از سر تا دم، طول نرها به ۱.۵ تا ۲ متر می رسد، در حالی که طول ماده ها به ۱.۳ تا ۱.۸ متر می رسد. به عظمت آنها دم آنها افزوده می شود، یک ویژگی متمایز در میان گربه های بزرگ، این دم ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متر اضافی به طول آنها می‌افزاید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نپتون دورترین سیاره از خورشید است؛ حدود ۳۰ برابر دورتر از فاصله زمین از خورشید. در این تصویر خیره‌کننده جیمز وب، ظاهر تار و شبح‌مانند این سیاره به‌دلیل متان موجود در اتمسفر است که نور فروسرخ را جذب می‌کند. ابر‌های مرتفع‌تر که بیشترین میزان جذب متان نپتون را دارند، به‌وضوح در تصویر مشخص هستند.
یک عکاس حیات وحش با انتشار تصویری از یک تمساح در دهان یک جگوار نوشت: تمساح غذای مورد علاقه جگوار، طعمه آسانی نیست. حیله گری و قدرت برای موفقیت این شکارچی در شکار ضروری است. جگوار ستار حیات وحش پانتانال است.
اوماس با نام اصلی جردن اوموگبهین از زمان پیوستن به WWE در سال ۲۰۱۹ ابتدا نقش مجری و محافظ را برای ای جی استایلز بازی می‌کرد و در مسابقات با ورزشکارانی مانند براک لزنر، سث رولینز و بابی لشلی روبه‌رو شده است.
مشاهدات نپتون در نیمه دوم سپتامبر ۲۰۲۲ انجام شد. از آنجایی که نپتون بسیار دور است، تمایل دارد کمی نادیده گرفته شود. احتمالاً به دیدن تصاویر گرفته شده توسط وویجر ۲ هنگام عبور از ۱۹۸۹ عادت کرده اید. مشاهدات جیمزوب برای اولین بار در بیش از ۳۰ سال، نگاهی جدید به حلقه‌های زیبای غول یخی انداخت.
ام اوسماناگیچ بر فرضیه اش پا فشاری کرده و می گوید که این سنگ تائیدی دیگر است بر این که بسیار پیش تر از آنچه در تاریخ روایت می شود، در جنوب اروپا و منطقه بالکان فعلی، تمدن وجود داشته است.
این تنها برداشت جونو از رعد و برق در مشتری نبود، در واقع این فضاپیما ضربات زیادی را در جو ضخیم مشتری مشاهده کرده است که به دانشمندان کمک می کند تا تشخیص دهند که رعد و برق در غول گازی کاملاً شبیه به آن چیزی است که در اینجا روی زمین می بینیم.
«اسکای مگنتار» (SKY Magnetar) نامی که از یک نوع ستاره نوترونی گرفته شده است، نیمی هواپیما و نیمی موشک است که ۱۱۲ متر طول دارد و فضایی برای حدود ۱۲۰ مسافر دارد.
یکی از شگفت انگیزترین و غول پیکرترین حیواناتی که در حال انقراض است، ماموت پشمالو است. آن‌ها در عصر یخبندان زنده ماندند، اما نتوانستند از طمع انسان‌ها جان سالم به در ببرند. آن‌ها را اجداد فیل‌های امروزی می‌دانند.
کانسپت bZ FlexSpace، یک SUV الکتریکی خانواده محور را پیش نمایش می‌دهد. این خودرو به طور مشترک توسط تویوتا، گروه خودروسازی گوانگژو (GAC)، GAC تویوتا موتور و TMEC توسعه می‌یابد. برنامه این است که شاسی بلند الکتریکی توسط GAC تویوتا موتور تولید و فروخته شود.
ویدئویی که دراز کشیدن یک پسربچه روی مار پیتون غول پیکر را به تصویر می کشد به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو این پسربچه در حالی که روی مار لم داده، مشغول بازی با تلفن همراهش دیده می شود.
افسانه کاپ‌دوا، افسانه‌ای است که برای قرن‌ها از طریق نسل‌ها نقل شده‌است. داستان نویسان از مدت‌ها پیش داستان‌های این موجود مرموز را بازگو کرده‌اند، از مشاهده آن در میان طوفان در دریا گرفته تا داستان‌هایی در مورد محافظت از ملوانان در برابر خطر.
مدیر مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران گفت: مار پیتون از مارهای غول پیکر کشور برمه است و با توجه به شرایط مناسب نگهداری در مجموعه حیات وحش پارک شهید چمران تخم گذاری کرده است.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
طبق تصاویر منتشره از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشخص می‌شود نیروی دریایی چین با ناوشکن Nanning (با شماره بدنه ۱۶۲) و نیروی دریایی روسیه با ناو آدمیرال گورشکوف (با شماره بدنه ۴۵۴) به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شده اند و در روز‌های آینده به مدت ۳ روز، نسبت به اجرای تمرینات مختلف دریایی شامل رزمی و امداد و نجات اقدام خواهند کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و ویژگی‌های مهم شناور چینی، ابتدا معرفی و بررسی تجهیزات آن، اهمیت و جذابیت بیشتری خواهد داشت.
جت‌های جنگی در اتفاقی عجیب و جذاب در ارتفاع چند هزارپایی مقابل فیلم‌بردار برای ثبت تصویر، ژست می‌گیرند.
ویدیویی از یخچال طبیعی غول‌پیکر در کشور شیلی، در فیلم عظمت یخچال را با گروه کوهنوردی که روی آن قدم می‌زنند ببینید.
فرود آوردن یک هواپیمای غول پیکر با نداشتن دید آنهم در شب کار فوق‌العاده دشواری است که مهارت بالای خلبانان را می‌طلبد. ویدئوی زیر فرود شبانه یک بوئینگ ۷۴۷ را در مه غلیظ و شرایط بد جوی به تصویر کشیده است.
خودرو آفرود کمپر دانگ فنگ واریور بر اساس پیکاپ منگشی M20 ساخته شده که ابعاد آن شامل ۵۸۵۰ میلی متر طول، ۲۱۶۰ میلی متر عرض و ۲۱۵۵ میلی متر ارتفاع می‌شود.
تصویری عجیب از یک شیر جنگل با زنجیر در یک خانه که به عنوان حیوان خانگی نمایش داده میشود، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.
این قایق تفریحی دارای یک آشیانه بالگرد و گاراژ‌های مختلفی می‌باشد. هم چنین، فضای لازم برای قرار دادن اسباب بازی‌های آبی در آن قایق تفریحی نیز وجود دارند. این قایق تفریحی با بودجه ۸۰ میلیون یورویی ساخته می‌شود.
هیوندای، یک غول خودروساز است، اما این کمپانی بزرگ آسیایی اکنون قدم در شهرسازی نهاده و ایده‌ای برای شهر‌های آینده مطرح کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ