سخنگوی شهرداری تهران گفت: سرفاصله حرکت قطارهای مترو در همه خطوط ۷ گانه به ۳.۵ دقیقه کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید عصر امروز شهر اصفهان را فرا گرفت و منجر به جاری شدن روانآب در معابر عمومی شد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه امروزه بیش از 7 میلیون راکب موتورسیکلت در کشور وجود دارند که بدون گواهینامه تردد می‌کنند، بیان کرد: دولت نیز خوشبختانه همکاری بسیار مطلوبی دارد و از کاهش حق بیمه شخص ثالث گرفته تا بخشودگی جرایم، سیاست‌های تشویقی مطلوبی را در نظر بگیرد اما آن‌چه امروزه مایه نگرانی ماست، مبحث تصادفات رانندگی است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی بویژه در کلان‌شهر اصفهان در برخی ساعات بر اثر وزش باد خبرداد.
جوهری گفت: سهم سی ان جی در سبد سوخت کشور رو به کاهش است به طوری که در سال گذشته سهم سی ان جی در سبد سوخت ۲۰ درصد بود که در سال جاری به ۱۷ درصد رسیده است.
نوشیدن آب همچنین سطح گلوکز ناشتا را کاهش می‌دهد که برای کاهش وزن و سلامت عمومی بهتر است. نوشیدن آب یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاهش وزن است که توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، طی فروردین سال ۱۴۰۲، شش روز پاک، ۲۴ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.
نتایج مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد تنفس چرخه‌ای در میان تمرین‌های تنفسی مختلف موثر است و بهتر از مدیتیشن ذهن آگاهی می‌باشد.
متأسفانه، افراد دارای اضافه وزن، اغلب دچار مشکلات تصویر بدنی می‌شوند؛ نگرانی در مورد اینکه دیگران چه فکر می‌کنند یا چگونه ظاهر می‌شوند می‌تواند مانع بزرگی برای کاهش وزن باشد. در عوض، یادگیری دوست داشتن بدن و نگرانی کمتر در مورد اندازه آن تأثیر مثبتی دارد.
به‌عنوان مثال، خلق و خوی منفی می‌تواند به جای مصرف غذا برای رفع گرسنگی، باعث شروع دوره‌های غذا خوردن برای احساس بهتر شود، ‌این مورد به‌عنوان غذا خوردن احساسی شناخته می‌شود همچنین تشویق شدند که بدن خود را دوست داشته باشند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش محسوس دمای هوا و بارش باران تا ۳ روز آینده در تهران ادامه دارد.
یک مطالعه جدید در دانشگاه کمبریج بریتانیا گزارش می‌دهد که یک پیاده روی سریع روزانه ۱۱ دقیقه‌ای می‌تواند کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید.
زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلال ۱۰ دقیقه‌ای هفته گذشته، قطعی کامل نبود، کاهش و افت شدید ترافیک در مرکز تبادل تهران بود؛بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبر
به گزارش سازمان هواشناسی دمای هوا در تهران ۳ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد و بارش‌ها به شکل باران و برف تا چهارشنبه ادامه دارد.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی گفت: زیست فناوری می‌تواند در طی ۴ سال، به میزان ۳ میلیارد دلار از واردات مواد غذایی را کاهش دهد.
بر اساس آمار، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی چین در سال ۲۰۲۲ به ۳ درصد کاهش یافت.
تلاطم قیمتی در بازار خودرو که طی یک و نیم ماه گذشته شروع شده بود، در سه روز گذشته قدری کمتر شده و به تناسب کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت خودرو نیز دستخوش تغییراتی جزئی شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از کاهش فاصله حرکت قطارها در خط ۳ مترو خبر داد.
استقلال توانست به لطف پنالتی دقیقه‌های پایانی کوین یامگا مقابل صنعت نفت آبادان پیروز شود و اختلافش را با صدر جدول کاهش دهد.
در سال ۲۰۱۶ میلادی مجله Science دیدگاه قابل توجهی را منتشر کرد: می‌توان با یک صحبت رو در روی ۱۰ دقیقه‌ای تعصبات را کاهش داد و نظرات متفاوت را تغییر داد. این امر بدان خاطر میسر شد که پژوهشگران در مطالعه یک کار ساده را انجام دادند: آنان گوش کردند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از کاهش ۳ درصدی تردد در جاده ها خبر داد و گفت: محورهای ۴ استان بارانی هستند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: واردات گندم امسال ۳ میلیون تن نسبت به پارسال کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: واردات گندم امسال ۳ میلیون تن نسبت به پارسال کاهش یافت.
کارشناس سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در بخش‌های مختلف کشور بارندگی، وزش باد و گردوخاک و کاهش دما را پیش بینی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ