مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی نوشت: یک لحظه با خدای خود خلوت کنید و با مرور وعده‌های خود ببینید طی ۲ سال با زندگی مردم و اقتصاد کشور چه کرده اید.
این چکش که حدود ۲۰ سانتی‌متر طول داشته و دارای دو لبه تیز است، توسط پادشاهان وایکینگ‌ها به عنوان سلاح خدای مرگ برای کشتن مخالفان با وارد کردن ده‌ها ضربه به سر آن‌ها استفاده می‌شده است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» در مکه گفت: خدمت به زائران بیت الله الحرام نزد خدای بزرگ اجر و ثوابی مضاعف خواهد داشت.
یک مجسمه خدای یونانی «پان» که در فرهنگ مسیحی مشابه تصویر شیطان تصور می‌شود، در حفاری تیم باستان‌شناسی شهرداری استانبول، در جایی که کلیسای سنت پولیوکتوس قرار دارد، کشف شده است.
میلان آماده خداحافظی با زلاتان ابراهیموویچ می‌شود و پیام باشگاه برای ستاره سوئدی روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین در سن سیرو دیده شد.
نساجی مازندران با حمایت حداکثری هواداران خود تا کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان مسابقه یک بر صفر بازی را واگذار کرده بود تا اینکه روی برخورد توپ با دست پورقاز نساجی صاحب ضربه پنالتی و گل تساوی شد.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، بعد از پیروزی امشب مقابل یونایتد از عملکرد شاگردانش تمجید کرده و نتیجه را کاملا عادلانه دانست.
باستان‌شناسان مکزیکی مجسمه‌ای از ایزد آذرخش مایا‌ها را یافته‌اند که به خاطر پوزۀ بلند و چشمان عجیبش جلب توجه می‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از برتری 4 بر 3 مقابل تاتنهام از عملکرد دیگو ژوتا تمجید کرد.
هیولای نروژی سیتی، خود‌ را به حالت ناشناس تغییر داد تا اینگونه بتواند مقابل آرسنال گلزنی کند.
باستان‌شناسان هفت سر گاو را در اطراف یک محراب معبد پیدا کردند که به نظر می‌رسید در آنجا به حالت عبادت بر روی زمین قرار گرفته بودند. محققان می‌گویند کشفیات جدید نور تازه‌ای بر زندگی مذهبی و آیین‌های این شهر باستانی می‌تاباند.
کوین یامگا در بازی با تراکتور یک بار دیگر امید و انگیزه را به اردوی استقلال برگرداند.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر خاص و جالب خود، درخشش لیونل مسی در جام جهانی را پوشش داده است.
پس از اینکه خبرنگاران انگلیسی چندین سوال درباره اعتراضات در ایران از مرد پرتغالی پرسیدند، خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر نیز گرت ساوت‌گیت را آماج پرسش‌های سیاسی داخل این کشور کردند.
بعداز اینکه خبرنگاران انگلیسی چندین سوال درباره اعتراضات در ایران از مرد پرتغالی پرسیدند، خبرنگاران ایرانی حاضر در قطر نیز گرت ساوت‌گیت را آماج پرسش‌های سیاسی داخل این کشور کردند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که امیدوارم فردا با امتیاز از بازی خارج شویم و مردم خودمان را خوشحال کنیم.
هافبک پرتغالی تراکتور معتقد است که رونالدو برای مردم کشورش خدای فوتبال است.
توپ دیدار خاطره‌انگیز میان آرژانتین و انگلیس که با گل به‌یادماندنی و نمادین دیگو آرماندو مارادونا فوق ستاره فقید آلبی سلسته همراه شد، در اختیار علی بن‌ناصر داور تونسی آن دیدار بوده است.
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.
روز ۱۹ ژوئن سال ۱۹۴۱معادل ۲۹ خردادماه ۱۳۲۰ یک گروه خبری مامور فیلمبرداری از عملیات نبش قبر شدند. در همین حین پیرمردی که در مقبره کارگری می‌کرد التماس می‌کرد در تابوت را نگشایند، ولی پاسخی جز خنده حضار دریافت نکرد. میخ‌های درشت درپوش تابوت با دیلم بیرون کشیده شدند و پروفسور میخاییل. ام. گراسیموف از برجسته‌ترین محققان علم آناتومی پیروزمندانه جمجمه تیمور را برداشت و آن را مقابل گروه فیلمبرداران بالای سرش گرفت. فیلم به سرعت به مسکو فرستاده شد و استالین جمجمه تیمور فاتح را دید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۹۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۴۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه برای حدود ۶ میلیون تن در کشور که بیمه سلامت نداشتند، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرد؛ بنابراین، بیمه سلامت برای همه اشخاصی که در کشور هستند، مجانی و غیرحضوری فراهم شده است و دولت نیز بموقع کار را شروع کرد، لذا در سه ماه اول سال، بیش از ۳ میلیون تن تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ