سه تصویر از کنکور در سال‌های متفاوت به نمایش درآمده است که در آن داوطلبان مشغول خوردن آب نبات چوبی هستند، به‌نظر می‌رسد این اقدام آن‌ها برای جلوگیری از افت قند باشد، اما هرچه هست و به هر دلیلی این کار را انجام داده‌اند سبب خلق تصویری جالب در آزمون‌های سراسری شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
چلسی پیش از پایان نیمه اول برابر لیورپول توسط اکسل دیساسی به گل تساوی رسید.
در این سیستم به طور همزمان ضمن صرفه جویی در مصرف آب تولید انرژی پاک خورشیدی هم صورت می‌گیرد.
تصویری از دختر کریستیانو رونالدو، اسطوره منچستریونایتد، با پیراهن محمد صلاح توجه بسیاری را جلب کرده است.
ما در زمانی زندگی می‌کنیم که میلیاردر‌ها موشک‌های فضایی خصوصی می‌سازند و افراد مشهور را به مدار می‌فرستند. همان‌قدر که کاوش در فضا فوق‌العاده است، چیزی نزدیک‌تر به خانه وجود دارد که احتمالاً ابتدا باید کاوش آن را به پایان برسانیم، اقیانوس.
شمشیری که به عنوان نمونه بازآفرینی‌شده از اثر تاریخی اصلی در یک موزه آمریکایی نگهداری می‌شد، در حقیقت یک اثر تاریخی سه‌هزار ساله است.
پژوهشگران انسلادوس، ششمین قمر بزرگ زحل را، پاییز گذشته با تلسکوپ فضایی جیمز وب رصد کردند. تصاویر گرفته‌شده با ابزار طیف‌نگار فروسرخ نزدیک تلسکوپ چیزی را ثبت کردند که دانشمندان «فورانی خارق‌العاده بزرگ» نامیده‌اند.
کاپیتان سابق تیم ملی می‌توانست در مصاف با علیرضا بیرانوند پیش از نیمه اول هوادار را به گل برساند، اما ...
پایتختی تهران و توسعه بی‌حدوحصرش، این شهر را خشک و بی‌آب کرد. کمبود آب تهران از دوره فتحعلی‌شاه آغاز و از آن زمان تاکنون یکی از مشکلات همه حکومت‌ها و دولت‌ها برای تامین آب مورد نیاز پایتخت‌نشینان بوده است.
. در سال ۱۳۰۶ شمسی بخشی از آب رودخانه کرج به تهران منتقل شد و به جوی‌ها و شیر‌های فشاری محله‌ها رسید، اما باز هم از لوله‌کشی خانگی خبری نبود. ۱۲ سال بعد قرار شد یک شرکت فرانسوی پروژه لوله‌کشی آب تهران را آغاز کند، اما از بد روزگار با شروع جنگ جهانی دوم این پروژه در قدم اول متوقف شد. سرانجام در سال ۱۳۲۵ طلسم لوله‌کشی آب تهران شکسته شد و این پروژه با حضور شرکت‌های خارجی به مناقصه گذاشته شد و یک سال بعد کلنگ لوله‌کشی آب در تهران در میدان سنگلج به زمین خورد.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
پیش از شروع نیمه دوم، تماشاگران حاضر در استادیوم، با یک بطری آب یخ ساپینتو را زدند.
ویژگی‌های این سنگ عقیق از نظر شکل، اندازه و بافت شبیه به تخم دایناسور است.
تانک آلتای مجهز به تفنگ ۱۲۰ میلی متری و سیستم دفاع CBRN (شیمیایی، میکروبی، هسته‌ای و پرتو زاینده) است. حداکثر سرعت برنامه ریزی شده ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود که از طریق موتوری با قدرت ۱،۸۰۰ اسب بخار تامین می‌شود. این MBT همچنین می‌تواند تا عمق ۴.۱ متری زیر آب عملکرد خود را حفظ کند. تانک مورد نظر نه تنها از سیستم‌های بومی توسعه یافته سود می‌برد بلکه بر اساس موافقت نامه‌ای که با کره جنوبی به امضا رسیده است، قادر به استفاده از تکنولوژی توپ K ۲ بلک پانتر نیز خواهد بود.
خیبر خرم آباد در شرایطی امروز در خانه به مصاف ون پارس اصفهان خواهد رفت که زمین استادیوم خانگی‌شان با شرایط عجیبی در حال آماده سازی است.
گانت‌ها از ارتفاع حدود ۳۰ متری غواصی می‌کنند. آن‌ها بال‌های خود را به عقب می‌کشند و بدن خود را به شکل محکم و روان درآورده و با سرعت زیاد، سطح آب و جایی که می‌خواهند ماهی شکار کنند را می‌شکافند. سرعت گانت‌ها در لحظه برخورد به آب می‌تواند به ۸۶.۴ کیلومتر در ساعت (یا ۲۴ متر برثانیه) برسد.
برای نخستین بار شیوه زایمان در آب، در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به نمایش درآمد، پوشش مادر و حضور پدر در این تصاویر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است./همشهری
هی چان هوانگ در اولین بازی جام جهانی موفق شد زننده گل صعود تیمش لقب بگیرد.
این روزها تیم ملی فوتبال ایران بیش از هر چیزی به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند هم روحیه خودشان را حفظ کنند و هم روحیه هم‌تیمی‌هایشان را بالا ببرند.
انتشار عکسی از یک دختر اوکراینی که اسلحه در دست لبه یک پنجره شکسته نشسته و در حال مکیدن آب نبات است در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده است.
سران کشور‌ها و دولت‌ها کمی قبل از افتتاحیه اجلاس COP ۲۷ در شرم الشیخ مصر، عکس یادگاری گرفتند. اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد با عنوان COP ۲۷ روز گذشته در شرم الشیخ مصر کار خود را آغاز کرد. قرار است ۱۲۰ رهبر جهان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی که تا جمعه هفته آینده ادامه دارد، به ساحل دریای سرخ در مصر سفر کنند. نمایندگان ۱۹۶ کشور جهان در قالب هیات‌هایی با جمعیت مجموعا ۴۵ هزار نفر در این اجلاس شرکت می‌کنند.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی و گری نویل، مجری شبکه اسکای اسپورتس، لحظات عجیبی را پیش از آغاز دربی منچستر تجربه کرد.
گری نویل، مجری شبکه اسکای اسپورتس، لحظات عجیبی را پیش از آغاز دربی منچستر تجربه کرد.
گری نویل، مجری شبکه اسکای اسپورتس، لحظات عجیبی را پیش از آغاز دربی منچستر تجربه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ