اسماعیلی که به مدت چهار فصل با رحمتی هم تیمی بود، حالا زیر نظر این سرمربی جوان، به دنبال یک چالش جدید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک نساجی برای دریافت مطالبات فصل گذشته خود از فولاد شکایت کرد.
فرشاد فرجی می‌گوید در ابتدای نقل و انتقالات پیشنهاد مالی بهتری داشته اما نمی‌خواهد پیراهن پرسپولیس را راحت از دست بدهد.
فرشید سمیعی معاون حقوقی سابق باشگاه استقلال در سمت عضو هیئت مدیره این باشگاه برگشت.
جلسه مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برگزار شد.
فرشید اسماعیلی با امضای قراردادی دو ساله به عنوان یک بازیکن آزاد به جمع شاگردان مهدی رحمتی در تیم نساجی مازندران پیوست.
فرشید باقری در دیدار دوستانه تیمش یک گل زیبا به ثمر رساند تا بار دیگر توانایی های فنی اش را نشان بدهد.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
نزدیک بود گل هافبک مس رفسنجان مقابل پیکان سه امتیازی شود.
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
دکتر سیدجواد طباطبایی مثل خیلی از اهالی نظر نمی‌توانست نسبت به جهل بی‌اعتنا باشد؛ به‌ویژه آنجا‌که جهل با مسائلی که به کشورش مربوط می‌شد گره می‌خورد، سخت منقلب می‌شد. اگر آدم‌های بی‌غرضی باشیم و اهل دانایی در نظرمان محترم باشند، می‌توانیم همانند دکتر داوری به‌راحتی از کنار آن تندی و تلخی بگذریم و مهرورزانه بنویسیم: اگر گاهی تلخی و تندی در زبانش می‌بینیم، من آن را بر غیرتی که نسبت به دانایی و تفکر داشت، حمل می‌کنم.
بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان دارفانی را وداع گفت.
فرشید اسماعیلی که در بازگشت به ایران با فولاد به توافق دست یافته بود، بدشانس بود که مصدومیت رباط صلیبی باعث دوری طولانی مدت وی از فوتبال شده است.
فرشید سمیعی می‌گوید استقلال به صورت فوری برای پرداخت بدهی‌ها به ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد‌.
هافبک مصدوم فولاد خوزستان پس از ۶ ماه دوری از میادین به تمرینات تیمش بازگشت.
فرشید صدیقی، فعال حوزه‌ی گردشگری و هتل‌داری می‌گوید: ما در ماه‌های اخیر بسیار با این مشکل مسافران مواجه شده‌ایم که می‌خواهند از طریق اینترنت تماس بگیرند، اما نمی‌توانند و ما تنها کمکی که می‌توانیم بکنیم سرویس بین‌المللی در اتاق‌ها است که بتوانند با کشور مد نظر ارتباط برقرار کنند و تماس تلفنی بگیرند.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
فرشاد مومنی گفت: بحث بر سر این است که گفته می‌شود تا کی می‌خواهید بگویید هر فریادی دارید بر سر دولت‌های قبل بزنید؟ در این مدت یک سال و اندی که گذشته است، کاری کرده‌اید که این برداشت فراگیر شود که صد رحمت به دولت‌های قبلی!
عضو هیات علمی دانشگاه علامه در انتقاد به عملکرد دولت گفت: تا کی می‌خواهید بگویید هرچه فریاد دارید بر سر دولت قبلی بزنید؟
دکتر فرید یوسفی، متخصص بیماری‌های عفونی گفت: بیماری سل انواع مختلفی دارد و می‌تواند بسیاری از ارگان‌های بدن را درگیر کند؛ سل گوارشی، سل مغزی، سل سیستم ادراری و تناسلی، سل ریوی و سل استخوان برخی از سل‌ها هستند اما معمولا بیشتر بیماران به سل ریوی مبتلا می‌شوند که از طریق راه تنفسی و هوا منتقل می‌شود.
فرشید اسماعیلی سخنگوی باشگاه استقلال گفت: از دادستانی می‌خواهیم تلفن داوران و نزدیکان‌شان را شنود کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بگذارید با پسر مقتول حرف بزنم/ رباینده کودک ۲ ساله دستگیر شد/ دختر سیاه بخت!/ افزایش قربانیان انفجار گاز در نوسود/ گوشی قاپی با پرسه زنی/ سرقت ۵ میلیاردی زن معتاد از خانه/ نجات معجزه آسای جوان ۳۰ ساله/ بازسازی صحنه سرقت بزرگ از بانک
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق بعد از دریافت اقامت/ نجات نوزاد ۳ ماه از گورستان/ دستبرد به دسته چک!/ قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد/ ماجرای باند کثیف شیطان!/ انتقام ۲ برادر از وکیل دادگستری/ پرونده عامل آزار دانش آموزان دختر در مرحله تجدید نظر/ نامه سارق ألبوم عروسی به مالباخته
مذاکرات سپاهان با این هافبک ریزنقش و تکنیکی، مثبت بوده و اسماعیلی با انتشار این پست، نشان داد که به جمع استقلالی های سپاهان اضافه شده است.
اسماعیلی پس از بازیکنانی همچون کریستوفر نت، سعید آقایی، مجید علیاری، احسان پهلوان، علی قربانی و محمدرضا غبیشاوی به فولاد پیوست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ