حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت بیمه دی افتخار دارد، برای ششمین سال متوالی در قالب قرارداد بیمه‌های مکمل درمان ایثارگران خدمات رسان این عزیزان باشد.
مسعود محمدی و علی‌ نیکنام، در حفظ سنگرتوری تیم‌هایشان سرافراز بوده‌اند‌.
مهندس سرافراز غزنی یکی از مفاخر هنر معماری ایران در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود. او بسیاری از طرح‌های عمرانی را به سرانجام رساند، اما طراحی و ساخت بلوار کشاورز نام او را در تاریخ پایتخت جاودانه کرد.
محسن سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور و تعطیلی برنامه ۹۰ در سال ۱۴۰۰ توضیحاتی را به روزنامه شرق ارائه داد و گفت: «در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه ۳ خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود. مدیران شبکه سه تصور می‌کردند می‌توانند شبیهش را درست کنند که خب نتوانستند!»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: مردم فهیم و سرافراز تربت حیدریه در حمایت از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال در روز قدس سنگ تمام خواهند گذاشت.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک با حضور در منزل این شهید سرافراز، خبر شهادت ایشان را به خانواده اطلاع داد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اسوه صبر و مقاومت رفسنجان، مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز بازنشسته صنعت مس دیدار کرد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: انشاالله در بازی‌های زیر ۲۰ سال آسیا بتوانیم مردم را خوشحال کنیم و فوتبال ایران را سرافراز نگه داریم. خیلی لازم به جهانی شدن این تیم است.
بلوار کشاورز را سال ۱۳۳۶ دکتر «سرافراز غزنی»، استاد دانشگاه شهید بهشتی و تهران، زمانی که از سوی یک شرکت مشاوره و سازنده آلمانی انتخاب می‌شود، در ۳۰سالگی، طراحی و اجرا می‌کند؛ بزرگ‌ترین سازه شهری که گذشت زمان چیزی از اصالت و دوامش کم نکرده است.
پس از گذشت دوساعت از تشریح دیدگاه هایم نسبت به خطرات حال وآینده کشور، دادستان تهران خواستار ارائه اسناد ومدارک شد!
آیین تشییع پیکر سردار سرافراز، جانباز عالیقدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه ۲۰ آذر) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می‌شود.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر "تیم ملی ولز" در چهارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.
رئیس مجلس با صدور پیامی پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در چهارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را تبریک گفت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
سرافراز نوشت: دشمنی بنام فضای مجازی ساخته‌اید و ناکارآمدی های خود را گردنش می‌اندازید
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی تاکید کرد: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران در سفر به استان کرمان در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم عفت سلطانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام «مجید و وحید ابراهیمی ورکیانی» و همسر شهید سرافراز «حسن ابراهیمی ورکیانی» را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
شهردار تهران در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی فوتبال با خلق افتخار ملت را سرافراز کند، گفت: مدیریت شهری ناظر به ورزش است.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.
مدیرعامل بانک ملت در پیامی فرارسیدن سالروز ورود آزادگان سرافراز را به کشور، گرامی داشت.
قنبری با اشاره به انتقادات فراوانی که به ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی می‌شود، عنوان کرد: طی یک سال اخیر در حوزه انتصابات وزارت جهاد کشاورزی شاهد ایجاد حواشی بودیم و مشکلی که در این رابطه وجود داشت این بود که برای مناصب حساس این دستگاه اجرایی، افراد نزدیک به وزیر به کار گمارده شدند، بدون آنکه از تخصص لازم در این زمینه برخوردار باشند، تغییرات متوالی در برخی از پست‌ها نیز خود موید این موضوع است که افراد به درستی برای این مناصب انتخاب نشده اند، حال باید دید که در ادامه آیا همین وضعیت فعلی بر عملکرد وزارت جهاد کشاورزی حاکم خواهد بود یا اینکه، واقعا و در عمل تغییراتی رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ