کمیسیون اخلاق ورزش کشور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی سریع نسبت به رفتارهای غیرحرفه‌ای سرمربی استقلال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از بررسی حمله تروریستی روز گذشته به حرم شاهچراغ شیراز در کمیسیون متبوعش خبر داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: ما تاکنون مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه‌بندی بنزین نداشته‌ است.
رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: با رای امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، سال انتظار دسترسی خانوارها به مسکن را ۱۲ سال تعیین کرد.
کمیسیون انتخابات پاکستان نخست‌وزیر سابق این کشور را به‌مدت ۵ سال از فعالیت سیاسی محروم کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوعاتی خیلی کمتر از این بوده است که عده‌ای در جریانات خاص، باند‌های خاص و نشست‌های خاص کفن پوش شدند، نمی‌شود همان کفن پوش‌ها بیایند لاپوشانی کنند. این خلاف دستور قرآن است. خلاف دستور اسلام است. خلاف دستور پیغمبر خداست. خلاف دستور ائمه اطهار است. خلاف فرامین و سجایای اخلاقی یک مسلمان است. اصلاً مسلمان هم نه یک انسان است.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات پلیس برای برخورد با تحرکات غیراخلاقی و مقابله با بی‌حجابی‌ها تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بعید بنظر می‌رسد که با مجلس شورای اسلامی برای راه‌اندازی مجدد گشت‌های امنیت اخلاقی، هماهنگی یا توافقی صورت گرفته باشد
اینچه‌درگاهی بالاخره به جلسه کمیسیون اخلاق رفت
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک گفت که فدراسیون جهانی ژیمناستیک رأی آنها درباره اتفاقات رخ داده در این فدراسیون را می‌پذیرد.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت پرونده‌های جاری در این کمیسیون از جمله پرونده مدارس فوتبال در مشهد و باشگاه استقلال را تشریح کرد.
کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک به اتفاقات عجیب فدراسیون ژیمناستیک که به لغو اعزام های این فدراسیون منجر شده، ورود کرد.
کمیسیون فرهنگی از آغاز مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته و بدین منظور صد‌ها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است.
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
وزیر خارجه روسیه امروز در نشست کمیسیون «همکاری های بین‌ الملل کمیسیون حزب روسیه متحد» تصریح کرد: غرب حق ندارد ادعای رهبری اخلاقی جهان را داشته باشد.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: روشی که برخی ها با نوشتن شعارهایی به دور از شأن اخلاق و نظام اسلامی بر دیوار سفارت انگلیس پیش گرفته اند به نوعی بازی کردن در پازل سفیر انگلیس است.
در دهمین جلسه نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، امروز ریاست دو کمیسیون اخلاق و آموزش مشخص شد.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه‌ای خطاب به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، نسبت به رفتار برخی از تماشاگران خانم در استادیوم‌ها ابراز نگرانی کرد و خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه ای برای مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نسبت به رفتار برخی ازتماشاگران خانم در استادیوم ها ابراز نگرانی کردو خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
کمیسون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به رییس جدید فدراسیون فوتبال درباره هنجارشکنی و رفتار‌های مغایر اخلاق برخی تماشاگران در ورزشگاه‌ها ابراز نگرانی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ