روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ساپینتو هنرپیشه خوبی است. اگر رفتارهای او را یک مربی ایرانی انجام می‌داد، به طور حتم با محرومیت سنگین روبه‌رو می‌شد.
کمیسیون اخلاق ورزش کشور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی سریع نسبت به رفتارهای غیرحرفه‌ای سرمربی استقلال شد.
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
کارشناس فوتبال با اشاره به درگیری‌هایی که بین مربیان تیم های مختلف صورت می گیرد گفت: این رفتارها در شان فوتبال ایران نیست و سرمربی استقلال هم باید تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.
کارشناس فوتبال با اشاره به درگیری‌هایی که بین مربیان تیم های مختلف صورت می گیرد گفت: این رفتارها در شان فوتبال ایران نیست و سرمربی استقلال هم باید تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.
رافائله پالادینو، سرمربی مونزا، به شدت از رفتارهای ژوزه مورینیو و اعضای نیمکت رم و اعتراض آنها به داور عصبانی است.
هواداران استقلال بشدت از رفتار‌های مدیر برنامه‌های آندره استراماچونی ناراحتند و بعد از اینکه از سوی مسئولان باشگاه استقلال فاش شد که سرمربی سابق ایتالیایی حتی از خیر دو روز دیرکرد حقوقش هم نگذشته به صفحه شخصی او حمله کردند.
به نظر می‌رسد که رفتارهای عجیب ژوزه مورینیو، سرمربی رم، همچنان برای او دردسرساز است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به شدت از رفتارهای توهین‌آمیز هواداران اوساسونا عصبانی شده بود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به شدت از رفتارهای لوئیز کامپوس خصوصا حضورش در رختکن این تیم پس از بازی با موناکو عصبانی است.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپینتو با رفتارهای غیر حرفه‌ای اش تیم را به حاشیه برده است گفت: سرمربی آبی پوشان باید توسط باشگاه مدیریت شود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان با انتقاد از عملکرد تعدادی از بازیکنان این تیم و رفتارهای سرمربی استقلال گفت: این تیم در دیدار با مس مشکلات زیادی داشت که باید برطرف شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه رفتارهای سرمربی استقلال اصلاً حرفه‌ای نیست گفت: ساپینتو با این عملکردش، استقلال را به حاشیه برده است.
سرمربی استون‌ویلا رسیدگی به رفتارهای جنجالی مارتینز را به بعد از بازگشت او به انگلیس موکول کرد.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در پایان دیدار استقلال و گل گهر رخ داد، گفت: از سرمربی آبی‌پوشان انتظار می‌رود آرامش خود را حفظ کرده و با این رفتارها به تیمش ضربه نزند.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران صحبت های مهم و قابل تاملی را مطرح کرده است.
سرمربی تیم ملی وقتی این خبر‌ها به گوشش رسید در محفل خصوصی گفت مگر غیر از این از من انتظار داشتید؟ اینجا تیم ملی است و همه ما باید در برابر رفتار‌هایی که از خود بروز می‌دهیم قبول مسئولیت کنیم
سرمربی آلومینیوم می گوید که جوان‌تر شدن تیمش حاصل جلسات متعددی بود که پیش از فصل صورت گرفته بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باید نسبت به رفتارهایی که فصل گذشته به تیمش لطمه زد تجدید نظر کند و به اصل خودش برگردد تا زمینه موفقیت سرخپوشان را بیشتر از قبل فراهم کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ