بهنام بانی خواننده ایرانی با استایل جالب که از خود منتشر کرد، پخش موزیک ویدیو جدیدش را تبلیغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
اسن یکی از شهر‌های ایالت نوردراین-وستفالن آلمان می‌باشد که در مرکز منطقه رور قرار دارد و رودخانهٔ رور از میان محله‌های کوپفادره، هایزینگن، فیشلاکن و وردن می‌گذرد و دریاچه بالدنای زه را در جنوب این شهر تشکیل می‌دهد.
این جانور دست‌ها و پنجه‌هایی شبیه به شخصیت ادوارد دست‌قیچی دارد. رودریگو مولر، دیرینه‌شناس در دانشگاه سانتا ماریا در برزیل، می‌گوید: «این دست‌ها و پنجه‌ها برای شکار یا بالارفتن از درختان کاربرد داشته‌اند.»
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
استرالیا می‌خواهد جت‌های جنگنده F-35A لایتنیگ II را برای رادار دشمن، نامرئی کند و کارخانه‌ای با هزینه بیش از 65 میلیون دلار برای این فناوری بسازد.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
سال گذشته مشخص شد که بهرام رادان با مینا مختاری، بلاگر فعال سبک زندگی و مد و فشن ازدواج کرده است. ۱۹ تیر مراسم عروسی این زوج برگزار شد و امروز تصاویر ازدواج آن‌ها منتشر شد.
بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ تصویری از خود در شرایط جالبی را در صفحه شخصی خود، منتشر کرد.
اپل ویژن پرو یک سیستم عامل کاملاً جدید به‌نام VisionOS دارد که از یک رابط کاربری سه‌بعدی بهره می‌برد. این سیستم عامل دارای یک اپ استور جدید و اختصاصی است که دسترسی به اپ‌ها مخصوص هدست را فراهم می‌کند و البته ظاهراً می‌توانید از طریق این فروشگاه به آن دسته از اپ‌های آیفون و آیپد که با این محصول جدید سازگار باشند، دسترسی داشته باشید.
اپل ویژن پرو یک سیستم عامل کاملاً جدید به‌نام VisionOS دارد که از یک رابط کاربری سه‌بعدی بهره می‌برد. این سیستم عامل دارای یک اپ استور جدید و اختصاصی است که دسترسی به اپ‌ها مخصوص هدست را فراهم می‌کند و البته ظاهراً می‌توانید از طریق این فروشگاه به آن دسته از اپ‌های آیفون و آیپد که با این محصول جدید سازگار باشند، دسترسی داشته باشید.
سردار آزمون استوری جدیدی از خود منتشر کرد.
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
پرتوهای تابوت که به عنوان پرتوهای بی حس کننده نیز شناخته می شوند، به دلیل توانایی خود در رساندن شوک الکتریکی به طعمه بدنام هستند. چندین کاربر شبکه های اجتماعی اشاره کردند که پرتو تابوت "کمی خشک شده" و خمیده به نظر می رسد.
بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود: با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو‌های گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، سه‌شنبه ۲۲ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت در این جلسه به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.
ویژه برنام کدام برجام؟ جام زهر یا طلا؟ عصر امروز با حضور مهدی نصیری، سردبیر و مدیر مسئول سابق هفته‌نامه صبح و روزنامه کیهان و مهدی خانعلی‌زاده، دکترای روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی در سالن آمفی تئاتر بهمن برگزار شد.
وب‌سایت فناوری Input با مقایسه‌ای میان گلکسی اس ۲۱ اولترا و آیفون ۱۲ پرو مکس، اتهاماتی را مبنی بر استفاده از ترفندهای هوش مصنوعی برای تولید عکس‌های اغراق‌آمیز علیه سامسونگ برانگیخت. علاوه بر این، یک یوتیوبر به‌نام الکسی بکسی نیز با انتشار ویدیویی ادعا کرده که این غول کره‌ای از حقه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد نتایج چشم‌گیر برای عکس‌های با بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری استفاده می‌کند.
استارتاپ هوش مصنوعی Runway که پارسال مدل تبدیل متن به تصویر Stable Diffusion را منتشر کرده بود، حالا مدل جدیدی به‌نام Gen-۱ را ساخته است که می‌تواند ویدیو‌های موجود را از طریق فرمان‌های متن یا تصاویر دیگر تغییر دهد و به سبک‌های متفاوت تبدیل کند.
شهید «حسن باقری» (غلامحسین افشردی) و «بهرام محمدی‌فرد» به عنوان نخستین خبرنگار و عکاس اعزامی جمهوری اسلامی به طبس، این واقعه را در روز شنبه تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۹ مصادف ۱۰ جمادی‌الثانی ۱۴۰۰ در شماره ۲۶۱ به نگارش درآورده و به تصویر کشیده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و بدنام سازی ایران گفت: این کشور‌ها که سابقه طولانی در نقض سیستماتیک حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از دخالت‌های آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند.
به نظر می‌رسد مهدی محمدنبی جلوتر از بهرام رضاییان وظیفه سرپرستی کاروان تیم ملی در اردوی اتریش را دارد.
بهنام قرار بود پراید بخرد مسافرکشی کند. اما آگهی‌های روزنامه کار دستش داد. یک روز که در جستجوی خرید پراید بود میان آگهی‌ها چشمش به آگهی کار روی آمبولانس افتاد. شغلی که نوشته بود درآمد ماهیانه اش دست کم ۵ برابر حقوق یک کارمند است. خب او ازدواج کرده بود و فرزند دومش هم در راه بود. این در آمد وسوسه اش کرد. تماس گرفت و پیگیری کرد. وقتی به آدرس محل استخدام رفت متوجه شد آمبولانس نعش کشی است نه حمل بیمار. او تصور می‌کرد منظور از کار روی آمبولانس، حمل بیمار است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ