مهدی رجب‌زاده تیمی ساخته که حالا به جز صدرنشینی در جدول لیگ یک، بهترین خط دفاع و‌ حمله را در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت ویرجین گلکتیک برای دومین بار ماموریت تجاری موفقیت آمیز به فضا انجام داد و ۶ نفر را به مرز فضا برد.
سامسونگ گلکسی S24 پلاس در بنچمارک‌ گیک‌بنچ ۶ با امتیاز ۲۲۳۳ در آزمون تک‌هسته‌ای و ۶۶۶۱ در آزمون چندهسته‌ای ظاهر شده است. این بنچمارک تأیید می‌کند که گلکسی +S24 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با رم ۸ گیگابایتی بهره خواهد برد.
ویتامین D منجر به جلوگیری از تشکیل لخته خون و کاهش خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی می‌شود. ویتامین D در طیف گسترده‌ای از مواد غذایی مانند بادام، دانه‌های کامل، آفتابگردان، تخم مرغ و آجیل یافت می‌شود. از مکمل‌های ویتامین D نیز برای رقیق شدن خون می‌توان بهره برد.
صفی در این دیدار با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر صفر،‌ آمیناتا سال فرانسوی را با شکست بدرقه کرد. او در دومین بازی خود فردا برابر لیزا مایس استرالیایی به میدان خواهد رفت.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی گفت: خیلی‌ها می‌گویند قرقیزستان ضعیف است، اما اینطور نیست چرا که حدود ۶ ماه پیش با روسیه بازی کردند و تا دقایق آخر بازی یک، یک بود و در نهایت ۲ بر یک شکست خوردند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
کمان ۲۲ نخستین پهپاد پهن‌پیکر رزمی ایران است که در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۹ رونمایی شد. این پهپاد دارای قابلیت حمل محموله‌های مختلف با مداومت پروازی بالاتر از ۲۴ ساعت و برد آن ۳۰۰۰ کیلومتر است. این پهپاد چندمنظوره برد بلند و راهبردی نیروی هوایی ارتش است. تصویری باکیفیت از پهپاد کمان-۲۲ ارتش را ببینید.
ویتنام با کسب برد در دقیقه آخر مقابل قطر، ۶ امتیازی شد و در صد جدول گروه قرار گرفت.
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر مس کرمان به پیروزی رسید و به طلسم ۹ هفته نبردن خود پایان داد.
محققان چینی ادعا می کنند نوعی موتور هواپیما ساخته اند که سوخت آن با کارآمدی ۷۹ درصد می سوزد و می تواند تا ۶ برابر سرعت صوت حرکت کند.
پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ویستا توربین به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۶-۱ به پیروزی رسید.
این زیردریایی‌ها می‌توانند تا ۱۰ روز کار کنند و حتی می‌توان برای مدت زمان طولانی‌تری نیز از آن‌ها بهره برد. این زیردریایی‌ها می‌توانند تا عمق ۶ هزار متر زیر آب نیز به فعالیت بپردازند.
علاوه بر کتاب «خیزش مالیبو»، از دیگر کتاب‌هایی که در این فهرست جای گرفته‌اند می‌توان به «عاشقان کتاب» اثر امیلی هنری، «خدمتکار» نوشته نیتا پراز، «افسانه» اثر استیون کینگ، «بدو، رُز، بدو» نوشته مشترک دالی پارتون و جیمز پترسون، «مردان ۶:۲۰» اثر دیوید بالداچی، «حریف تمرینی» نوشته جان گریشام و «ما شروعش می‌کنیم» اثر کالین هوور اشاره کرد.
مصرف پیاز یک راه طبیعی برای کاهش وزن و چربی اضافی بدن است. پیاز حاوی اسانس‌های مختلف و مواد معدنی است که به سرعت سوخت و ساز بدن را بالا برده و منجر به کاهش وزن طبیعی می‌شود. پیاز دارای آنتی اکسیدان‌ها و خواص ضد التهابی است که یکی از سلاح‌های عالی در برابر افزایش وزن است.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
موشک بالستیک قاره پیما شلیک شده توسط کره شمالی به حداکثر برد ۶ هزار و ۴۰ کیلومتری رسیده از فاصله ۹۹۹.۲ کیلومتری به سمت آب‌های آزاد دریای شرقی کره پرتاب شده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اسید‌های چرب ضروری که بدن قادر به ساخت آن‌ها نیست نام برد، (اسید چرب امگا ۳ و امگا ۶) و گفت: امگا ۶ واکنش التهابی را در بدن افزایش می‌دهد، تناسب صحیح امگا ۳ نسبت به امگا۶ در بدن، به کاهش التهاب کمک می‌کند.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
بیژن مقانلو در حالی طی روزهای آینده به عنوان یازدهمین سرمربی تیم ملی را به مسابقات قهرمانی جهان خواهد برد که در دومین حضور خود به دنبال تکرار تاریخ بعد از شش سال است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب برد پرگل مقابل آمریکا صعودش از دور گروهی را قطعی کرد.
بایرن‌مونیخ آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل اینتر را برد و با ۶ پیروزی به مرحله بعد رسید.
مهدی رجب‌زاده تیمی ساخته که حالا به جز صدرنشینی در جدول لیگ یک، بهترین خط دفاع و‌ حمله را در اختیار دارد.
اروگوئه با هدایت این سرمربی ۴۷ ساله باختی نداشته و به ۶ برد و یک تساوی دست یافته است. آمریکا تنها تیمی بوده که به آن‌ها نباخته و ونزوئلا تنها تیمی بوده که موفق شده به لاسلسته گل بزند.
شاگردان وحید شمسایی در دومین دیدار خود در این تورنمنت ۶ جانبه فوتسال به میزبانی تایلند، امروز (سه‌شنبه) به مصاف ویتنام رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بردارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ