تلاش مخالفان این است که اولا قانونی تصویب شود که بسیار سختگیرانه باشد. آن‌ها به‌هیچ‌وجه به تبعات اجرا یا عدم اجرای قانون هم توجهی ندارند. با این حال اگر نتوانند قانونی را تصویب کنند، آنچه می‌خواهند «بی‌قانونی» است. به این معنا که وقتی «همه هست و نیست» خود را به حجاب گره زده‌اند، می‌خواهند دستشان برای هر نوع برخوردی در خیابان با کسانی که این قانون را رعایت نمی‌کنند باز باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آنکه بخش نخست لایحه اصلاحات قضایی، بدون توافق با مخالفان در کنست رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، برخی از اعضای حزب لیکود با ادامه این روند مخالفت کردند.
کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی و رای گیری درباره قرائت دوم و سوم پیش نویس قانون لغو برهان معقولیت در چارچوب لایحه تغییرات قضایی به تنش کشیده شد.
مهاجم سابق استقلال با بیان این که آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات و آماده‌سازی پیش فصل ضعف داشتند گفت: با شرایطی که رقم خورده است قطعا استقلال در هفته های ابتدایی لیگ روزهای سختی خواهد داشت.
عليرضا دبير با كسب ٣٨ راى از ٣٨ عضو مجمع فدراسيون كشتى براى ٤ سال ديگر انتخاب شد.
مساله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن‌های این برنامه قلمداد می‌شود. مساله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛ رابطه دولت با نفت، مولدسازی، اصلاح صندوق‌های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی حوزه‌ها اعتقاد داریم برنامه دارای ضعف‌هایی است؛ یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
مسئله محور بودن برنامه هفتم از جمله حسن های این برنامه قلمداد می شود. مسئله محور بودن بیشتر در این برنامه مدنظر قرار گرفته است؛  رابطه دولت با نفت ، مولدسازی ، اصلاح صندوق های بازنشستگی از جمله نقاط قوت این برنامه است و اما در برخی از حوزه ها اعتقاد داریم برنامه حائز ضعف های است یکی از این بحث ها، بحث تصویر ایران آینده است.
آخرین مجلس دوره سلطنت قاجاریه (مجلس پنجم) در بهمن‌ماه ۱۳۰۲ گشایش یافت. انتخابات دوره پنجم در فضایی از تقلب انجام شد و با موافقت رضاخان، قزاق‌های سابق به مداخله در آن پرداختند.۱ در این مرحله، احزاب سیاسی به تکاپو افتادند و در رقابت‌های حزبی به‌شدت درگیر شدند. رضاخان و مأموران او برای انتخاب نامزدهای معتمد خویش در مجلس و هموار کردن راه صعود به قدرت، تلاش گسترده‌ای کردند.
امروز گروهی از موافقان حجاب با تجمع جلوی مجلس، مخالفت خود را لایحه عفاف و حجاب نشان دادند.
زمان آن رسیده است که همه چیز را در یک مناظره رو در رو ببینیم. در یک مناظره زنده، چشم در چشم و کلمه در برابر کلمه. این حق مسلم ماست که بدانیم چه براین کشوررفته است. بدانیم چه کسی راست می‌گوید و ناراستگویی برخی‌ها چه هزینه‌هایی برای مردم و کشور ایجاد کرده است.
در پی ازسرگیری روابط میان سوریه و کشورهای عربی، مخالفان سوری نیز خواهان آغاز گفتگوهای مستقیم با دولت دمشق شدند.
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که نقش امام جمعه در یک استان نقش پدرانه است، او باید محور وحدت و همگرایی افراد باشد و تا حدامکان قدرت جذب داشته باشد بگونه ای که رفتار و گفتارش از چنددستگی و گسست در میان اقشار محتلف جلوگیری کند در چنین صورتی می توان او را مظهر واقعی رحمت اسلامی دانست همچنانکه در برخی از ائمه جمعه این نقش بصورت واقعی بروز و ظهور دارد و خود عامل مهمی در بهبود شرایط یک استان است.
پس از حدود ۱۲ سال، در نشست علنی امروز مجلس، کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار به تصویب رسید؛ این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سو رفتار در نشست علنی امروز مجلس پس از حدود ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه پاسخی به مطالبات بیش از سه دهه رهبر انقلاب و نیز بانوان برای تصویب یک قانون جامع حمایت از زنان است.
جاش هاولی سناتور جمهوریخواه آمریکایی و از مخالفان چین لایحه ای برای ممنوعیت اپ تیک تاک در آمریکا ارائه می کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ یکشنبه به بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق پیرامون کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور پرداختند و پس از شنیدن دفاعیات رییس‌جمهور و اظهارات موافقان و مخالفان آن را به تصویب رساندند.
مخالفان دولت جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو ضمن تظاهرات در تل آویو، «ایتمار بن گویر» و « بزالل اسموتریچ» وزرای کشور و دارایی این رژیم را فاجعه توصیف کردند.
آمریکا به همراه چند دولت دیگر بعد از پذیرش این ادعا که پیروزی مجدد نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در انتخابات سال ۲۰۱۸ با تقلب صورت گرفته، گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت خودخوانده ونزوئلا مورد حمایت قرار دادند.
احزاب سیاسی مخالف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی، درباره ساز و کار مقابله با او و کابینه آینده اش توافق کردند.
اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در دستور کار صد و دومین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت و موافقان و مخالفان آن درباره این لایحه نظرات خود را بیان کردند.
مخالفان مصری تصمیم گرفتند که روز تظاهرات سراسری در مصر همزمان با نشست جهانی آب و هوا در این کشور همزمان باشد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هنوز هم می گویم حمال کشتی هستم و اگر کسی نقد دارد بیاید من را بزند!
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نه کارهای دولت، آینده کشور را تأمین می کند و نه مخالفان دولت حرفی برای گرفتن دارند.
برخی از موافقان این تغییر معتقدند از زمان تصویب این قانون مدت زیادی گذشته و باید اصلاح شود؛ اما از سوی دیگر، مخالفان این اصلاح بر این باورند که مشکل اصلی، آموزش نامناسب به ماموران بوده و این اصلاحیه به دنبال توسعه افراد مشمول این قانون است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ