یک تصویر جالب از حضور بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های استقلال در ایفمارک به ثبت رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران بعد از جنگ جهانی به کشوری پریشان و آشفته تبدیل شد. همچنین نیرو‌های روسی حاضر به ترک ایران نبودند و شرط خروج آنان از ایران به دست آوردن امتیاز نفت شمال بود. تنها کسی که در تاریخ سر استالین را کلاه گذاشت قوام بوده است که خواندن ماجرای آن خالی از لطف نیست.
فرناندو آلونسو در گرندپری انگلیس از کلاه ایمنی ویژه استفاده می‌کند.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
در واکنش به دامنه بحران‌های پیش روی آتش‌نشانان کلاه ایمنی همه منظوره NextGen برای محافظت از آتش نشانان تولید می شود.
علاوه بر چابکی، گستره تسلیحات مورد استفاده فالکروم از نقاط قوت آن بود که موشک آر ۷۳ با هدایت مادون قرمز از مهم‌ترین آن‌ها بود. این موشک با دوربینی که روی کلاه خلبان نصب می‌شد، هدف‌گیری و شلیک را ممکن می‌کرد.
تمرین روز گذشته بایرن با حدود نیم ساعت تاخیر برگزار شد.
گوشت قرمز ممکن است سرشار از پروتئین باشد، اما هضم آن برای کبد کار مشکلی است. تجمع پروتئین اضافی در کبد می‌تواند منجر به بیماری‌های کبد چرب شود که در نهایت می‌تواند بر مغز و کلیه آثار سوء بگذارد.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به نیمکت استقلال، با ظاهر جدید و استفاده از یک کلاه ظاهر شد.
سیدمحمد حسینی با کلاه فوتبال آمریکایی در تمرینات تراکتور حضور می‌یابد.
«الهه کریمی» دانش‌آموز کلاس هشتم مدرسه ملاصدرا که دو بار دچار مسمومیت شده، گفت: بار اولی که دچار مسمومیت شدم ۱۱ روز پیش بود؛ در راهرو بوی تخم‌مرغ گندیده و عطر تند می‌آمد؛ وقتی وارد کلاس شدم چشم‌هایم قرمز شد. ابتدا فکر کردم تلقین می‌کنم، اما به مرور حالت تهوع به من دست داد. معلمم بعد از اینکه دید رنگ صورتم پریده است اجازه داد به بیرون از کلاس بروم. کمی صبر کردم، بعد کف بالا آوردم که کاملا غیرطبیعی بود.
یک موتورسوار که دوربین GoPro را برای ثبت لحظات موتورسواری به کلاه ایمنی خود وصل کرده بود، در اتفاقی تلخ تصادف راکب موتور ناشی از برخورد دو خودرو پشت چراغ قرمز را ضبط کرد.
ممکن است ادرار قهوه‌ای یا قرمز به نظر برسد و این نشان می‌دهد که حاوی خون است. وقتی کلیه‌ها به هر دلیلی آسیب ببینند؛ از جمله بیماری کلیوی، سنگ کلیه، سرطان، کیست یا التهاب کلیه و ... باعث ضعیف شدن کلیه‌ها و نشت خون می‌شود. ادرار کف‌آلود نیز می‌تواند نشان‌دهنده نشت پروتئین در کلیه باشد.
کلاه تاج پشمی ندارد؛ تکرار جعل اینفانتینو علیه خلیج‌فارس
سرمربی جدید تراکتور با سبک جدید خود به دنبال این است تا با سبکی که در پیش گرفته، حضوری متفاوت نسبت به خارجی‌های قبلی رقم بزند.
صفحه رسمی جام جهانی، طرح جالبی از کلاه مغربی روی کاپ قهرمانی منتشر کرد تا به این وسیله صعود تاریخی مراکش به نیمه‌نهایی را تبریک بگوید
یکی از عجیب ترین اتفاقات ممکن پیرامون جام جهانی 2022 در کشور ویتنام رخ داده است.
نائب‌رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای هر گونه توافق تضمین می‌خواهیم. کلاهی که در برجام سرمان رفت، پس از این سر این ملت نخواهد رفت.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با کلاه قرمز رنگ و گارد ویژه در تمرین امروز حضور یافت تا شایعه درباره بازی کردنش قوت بگیرد.
قهرمان زودهنگام فرمول یک 2022 از کلاه ایمنی خاص خود برای گرندپری آمریکا رونمایی کرد.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
رئیس جمهور شیلی در یک نشست خبری در حال صحبت بود که یک کودک خردسال، با کلاه قرمز و لباس سوپرمن با دوچرخه دور او می‌چرخید و ظاهراً از آنچه در حال رخ دادن بود غافل بود.
هرچند این فیلم بهترین اثر او نیست، یکی از مهم‌ترین فیلم‌‌های جنایی دهه شصت میلادی با فضاسازی است که بعدها منشا الهام بسیاری از فیلم‌سازان جهان قرار گرفته است.
اتفاقی که به تازگی رخ داد، نشان داد احتمالاً کل مجموعه و همه عروسک‌های جدید و قدیم به عنوان اموال صداوسیما تصور شده است. ایرج طهماسب مجموعه‌ای تازه در نوروز امسال از طریق شبکه نمایش خانگی ارائه کرده که یک شوی رسانه‌ای با امضای خودش در دکور، دیالوگ‌ها و سایر جزئیات اجراست اما نامش «کلاه قرمزی» نیست، بلکه «مهمونی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ