سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باید نسبت به رفتارهایی که فصل گذشته به تیمش لطمه زد تجدید نظر کند و به اصل خودش برگردد تا زمینه موفقیت سرخپوشان را بیشتر از قبل فراهم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس در حالی مقابل تراکتور در شهر تبریز به یک برد ارزشمند دست یافت که ورزشگاه میزبان، لبریز از تماشاگر بود. در واقع همان اتفاقی که این روزها در فوتبال ایران کمتر رخ می دهد و گنجایش ورزشگاه ها به ندرت پر می شوند.
دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس بعد از مصدومیت و عمل جراحی یک استوری از خودش را با عصا و دور از تمرین پست کرد.
سرمربی پرسپولیس بار دیگر ناراحتی و گلایه خود را بابت لغو اردوی آماده سازی تیمش را ابراز کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از شرایط پیش آمده در این تیم و فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند عصبانی است، بعد از پایان جلسه هیات مدیره گفت: اتفاق خاصی نیفتاد و به نتیجه خوبی نرسیدیم.
حسین خبیری می‌گوید، درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات را به دور از هیاهو پیش می‌برد.
گل‌محمدی در صورت کسب پیروزی در دربی امروز می‌تواند همراه پرسپولیس در قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دبل کند و این مسئله به آن معناست که سرمربی باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت، در کنار پروین و ایوانکوویچ موفق به تاریخ‌سازی شده است؛ اتفاقی که دستاورد مهمی برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود و بدون شک با انگیزه بالایی برای رسیدن به این رکورد تلاش خواهد کرد
"همه شما برای این قهرمانی جنگیدید و دم‌تان گرم"؛ این اولین دیالوگ یحیی بعد از قهرمانی سرخ‌‎ها و استارت برای جام حذفی بود که ناگهان همه چیز احساسی شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر نایب قهرمانی فصل گذشته تحت فشار انتقادات زیادی قرار داشت و لیگ بیست و دوم را هم با اتفاقات پراسترسی سپری کرد، در آستانه کسب یک قهرمانی شیرین است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس به ماجرای حمیدرضا الداغی و اتفاق تلخی که برای این شخص پیش آمد، واکنش‌ نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود صعود دوباره این تیم به صدر جدول تأکید کرد، هنوز برای سرخپوشان اتفاق خاصی در لیگ برتر و جام حذفی رخ نداده است.
تعداد دنبال کننده‌های سرمربی پرسپولیس هر روز کمتر می‌شود.
تساوی بدموقع دو تیم مدعی قهرمانی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اتفاق مثبتی را برای تیم یحیی گل‌محمدی رقم زد تا با پیروزی برابر قعرنشین یک گام دیگر به صدر جدول نزدیکتر شود.
تساوی بدموقع دو تیم مدعی قهرمانی در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اتفاق مثبتی را برای تیم یحیی گل‌محمدی رقم زد تا با پیروزی برابر قعرنشین یک گام دیگر به صدر جدول نزدیکتر شود.
ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش هشدار داده بود که ممکن است این بازی پیچیده شود.
او ادامه داد: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما آن اتفاق باعث شد که تیم حالت دفاعی‌تری به خودش بگیرد. بازی را توانستیم کنترل کنیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در بخش دفاعی تمرکز داشتیم. در مجموع بازی خوبی برای ما بود. این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.
امیری که در اتفاقی عجیب از سوی کی‌روش فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست نیاورد، اکنون به اردوگاه پرسپوليس بازگشته و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در جدال دربی خواهد داشت.
پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی اخیر از دو مهاجم در خط حمله استفاده کرده است. در‌واقع استفاده همزمان از یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در پرسپولیس هنوز از ابتدای بازی‌های رسمی این تیم اتفاق نیفاده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم‌آمادگی بدنی شیخ بود که رفته‌رفته شرایط او بهتر شده است
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس معتقد است که ایران می تواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند.
آمادگی بازیکن جدید سرخپوشان و البته انتقاداتی که از شیوه بازی شاگردان یحیی گل‌محمدی مطرح شد، این امیدواری را به وجود آورده که سرمربی پرسپولیس تیمش را با آرایش جدید به میدان بفرستد.
از نظر من عیسی عضوی از تیم ماست و به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد من همیشه مدیون او هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.
تیم فوتبال پرسپولیس آماری کم نظیر از درصد شوت های تبدیل به گل خود در فصل جاری لیگ برتر به جای گذاشته است.
در صورتی که محرومیت یحیی گل‌محمدی پابرجا بماند، او و مهدی تارتار مثل بازی برگشت پارسال از روی سکو تیم شان را هدایت خواهند کرد.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در مورد احکام صادرشده و پرونده‌های مطروح در این کمیته ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ