان هم در حال اجرای آن هستند. متاسفانه برای اجرای این طرح بیش از ده‌ها بنای قدیمی که قدمتشان به دوران قاجاریه و زندیه و بعضا صفویه می‌رسد، دچار آسیب خواهند شد. این در حالی است که بافت تاریخی شیراز به تنهایی یکی از صندوق‌های ارزی پایدار برای کشور محسوب می‌شود.»
رئیس رصدخانه ملی مهاجرت ایران درباره تاثیر شرایط ناپایدار اینترنت بر مهاجرت گروهی استارتاپ‌ها، می‌گوید که بسیاری از کشور‌ها به این نکته رسیده‌اند که سرمایه انسانی در ابعاد مختلفش، همه ذی قیمت هستند و خیلی از شرکت‌ها و تیم‌ها اگر می‌خواهند به کشوری، از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس بروند، با این پیشنهادات رو به رو هستند که صرفا برای ثبت یا ایجاد شرکت اقدام نکنند بلکه برای راه‌اندازی و به نوعی اجرای این ایده هم اقدام کنند
شهرداری با اشاره به اینکه حالا بعضی افراد با انتشار عکس پیروز با گردنبند طبی الیزابت می‌خواهند بگویند که دست‌آرود جدیدی پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: یوز‌ها هم مانند دیگر حیوانات بدن خود را لیس می‌زند، هرگاه مشکل گوارشی برای پیروز پیش می‌آید او پشت خود را لیس می‌زند و لیس زدن باعث التهاب یا ایجاد زخم می‌شود، برای درمان این التهابات از پماد استفاده می‌کنیم، برای اینکه پیروز آن پماد را با زبان لیس نزند، یکی، دوساعت از گردنبند الزابت استفاده و بعد دوباره بازش می‌کنیم.
سرمربی محبوب سپاهانی‌ها در هوای سرد اصفهان هم همه‌کاره تمرینات طلایی‌پوشان است.
عمر ۱۵۰ ساله یا حتی بیشتر؛ حالا گوگل می‌خواهد به این رویا جامه عمل بپوشاند و مدت هاست شرکت "کالیکو" را برای طول عمر انسان و شاید هم غلبه بر مرگ تأسیس کرده است، شرکتی با فعالیت‌هایی کاملاً محرمانه!
مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
زن گفت: من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه‌ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
رئیس سازمان برنامه را با توپ و تشر به پارلمان فرا می‌خوانند که چرا به مجلس نیامدی و بودجه اشتغال را نمی‌دهی و او هم سراسیمه خود را به پارلمان می‌رساند و می‌گوید وقتی گفتیم که درآمد‌هایی که پیش‌بینی کرده‌اید خیالی است و به دست نمی‌آید حالا چرا یقه مرا می‌گیرید. از کجا بیاوریم که بدهیم؟
مهدی رجب‌زاده تیمی ساخته که حالا به جز صدرنشینی در جدول لیگ یک، بهترین خط دفاع و‌ حمله را در اختیار دارد.
مهدی رجب‌زاده تیمی ساخته که حالا به جز صدرنشینی در جدول لیگ یک، بهترین خط دفاع و‌ حمله را در اختیار دارد.
نمی‌دانیم کجا تیم‎ها می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. پس بگذارید موتور ماشین را حالا حالاها داغ کنیم و مطمئن باشیم که این موتور برای این رقابت‌ها با سرعت مسیرش را طی می‌کند.
صداوسیما برای پخش زنده مسابقات استقلال و پرسپولیس یک ریال پول نمی‌دهد و حالا می‌خواهد جشن قهرمانی آبی‌ها را هم مجانی پخش کند! مدیران رسانه ملی پشت خواسته مردم پنهان شده‌اند و با ابن بهانه غصب حق فوتبال را توجیه می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ