صداوسیما برای پخش زنده مسابقات استقلال و پرسپولیس یک ریال پول نمی‌دهد و حالا می‌خواهد جشن قهرمانی آبی‌ها را هم مجانی پخش کند! مدیران رسانه ملی پشت خواسته مردم پنهان شده‌اند و با ابن بهانه غصب حق فوتبال را توجیه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلالی ها در سالگرد کسب دومین قهرمانی آسیایی، این افتخار مهم را جشن گرفتند.
بازیکن سابق استقلال از شرایطی که در این مدت برایش پیش آمده ناراحت است و خیلی‌ها را مقصر دوری‌اش از سطح اول فوتبال می‌داند.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد حمید سجادی وزیر ورزش دعوت او برای حضور در جشن قهرمانی را رد کرده است.
کاپیتان اسبق پرسپولیس مدعی است این تیم بر پایه نمایش فنی و تاکتیکی موفقی که خصوصا در هفته‌های پایانی داشته، توانسته قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد.
پیراهن جشن قهرمانی استقلال که با شکست مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی بدون استفاده باقی ماند.
یک اتفاق بزرگ دیگر برای استقلال خوزستان در راه است. نایب قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نوشت: لیگ برای ما تمام شد، اما تلاش و مبارزه برای افتخار آفرینی استقلال همیشه قهرمان، ادامه دارد.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
مهدی قایدی وقتی در شباب الاهلی حضور داشت ، استقلال قهرمان شد و حالا که به استقلال بازگشته شباب الاهلی در امارات جشن قهرمانی گرفته است.
تمرینات تیم فولاد خوزستان برای جدال با استقلال به صورت فشرده‌ اما شاداب پیگیری شد.
جشن قهرمانی تیم امیدهای استقلال به سرمربیگری آرش برهانی روز گذشته و در هفته پایانی این پیکارها برگزار شد.
ابوالفضل جلالی به همراه تیم استقلال به کرمان رفت، اما در جشن قهرمانی تیم در سوپرجام شرکت نکرد.
بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر اتفاقات اخیر خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما هم از ادامه پخش برنامه صرف نظر کرد.
سرمربی پرتغالی استقلال در اواین فصل حضورش در ایران موفق شد سومین قهرمانی دوران کاری‌اش را جشن بگیرد.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال که جشن متفاوتی را بعد از قهرمانی در سوپرجام برگزار کردند، در مورد این قهرمانی جملات کوتاهی را عنوان کردند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در سوپرجام، جشن قهرمانی متفاوتی را برگزار کردند و کاپیتان این تیم جام را بالای دستان خود برد.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در سوپرجام، جشن قهرمانی متفاوتی را برگزار کردند و کاپیتان این تیم جام را بالای دستان خود برد.
سرمربی پرتغالی استقلال در اواین فصل حضورش در ایران موفق شد دومین قهرمانی دوران کاری‌اش را جشن بگیرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال وعده داد مطالبات مدافع سابق برزیلی این تیم را پرداخت و وی را به جشن قهرمانی دعوت کند.
ریکاردو ساپینتو در تولد 50 سالگی خود می گوید که با وجود اشتباهات داوری، دست از تلاش نمی کشد و به تیمش اعتماد دارد.
اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که مسئولان باشگاه در نظر دارند پس از پایان پنج هفته ابتدایی لیگ برتر و در تعطیلات پیش رو برای برپایی اردوی تیم ملی جشن قهرمانی استقلال را برگزار کنند.
بعد از مذاکره ای که مدیران استقلال با علی فروغی داشتند، مشخص نیست چه امتیازی به آبی‌ها داده شده اما حالا قرار است جشن قهرمانی این تیم هم به صورت زنده از طریق شبکه سه پخش شود.
طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر توافق احتمالی فرهاد مجیدی با یک تیم اماراتی به گوش می‌رسد و گفته شده او تصمیم گرفته در اوج ، لیگ ایران را ترک نماید.
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ