به گزارش سازمان هواشناسی دمای هوا در تهران ۳ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد و بارش‌ها به شکل باران و برف تا چهارشنبه ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مردادماه) در بیشتر نواحی استان با وزش باد نسبتا شدید، در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.
محققان داده‌های هشت مطالعه در مورد رژیم آب را تجزیه و تحلیل کردند. با این نوع رژیم، افراد فقط مقدار کمی آب میوه و سوپ مصرف می‌کنند. نویسندگان دریافتند که این رژیم منجر به کاهش قابل توجه وزن در کوتاه مدت می‌شود. افرادی که به مدت پنج روز رژیم گرفتند ۴ تا ۶ درصد وزن خود را از دست دادند، افرادی که ۷ تا ۱۰ روز رژیم گرفتند، ۲ تا ۱۰ درصد و افرادی که ۱۵ تا ۲۰ روز این رژیم را داشتند، بین ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود را از دست دادند.
بررسی بازار نشان می دهد که قیمت خودرو نسبت به ۴ روز پیش با کاهش محسوسی مواجه شده است؛ به طوریکه در خودروهای داخلی شاهد کاهش میانگین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمتها هستیم.
در نتیجه این بی‌تدبیری اولاً اقتصاد ملی کشور از حداقل ۳۰ درصد کاهش مصرف انرژی برق محروم شده ثانیاً به زحمت افتادن بخش قابل توجهی از جامعه کارمندی کشور به ویژه کارکنان مستضعف دستگاه‌های دولتی که در اطراف و اکناف شهر‌های بزرگ مثل تهران زندگی می‌کنند و حداقل دو ساعت فاصله بین محل زندگی‌شان تا محل کارشان است و در این صورت کسی که در هشتگرد زندگی می‌کند برای اینکه ساعت ۶ صبح مثلاً در تهران بر سر کار خود حاضر شود باید ساعت ۴ صبح از منزل خارج شود.
برای روز جمعه (۵ خردادماه) کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتی‌گراد و از روز شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
بررسی آمار مربوط به واردات و صادرات فولاد در سال ۱۴۰۱ حکایت از آن دارد که اگرچه واردات در این حوزه رشد قابل توجهی داشته اما در مقابل صادرات در مجموع با کاهش ۴ تا ۱۸ درصدی مواجه شده است.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از شکل‌گیری ناپایداری‌های همرفتی بویژه در نیمه شمال و شرق استان از امروز تا پایان هفته خبرداد.
«اریک آرنسن»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه اسلو نروژ، می‌گوید: «اگر هر روز یک مشت آجیل، یعنی حدود ۳۰ گرم، بخورید ۲۰ تا ۲۵ درصد خطر ابتلاء به بیماری‌های قلبی عروقی کاهش خواهد یافت. در مقایسه، بزرگسالان در کشور‌های شمال اروپا به طور متوسط حدود ۴ گرم آجیل در روز می‌خورند. بسیاری از آن‌ها اصلاً آجیل یا دانه نمی‌خورند.»
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما و تداوم بارش‌های رگباری بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.
علاوه بر رژیم غذایی گیاهی و کاهش مصرف الکل سینکلر می‌گوید روزانه یک تا دو لیوان چای ماچا می‌نوشد و مکمل‌های حاوی رسوراترول (مکمل غذایی با پایه گیاهی است که عمدتا در انگور، بادام زمینی، بلوبری، و توت سفید یافت می‌شود) را مصرف می‌کند.
همچون بسیاری از رژیم‌هایی غذایی زودگذر، این رژیم غذایی در کوتاه مدت موثر است به صورتی که شما احتمالا در هفته اول آب از دست می‌دهید. این رژیم در مورد بیشتر افراد موثر بوده است و بین ۴ تا ۵ کیلوگرم کاهش وزن داشته‌اند.
به گزارش سازمان هواشناسی از چهارشنبه تا جمعه در بیشتر مناطق کشور کاهش دمای ۴ تا ۸ درجه‌ای رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: از چهارشنبه تا جمعه نیز در بیشتر مناطق کشور کاهش دمای ۴ تا ۸ درجه‌ای رخ می‌دهد.
محققان اخیرا دریافته‌اند که رعایت یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر ۴ الگوی مشخص، تا جای ممکن عمر ما را طولانی‌تر می‌کند.
به گفته محققان، افرادی که موفق به کاهش وزن می‌شوند این کار را به تدریج با حدود نیم تا یک کیلوگرم در هفته انجام می‌دهند که به معنای ۲ تا ۴ کیلوگرم در ماه است.
۹ ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، اقتصاد روسیه بهتر از حد انتظار عمل می کند. از فروپاشی پیش‌بینی‌شده اجتناب شد و کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی پیش‌بینی‌شده تولید ناخالص داخلی برای سال به ۳ تا ۴ درصد کاهش یافت.
سپاهان با چهار گل نفت مسجدسلیمان را در هم کوبید تا هم فاصله‌اش با صدر به یک امتیاز کاهش پیدا کند و هم نماینده شهر اولین‌ها را در قعر جدول نگه دارد.
سپاهان با چهار گل نفت مسجدسلیمان را در هم کوبید تا هم فاصله‌اش با صدر به یک امتیاز کاهش پیدا کند و هم نماینده شهر اولین‌ها را در قعر جدول نگه دارد.
عبدالامیر یاقوتی متوسط رشد مصرف برق خانگی را بین ۵ تا ۶.۵ درصد عنوان کرد و گفت: مقایسه انرژی فروخته شده ۶ ماه نخست امسال با سال گذشته نشان می‌دهد رشد مصرف این بخش به طور متوسط کاهش یافته است
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۴ آذر) با ادامه پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
شهردار سابق منطقه ۴ تهران با بیان اینکه بهره‌برداری ۱۹ پروژه تا پایان سال در شنبه‌های امید و افتخار در این منطقه پیش‌بینی شده گفت: زمان صدور پروانه در منطقه از ۱۱۰ روز به ۵۳ روز کاهش یافت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای هوا تا فردا دوشنبه خبرداد.
بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص نفوذ سامانه بارشی از اوایل وقت یکشنبه مورخ ۳ مهر ۱۴۰۱ تا اواخر وقت دوشنبه ۴ مهرماه؛ شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران، کاهش محسوس دما، پدیده مه و احتمال رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ