واکنش سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، به عملکرد ضعیف تیم سابقش در دربی امشب شهر منچستر خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شناخته شدن یوزرنیم: اگر یک یوزرنیم خاص به‌طور گسترده‌ای در میان کاربران تلگرام شناخته شود، ممکن است ارزش بیشتری داشته باشد و به‌طور معمول گران‌تر فروخته شود.
بهنام بانی خواننده ایرانی با استایل جالب که از خود منتشر کرد، پخش موزیک ویدیو جدیدش را تبلیغ کرد.
شایعه این بود که مردی کلیمی سر شاگرد نوجوانش را بریده و داخل چاه انداخته و دیگر شاگرد نجاری از مهلکه گریخته و از ترس جرات حرف زدن ندارد.
یک تصویر جالب از حضور بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های استقلال در ایفمارک به ثبت رسیده است.
نور خورشید از اجزای مختلفی از جمله اشعه‌های ماوراء بنفش A و B (UVA و UVB) تشکیل شده است. برخلاف اشعه‌های UVB، اشعه‌های UVA می‌توانند از پنجره‌های شیشه‌ای و ابر‌ها نفوذ کرده، بافت کشسان پوست را از بین ببرند و باعث ایجاد چین و چروک‌های عمیق شوند. این اشعه‌ها همچنین می‌توانند باعث بروز سرطان پوست شوند.
سه تصویر از کنکور در سال‌های متفاوت به نمایش درآمده است که در آن داوطلبان مشغول خوردن آب نبات چوبی هستند، به‌نظر می‌رسد این اقدام آن‌ها برای جلوگیری از افت قند باشد، اما هرچه هست و به هر دلیلی این کار را انجام داده‌اند سبب خلق تصویری جالب در آزمون‌های سراسری شده‌اند.
از سر تا دم، طول نرها به ۱.۵ تا ۲ متر می رسد، در حالی که طول ماده ها به ۱.۳ تا ۱.۸ متر می رسد. به عظمت آنها دم آنها افزوده می شود، یک ویژگی متمایز در میان گربه های بزرگ، این دم ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متر اضافی به طول آنها می‌افزاید.
دانشجوی رشته آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با لباس عروسی سر جلسه امتحان حاضر شد!
کاپیتان سابق استقلال این روزها مشغول پشت سر گذاشتن واحدهای درسی در دانشگاه اسلامشهر است.
بیل‌کله کوچکترین عضو از خانواده کوسه‌های سر چکشی است و همانطور که از نامش پیداست کله بیل مانندش برخلاف دیگر اعضای این خانواده گرد است.
الکسا به BuzzFeed گفت: “من می‌خواستم هوش مصنوعی را آزمایش کنم و ببینم که آیا می‌تواند نه تنها ویژگی‌های افراد مختلف در سراسر جهان، بلکه فرهنگ‌ها را نیز تشخیص دهد – که این کار را انجام داد. مثالش همان کلاه گاوچرانی روی سر زنی است که تصور می‌شود از ایالات متحده است.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
«شانزده نفر را در این عکس شمردم که چادر مشکی بر سر نداشتند. حتی دیدم چند نفری بدون چادر و با مانتو و روسری نماز را خواندند.»
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوم حسن روحانی، که در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام بسیار فعال است با محمد کشوری کل‌کل توییتری را راه‌ انداخت.
پژوهشگران می‌گویند موهای یافت‌شده صرفاً از سر یک نفر کنده نشده‌اند. برخی از تارهای مو توسط قبیله باستانی که در غار بوده‌اند به رنگ قرمز درآمده، در ۱۰ ظرف تزئین‌شده از چوب و شاخ قرار داده شده و در یک اتاقک جداگانه مهر و موم شده‌اند.
افسانه کاپ‌دوا، افسانه‌ای است که برای قرن‌ها از طریق نسل‌ها نقل شده‌است. داستان نویسان از مدت‌ها پیش داستان‌های این موجود مرموز را بازگو کرده‌اند، از مشاهده آن در میان طوفان در دریا گرفته تا داستان‌هایی در مورد محافظت از ملوانان در برابر خطر.
زیست‌شناسان، علاقه‌مندان به کوسه‌ها، و دیگر کارشناسان با انتشار توییت‌هایی و در گفتگو با مجله «Gizmodo»، نظراتشان را نسبت به واقعی بودن تصویر دیو کوسه بیان کرده و اعلام کردند در خصوص واقعی بودن آن تردید دارند.
MQ-۹ Reaper یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ است که توسط پیمانکار نظامی جنرال اتمیکس ساخته شده است. از راه دور توسط یک تیم دو نفره، متشکل از یک خلبان و یک خدمه هوایی که حسگر‌ها را کار می‌کند و سلاح‌ها را هدایت می‌کند، اداره می‌شود.
اگر کوسه‌ها داستان ترسناک بگویند قطعا هیولای داستانی چیزی جز نهنگ قاتل نخواهد بود، ترسناک‌ترین شکارچی تمام اقیانوس‌ها.
کارخانه شیر پاستوریزه، به عنوان دومین کارخانه در منطقه۱۸ تهران، باعث شد تا محله شادآباد با ساکنانی که اغلب کارگران این کارخانه بودند متولد شود.
این راکت‌انداز چنان ابعاد بزرگی دارد که از سوی نیروهای آمریکایی مستقر در کره جنوبی در دسته موشک‌های بالستیک طبقه‌بندی شده‌اند.
جماران نوشت: ارسال پیامک حجاب به مالکان خودروها از سر گرفته شد.
امروز و پیش از شروع دیدار منچستریونایتد و نیوکسل، سرالکس فرگوسن در ورزشگاه اولدترافورد حضور یافته و تندیسی به کریستیانو رونالدو بابت زدن ۷۰۰ گل در رده باشگاهی اهدا کرد.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حمایت از علی کریمی نوشت: دست از سر فوتبال بردارید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ