شایعه این بود که مردی کلیمی سر شاگرد نوجوانش را بریده و داخل چاه انداخته و دیگر شاگرد نجاری از مهلکه گریخته و از ترس جرات حرف زدن ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
حشدالشعبی نیرویی نظامی با جمعیتی حدود ۱۵۰ هزار نفر است که از سال ۲۰۱۴ با هدف مبارزه با داعش شکل گرفت. این نیرو از حدود ۴۰گروه مختلف تشکیل شده که عمدتاً گروه‌های مسلح شیعه هستند، اما برخی گروه‌های سنی‌مذهب و مسیحی و ایزدی نیز در آن حضور دارند. حشدالشعبی با تصویب پارلمان عراق در سال ۲۰۱۶ یکی از نیرو‌های نظامی عراق شد و زیرنظر فرماندهی کل نیرو‌های مسلح قرار گرفت.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
مسئول پارک ملی قطرویه گفت: با قاطعیت می‌توان گفت تصاویر منتشر شده در فضای مجازی که با کمی دقت می‌توان دریافت که سعی شده است یک مورد از چند زاویه و در فواصل زمانی متعدد و شیوه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و از طرفی معلوم نیست مربوط به کدام مقطع زمانی بوده کاملا کذب و شایعه پراکنی است.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
به تازگی تصویری از یک موتورسیکلت در عربستان با روکشی طلا منتشر شده است که شایعه شده هدیه ویژه آل‌سعود به کریستیانو رونالدو است.
شورای تأمین در توجیه تصمیمی که گرفته شده، موقعیت این ورزشگاه در داخل شهر را بهانه کرده و گفته نگران آن است که نتواند «ترافیک» اطراف ورزشگاه را تأمین کند. این در حالی است که نساجی برای اولین بار در لیگ برتر میزبان نیست و پیش‌از‌این، این ورزشگاه با ظرفیت کاملِ تماشاگران میزبانی کرده است. مشخص است که ترافیک نمی‌تواند دلیل کافی باشد؛ به‌ویژه اینکه قبل از تصویب این طرح، شایعه جابه‌جایی میزبانی به شهر ثالث هم وجود داشت. شایعات زیادی است که خبر می‌دهد مسئولان ورزشی از یک سو و شورای تأمین به‌عنوان نهاد اصلی، نگران تجمع تماشاگران در اطراف ورزشگاه هستند و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نتوانند جمعیت را کنترل کنند
به گفته این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، متاسفانه اکثریت افراد این تصور اشتباه را دارند که هر خونریزی از دستگاه گوارش تحتانی مربوط به بیماری هموروئید است. علیرغم این‌که بیماری هموروئید بسیار شایع است، ولی نمی‌توان تمام علت‌های خونریزی دستگاه گوارش تحتانی را بیماری هموروئید ربط داد.
رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران شایعه ورود مار‌های سمی به سواحل فریدونکنار و بابلسر را رد کرد.
هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، چهره ۷ عالم بزرگ شیعه نظیر علامه مجلسی، علامه حلی، شیخ صدوق، خواجه نصیرالدین طوسی، شیخ مفید، شیخ کلینی و شیخ بهایی به همت فطرس مدیا توسط هوش مصنوعی بازسازی شد.
ایرنا تصویری از قاضی صلواتی منتشر کرد. روز گذشته، راهپیمایی روز قدس در تهران برگزار شد و مسئولین سیاسی در آن شرکت کردند. در این بین عکس حضور قاضی صلواتی که قبلا شایعه ترورش در فضای مجازی پخش شده بود، جلب توجه کرد.
حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رییس اسبق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در بخشی از کتاب «۱۴سال رقابت ایدئولوژیک شیعه در ایران» با اشاره به ترور نافرجام محمدرضا پهلوی در بهار ۱۳۴۴ به درست رضا شمس‌آبادی، نوشت: «سازمان انقلابی حزب توده ایران در آذر سال ۱۳۴۳ در تیرانا پایتخت آلبانی، فعالیت خود را اعلام کرد. این سازمان ایدئولوژی خود را مارکسیسم‌ـ مائوئیسم و خط‌مشی خود را مبارزه قهرآمیز اعلام کرد.
دکتر عطیه پزشک و جراح کانادایی امریکایی که تمرکزش بر روی روش‌های افزیش طول عمر است می‌گوید در ایالات متحده بیماری‌های مزمن شایع هستند و آمار‌های تازه نشان می‌دهند که امید به زندگی در ایالات متحده رو به کاهش است. در بریتانیا نیز تصویر ناامیدکننده مشابهی وجود دارد. با این وجود، عطیه بر این باور است که امکان تغییر این موضوع وجود دارد.
دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با تاکید بر اینکه سرگیجه های وضعیتی شایع ترین انواع سرگیجه وابسته به مشکلات گوش داخلی هستند، می گوید: بر خلاف تصور مبتلایان به این نوع سرگیجه ، استراحت کردن و حرکت ندادن سر، منجر به مزمن شدن بیماری شان می شود . این بیماران هرچه بیشتر حرکت داشته باشند روند درمان را بهتر طی می کنند. انجام مانور های ورزشی در این بیماران منجر به از بین رفتن سرگیجه می شود. منبع: خبرآنلاین
«پیروز»، گرچه کالبدشکافی شده و در فرایند تاکسیدرمی قرار دارد تا در موزه، به‌عنوان نمونه‌ای از دستاورد‌های علمی متخصصان ایرانی برای همیشه نگهداری شود؛ اما هنوز هیچ تصویری از فرایند تاکسیدرمی این توله‌یوز از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست منتشر نشده است.
میکی کیمنی، نامزد فرانکی دی‌یونگ، با انتشاری تصویری در اینستاگرامش به شایعه پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد طعنه زد.
مجیدی در مورد چرخش السودانی به سمت کشور‌های غربی و شایعه نفوذ آن‌ها بر دولت جدید عراق توضیح داد: من جزو کسانی بودم که همان ابتدای تشکیل دولت از سوی السودانی هشدار می‌دادم که خیلی خوش‌خیال نباشیم و دولت السودانی آن تصور ذهنی برخی دوستان ما در مقاومت نخواهد بود. با این حال، با این ایده که دولت السودانی محملی برای فشار به تهران خواهد بود مخالفم.
وجود کیف مشکوکی در منطقه برج گالاتا در استانبول، باعث وحشت مردم شد و آنها به تصور اینکه کیف حاوی بمب است شروع به فرار کردند؛با حضور نیروهای امنیتی مشخص شد در آن چیپس و دستمال کاغذی است.
تصویر عجیب و ترسناک پیکره‌هایی در ساحل، چون بیگانگانی که انگار از دریا بیرون آمده‌اند، موجی از ترس و شایعه در فضای مجازی به راه انداخت. اما این تصاویر ترسناک ربطی به هیولا یا بیگانگان فضایی نداشت. آن‌ها چند بوته آلوئه ورا هستند که به عمد وارونه در ساحل قرار داده شده‌اند.
مراسم جشن عروسی دسته جمعی ۵۶ زوج جوان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) در غرب کابل برگزار شد.
گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.
امروز در فضای مجازی شایعه شد که خسرو حیدری از کادر فنی تیم استقلال جدا شده چون تصاویر او در تمرینات روزهای اخیر منتشر نشده است.
پلیس ده‌ها نفر را در کشمیر تحت کنترل هند در حین متفرق کردن مسلمانان شیعه که قصد شرکت در راهپیمایی‌های ماه محرم را داشتند، بازداشت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ