تلاطم قیمتی در بازار خودرو که طی یک و نیم ماه گذشته شروع شده بود، در سه روز گذشته قدری کمتر شده و به تناسب کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت خودرو نیز دستخوش تغییراتی جزئی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک استاد دانشگاه گفت: بانک مرکزی با اقداماتی که انجام داده است ثبات نسبی را در بازار ارز حاکم کرده که در نتیجه این کار منجر به کاهش قیمت ارز خواهد شد.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته اول مرداد بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش و قیمت مونتاژی ها بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان اینکه قیمت طلا به ثبات نسبی رسیده است، گفت: تقاضا در بازار طلا ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته و حتی عروس و دامادها هم به سمت خرید نقره و بدلیجات رفته اند.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی، حاکی از کاهش محصولات در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.کاهش تقاضا، معوق شدن مطالبات تولیدکنندگان و… سبب شده تا حجم خرید برخی از شعبات فروشگاه‌ها کاهشی باشد.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته قبل بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان و قیمت مونتاژی ها بین ۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
بررسی قیمت خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به هفته قبل بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان و قیمت مونتاژی ها بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان با کاهش مواجه شده اند.
بررسی بازار خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به یکم تیر ماه بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان افزایش و قیمت خودروهای مونتاژی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.
بررسی بازار نشان می دهد که قیمت خودرو نسبت به ۴ روز پیش با کاهش محسوسی مواجه شده است؛ به طوریکه در خودروهای داخلی شاهد کاهش میانگین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمتها هستیم.
با توجه به کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد که از اواسط ظهر امروز شروع شد، قیمت سکه و طلا نیز به تبع آن روند کاهشی به خود گرفته است.
اوراق تسهیلات مسکن نسبت به هفته گذشته روند کاهشی پیدا کرده است.
رئیس اتحادیه مصالح فروشان ضمن تایید خبر عدم افزایش قیمت سیمان، گفت که طی روزهای گذشته یک کاهش نسبی هم در قیمت سیمان داشته ایم.
معاملات ارز در دومین روز هفته با افزایش عرضه در بازار توافقی همراه شده و در نتیجه نرخ دلار توافقی نسبت به ابتدای روز، با کاهش نسبی روبروست؛ هرچند بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 36 جای دارد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز همراه شد.
فعالان ارزی در دومین روز هفته شاهد کاهش نسبی شاخص ارزی در کانال سی و یک هزار تومانی هستند.
فعالان بازار ارز در  اولین روز هفته نظاره گر افزایش نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در هفته‌های گذشته به کانال بیست و هشت هزار تومان کاهش یافته بود.
قیمت خودروی تولید داخل امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.
روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.
به نظر می رسد در نهایت مذاکرات باشگاه استقلال و باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی جواب داده است و این بازیکن در روزهای آینده پیراهن تیم آبی را برتن خواهد کرد.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد
در پی ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع مطالبات برخی از داروخانه‌ها از تامین اجتماعی، بدهی میلیاردی به یک داروخانه در تهران پرداخت شد.
وزارت مربوطه در سال گذشته اعلام کرد که با تغییر مرجع قیمت‌گذاری خودرو، ظرف یک‌ سال، تولید خودرو افزایش و قیمت آن کاهش می‌یابد اما در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش تولید خودرو نسبت به سال قبل از آن بودیم؛ علی‌ایحال ضرورت دارد این موضوع با اهتمام ویژه دنبال شود چرا که بیش از ۶ ماه از وعده داده شده گذشته است.
با توجه به سرعت بخشی به فرآیند تولید و عرضه خودرو و همچنین واردات خودرو در یکی دو ماه آینده، پیش بینی می‌شود در نیم سال دوم شاهد تعادل نسبی در سمت عرضه و تقاضای خودرو باشیم؛ اتفاقی که یکی از نتایج مثبت آن تعدیل قیمت‌ها و حذف دلالی از بازار خودرو خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ