یحیی دو بار جام قهرمانی لیگ را آورد، اما در جام حذفی موفق نبود. او کورس قهرمانی فصل قبل را هم باخت و این فصل در حالی که ۸ و ۵ امتیاز از دیگر مدعیان قهرمانی جلو افتاده بود به یکباره وا داد تا آن‌هایی که او را ترسو و محتاط می‌خواندند و می‌گفتند جگر ندارد با صدای محکم‌تری از گل‌محمدی انتقاد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه‌نگارها، گلیسیرین را از دواخانه می‌خریدند و برای نوشتن از این ماده استفاده می‌کردند. به همین دلیل در دوره مشروطه، فروش گلیسیرین در دواخانه‌ها ممنوع می‌شود. فرق شب‌نامه‌نگاری با روزنامه‌نگاری این بوده که شب‌نامه‌نگاری در ساعات شبانه و توسط چند نفر انجام و توزیع می‌شد و دومین تفاوت در این بود که شب‌نامه دیوارکوب می‌شد، اما روزنامه این خاصیت را نداشت.
چه کسی اینترنت را اختراع کرد؟ مانند بسیاری از اختراعات برجسته، کار سختی است که فقط یک نفر را خالق اینترنت بنامیم.
رستمی مسئول اجرایی عملیاتی بود که شهید چمران طراحی می‌کرد. یکی از صفات بارز شهید رستمی همان بسیجی بودن وی بود، ما و مابقی دوستان، شهید رستمی را تنها به خاطر احترام «جناب سرگرد» صدا می‌کردیم، ولی برای وی پست، مقام و درجه هیچ اهمیتی نداشت. در دوکوهه سنگری درست کرده بودیم که اتاق شهید رستمی باشد. وی شب تا صبح برای شناسایی بیرون می‌رفت و نزدیکی‌های صبح که برای کمی اسراحت می‌آمد، اتاقش پر از نیرو‌های بسیجی بود که خوابیده بودند لذا جایی برای خواب نداشت.
در جریان حمله پلیس آلبانی به مقر اشرف ۳، پایگاه گروهک مجاهدین خلق در آلبانی، یکی از اعضای این گروه به نام «عبدالوهاب فرجی‌نژاد جهرمی» به هلاکت رسید.
مهاجم نفت مسجد سلیمان می گوید نه تنها گلش آفساید نبود بلکه یک پنالتی هم برایشان گرفته نشد.
معاون بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، رئیسی را بدرقه کردند.
سپهبد قرنی در اواخر سال۵۷ حمله عراق را پیش‌بینی می‌کرد و نگران شایعاتی بود که درآن روز‌ها درباره تضعیف و حتی انحلال ارتش به گوش می‌رسید که ارتش ایران از هر سو هدف قرار گرفته بود. قرنی یک برنامه همبستگی مردم با ارتش ترتیب داد. سربازان در خیابان‌های پایتخت رژه می‌رفتند و شعارمی‌دادند: «ارتش فدای مردم» و گروهی از مردم در پاسخ آن‌ها می‌گفتند: «مردم فدای ارتش.» هدف سرلشکر قرنی از این کار بردن ارتش به میان مردم و بالا بردن روحیه سربازان بود.
مدعی‌العموم علیه کاندیدای رد صلاحیت شده در انتخابات مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که به حجاب هتک حرمت کرده بود، اعلام جرم کرد.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
پنج بازی دیگر از هفته پایانی نیم فصل اول به شدت مورد اعتراض بازیکنان و مربیان تیمها قرار دارد.
به نظر می رسد که برای فصل آینده، بازوبند کاپیتانی در بارسلونا به دست یک بازیکن دیگر برسد و بدین ترتیب شاهد تغییر کاپیتان در جمع آبی و اناری پوشان باشیم.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
دوران رهبری جیانگ زِمین پنجمین رئیس‌جمهور جمهوری خلق چین را «عصر طلایی استقبال چین از جهانی‌شدن» می‌گویند. او شخصیتی عمل‌گرا بود که توانست چهره چین را تغییر دهد و جامه جدیدی بر تن کشورش کند. اما جیانگ زمین کیست که چینی‌ها توسعه خود را مدیون او هستند؟
انتخاب دروازه‌بان ایران در بازی با ولز، بزرگترین چالش کارلوس کی‌روش به حساب می آید.
بدون شک بزرگ‌ترین سورپرایز فهرست نهایی تیم ملی حضور علی کریمی، هافبک تیم کایسری‌اسپور ترکیه است که حتی در اردوی اتریش هم حضور نداشت.
۱۵ آبان بود که ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در بیانیه‌ای با «محارب» خواندن معترضان (که آن‌ها را اغتشاشگران و آشوب‌گران خوانده‌اند)، از قوه قضاییه خواستند حکم «قصاص» (اعدام) را در مورد آنان اجرا کند.
«محمدعلی محلاتی» معروف به سیاح در ۲۳سالگی، سفرِ ۱۸ ساله خود به دور دنیا (اقصی نقاط اروپا و آمریکای شمالی و همچنین کشور‌های شرق ازجمله ژاپن و هندوستان) را آغاز کرد. او جهانگرد معروف و نخستین ایرانی بود که پا به خاک قاره آمریکا گذاشت و به همین دلیل به حاجی سیاح معروف شد.
حرکت آکروباتیک امین قاسمی‌نژاد در بدترین زمان و بدترین مکان ممکن، یک خطای پنالتی و سه امتیاز شیرین را برای استقلال به ارمغان آورد.
پدری شب گذشته گل دوم بارسا را به وایادولید زد و شادی گل ویژه‌ای هم به نمایش گذاشت.
در سال ۱۲۹۲ شمسی برای سر و سامان دادن به وضع شهربانی کشور (نظمیه) عده‌ای مستشار سوئدی استخدام شدند. مستشاران سوئدی ابتدا نظام‌نامه محابس را تهیه کردند که در سال ۱۲۹۸ شمسی به تصویب هیات دولت رسید و این اولین آیین نامه و مقررات زندان‌ها شد. برای مثال در این آیین نامه زجر بدنی و زنجیر کردن زندانیان ممنوع بود.
سر رابرت کر پورتر که به عنوان نقاش درباری تزار روسیه منصوب شده بود عمده شهرت خود را به دلیل سفر به ایران و نقاشی از پاسارگاد کسب کرد. سفر طولانی او به ایران از ۱۸۱۷ میلادی آغاز شده و او از طریق قفقاز وارد ایران شد و پس از عبور از تهران و اصفهان به تخت جمشید و پاسارگارد رفت و نقاشی تاریخی و معروفی نیز از آرامگاه کوروش از خود به یادگار گذاشته است.
بازیکن فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس اولین اخطار فصل بیست و دوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ