محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ساپینتو هنرپیشه خوبی است. اگر رفتارهای او را یک مربی ایرانی انجام می‌داد، به طور حتم با محرومیت سنگین روبه‌رو می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تازه‌ترین تحولات نیجر، منابع محلی نیجر از استقرار هواپیماهای جنگی مالی و بورکینافاسو در این کشور برای مقابله با حمله احتمالی جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا خبر می‌دهند.
بیانیه تند و تیز پرسپولیس علیه الکس هادی، طرفدار ثروتمندی که مدعی حمایت مالی از این باشگاه است.
احمد عربانی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن فساد مالی و ضعف مدیریتی باشگاه استقلال را دستمایه طنز خود قرار داده است.
در حالی که خیلی از باشگاه‌ها برای خرید بازیکن جدید دچار مشکل مالی هستند، پاری‌سن‌ژرمن فقط برای تقویت خط حمله خود 200 میلیون یورو کنار گذاشته است.
رییس جمهور پیشین آمریکا با تکرار این که میلی و وزارت دفاع آمریکا بوده‌اند که برنامه‌ای سری برای حمله نظامی به ایران داشتند، در بخش دیگری گفت: این اطلاعات سری است. ببینید، من به عنوان یک رییس جمهور می‌توانستن آن را فاش کنم. حالا نمی‌توانم. چون هنوز موضوعی محرمانه است.
محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی دوباره قلیه امیر قلعه نویی و البته رضا عنایتی به شدت موضع گرفت.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آنها انتقاد کرد.
جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا، از عملکرد مدیران این باشگاه در چند فصل اخیر و شرایط مالی بد آنها انتقاد کرد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد اوکراین برای ضد حمله علیه روسیه آمادگی دارد.
فردی در ونزوئلا به دلیل عدم بازپس‌گیری بدهی توسط هم محلی‌های خود، یک نارنجک را به داخل مغازه بیلیارد پرتاب می کند که در این حمله ۸ نفر مجروح شدند و حال یک نفر از آنها وخیم است.
باشگاه منچسترسیتی از لیگ برتر انگلیس شکایت کرد و مدعی شد نماینده حقوقی لیگ که ادعانامه‌ای علیه سیتی درباره نقض قوانین فیرپلی مالی تنظیم کرده هوادار آرسنال است.
به دنبال بازداشت «عمران خان» نخست‌وزیر سابق پاکستان به اتهام فساد مالی، شماری زیادی از هواداران او با حضور در خیابان‌ها، به برخی مراکز دولتی و نظامی در شهرهای مختلف این کشور حمله کردند.
میلی به سناتور‌های آمریکائی گفت آمریکا باید نیروی قدس را مورد حمله قرار دهد تا از حمله نیرو‌های مورد حمایت ایران به نیرو‌های آمریکائی در سوریه جلوگیری کند.
محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما علیه علی دایی گفت: چه اشکالی دارد یکی هم عقیده‌اش را این طور بیان کند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است که باشگاه‌های انگلیسی اغلب زیان‌ده هستند و تنها به لطف سرمایه‌گذاری سهامداران خود قدرت خرید بالایی در انتقالات دارند.
از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که یوونتوس باید به خاطر نقض قوانین فرپلی مالی جریمه شود.
حمله مایلی‌کهن به کی‌روش و پاداش خودرو تیم ملی
فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی دو کشور قطر و عربستان را متهم به مراوده مالی نامتعارف با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای حق میزبانی کرد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
بنا به اعلام پلیس کانادا، این حادثه دو مظنون دارد که تلاش‌های گسترده‌ای برای دستگیری آن‌ها آغاز شده است. این دو مظنون دیمین و مایل سندرسون نام دارند که ۳۰ و ۳۱ ساله هستند.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته و از تلفات احتمالی یا خسارات مالی گزارشی منتشر نشده است.
حال که دولت سیزدهم این شجاعت را داشته که سیاست ارز ترجیحی را اصلاح و به ریل اصلی خود بازگرداند، تعریف بار مالی جدید برای دولت می‌تواند به قیمت از دست رفتن تمام نتایج مثبت آن شود.
الجزایر حمله تروریستی اخیر در جمهوری مالی را به شدت محکوم کرد و از جامعه بین الملل خواستار حمایت مادی برای مبارزه با تروریسم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ