پژوهشگران می‌گویند موهای یافت‌شده صرفاً از سر یک نفر کنده نشده‌اند. برخی از تارهای مو توسط قبیله باستانی که در غار بوده‌اند به رنگ قرمز درآمده، در ۱۰ ظرف تزئین‌شده از چوب و شاخ قرار داده شده و در یک اتاقک جداگانه مهر و موم شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان می‌گویند با بررسی استخوانی از 1.45 میلیون سال پیش احتمالاً به اولین شواهد هم‌نوع‌خواری در انسان‌ها رسیده‌اند.
در این مطالعه شواهد بیشتری بدست آمده که نشان می‌دهد در طول عصر یخبندان یا حتی پیش از آن انسان‌ها در مرکز برزیل زندگی می‌کردند.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
انسان‌های شبیه به هابیت نسبت به سایر موجودات انسان‌مانند شناخته‌شده، دارای جثه کوچک‌تری بودند.
۴۰۰ صندلی این بوئینگ ۷۴۷ حذف شده است تا جا برای انبوهی از وسایل لوکس باز شود که شامل تخت، میز ناهار خوری بزرگ، پرچم های بزرگ عربستان و تعدادی سالن دیگر است.
آسمان شب سرشار از داستان‌های مختلف است. تمدن‌های مختلفی در طول تاریخ برخی از ماندگارترین افسانه‌های خود را روی ستاره‌ها و گردوغبار کیهانی اعمال کرده‌اند. مردم زیادی این نمادهای آسمانی را می‌بینند، داستان‌های مرتبط با آن‌ها را می‌شنوند و به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.
بسیاری از اماکن باستانی، بنا‌ها و اشیاء تاریخی به دلیل جنگ‌ها، فجایع طبیعی و غفلت انسان‌ها ویران شده‌اند.
تصور دانشمندان بر این است که گونه طاعون که به اواخر عصر نوسنگی و عصر برنز بازمی‌گردد، به احتمال زیاد در حدود سال ۴۸۰۰ پیش از میلاد توسط انسان‌هایی به اوراسیا آورده شده و از آن‌جا به اروپای مرکزی و غربی راه یافته است.
به گفته انجمن بین‌المللی گربه، در حالی که مردم در ابتدا مجذوب ظاهر گربه‌ها می‌شوند، "چیزی که بیشتر از همه دوست دارند، هوش، پیوند با انسان‌ها و بازیگوشی ساواناها است" که آنها را به همراهانی تقریباً شبیه سگ تبدیل می‌کند."
تانک T۵۵ تانک افسانه‌ای شوروی بود. این تانک با استفاده از طرح تانک T۳۴ ساخته شد و از سال ۱۹۵۱ رسما در ارتش سرخ شوروی مشغول خدمت شد.
جوآ آراوج، کارشناس قارچ‌های انگلی در باغ گیاه‌شناسی نیویورک می‌گوید حدود ۳۵ مورد از این قارچ‌های ophiocordyceps حشرات را به زامبی تبدیل می‌کنند، اما ممکن است تا ۶۰۰ مورد وجود داشته باشد.
میلیون‌ها نفر بین قرن ۱۶ تا سال ۱۹۶۰ فریب «صنعت نمایش انسان» را خوردند و در باغ وحش‌های انسانی به انسان‌های درون نمایشگاه‌ها خیره شدند.
فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۸۰ کیلوگرم تریاک در پوشش بار هندوانه طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های «قم و یزد» خبر داد.
افسانه کاپ‌دوا، افسانه‌ای است که برای قرن‌ها از طریق نسل‌ها نقل شده‌است. داستان نویسان از مدت‌ها پیش داستان‌های این موجود مرموز را بازگو کرده‌اند، از مشاهده آن در میان طوفان در دریا گرفته تا داستان‌هایی در مورد محافظت از ملوانان در برابر خطر.
رسانه‌های عراقی بامداد امروز شنبه، از وقوع سه زمین‌لرزه بالای چهار ریشتر در استان‌های نینوی و اربیل خبر دادند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد در اطراف اربیل برخی خانه‌ها در اثر این زمین‌لرزه‌ها ترک برداشته است.
در ادامه به گونه‌هایی از پرندگان اشاره می‌کنیم که برای انسان‌ها نقش کلیدی داشته اند: از تمدن‌های باستانی گرفته تا بحران آب و هوایی امروزی.
با اینکه انسان‌ها اولین عامل انقراض این مارها هستند، اما در عین حال می‌توانند باعث نجات یافتن آنها نیز بشوند. در بسیاری از موارد، به دنبال دخالت و حفاظت انسان‌ها از این مارهای نادر، جمعیت آنها رشد فوق‌العاده‌ای داشته است.
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
با این که ریشه اکثر موجودات اساطیری در فکر، خیال و خلاقیت انسان‌هاست؛ اما برخی از آن‌ها با الهام از موجودات مختلف طبیعت به وجود آمده‌اند و به همین جهت انسان‌ها می‌توانند ارتباط بسیار بهتری با آن‌ها برقرار کنند؛ بنابراین ترس و هیجان عموما نخستین پاسخ بشر به شنیدن برخی داستان‌ها در خصوص موجودات افسانه ای‌ست!
ویتنی می‌گوید: «واتچریا با جمجمه بزرگی که با دندان‌ها و اندام‌های قوی و درشت پر شده است مشخص می‌شود. "این شکارچی راس محیط خود بود که شامل انواع مختلف ماهی ها و کوسه های باستانی و همچنین سایر چهارپایان اولیه کوچکتر بود."
بزرگترین تفاوت بین دید انسان و دید گربه در شبکیه چشم است. گربه‌ها نمی‌توانند رنگ‌ها را به خوبی انسان تشخیص دهند و همچنین نمی‌توانند اجسام خیلی دور را ببینند؛ اما گربه‌ها در مقایسه با انسان‌ها توانایی بهتری برای دیدن در تاریکی دارند.
موزه المپیک و ورزش قطر یکی از جاذبه‌های گردشگری دوحه در شرق استادیوم بین‌المللی خلیفه و مرکز خرید حیات پلازا می‌باشد که با مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارای هفده هزار شی، عکس و المان‌های ورزشی از دوران باستان تا امروز است، اینجا محل خوبی برای آشنایی همه سنین با تاریخچه‌ی کامل از انواع ورزش‌ها می‌باشد و بخش‌هایی از این موزه به قهرمانان و ورزشکاران مشهور قطری اختصاص یافته است.
محققان با استفاده از بقایای به جای مانده از انسان‌های قرن‌ها و هزاران سال پیش موفق شدند، چهره و حتی پوشش احتمالی آن‌ها را بازسازی کنند.
واکنش سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، به عملکرد ضعیف تیم سابقش در دربی امشب شهر منچستر خبرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ