بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، طی فروردین سال ۱۴۰۲، شش روز پاک، ۲۴ روز قابل قبول و یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
آنتی اکسیدان های موجود در ریواس به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند که از ما در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب سلولی محافظت می کند. خواص آنتی اکسیدان ها برای مبارزه با رادیکال های آزاد ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.
کاهش وزن فقط مربوط به آنچه می‌خورید نیست، بلکه به زمان خوردن نیز مربوط می‌شود.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش ۵ برابری ظرفیت مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ در پایتخت خبر داد.
ایجاد توافق پایدار می‌تواند روی قیمت دلار تاثیر مثبت بگذارد، اما قیمت دلار تا جایی می‌تواند کاهش یابد که نرخ برابری دلار و ریال متعادل شود.
نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل حزب رقیب وی حکایت دارد.
مسوولان صنعت هوایی معتقد هستند که کاهش عمدی بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها واقعیت ندارد و ایرلاین ها حاضر نیستند تا از عمد هواپیماها را زمین گیر کنند تا به خواسته خود برسند.
نوشیدن آب همچنین سطح گلوکز ناشتا را کاهش می‌دهد که برای کاهش وزن و سلامت عمومی بهتر است. نوشیدن آب یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاهش وزن است که توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ارسال لایحه کاهش اختیارات دستگاه قضایی در برابر قوای مقننه و مجریه به کنست یکی از نشانه‌های تغییر قطب‌نمای قدرت به سمت جریان راست- مذهبی در سرزمین های اشغالی است.
متأسفانه، افراد دارای اضافه وزن، اغلب دچار مشکلات تصویر بدنی می‌شوند؛ نگرانی در مورد اینکه دیگران چه فکر می‌کنند یا چگونه ظاهر می‌شوند می‌تواند مانع بزرگی برای کاهش وزن باشد. در عوض، یادگیری دوست داشتن بدن و نگرانی کمتر در مورد اندازه آن تأثیر مثبتی دارد.
به‌عنوان مثال، خلق و خوی منفی می‌تواند به جای مصرف غذا برای رفع گرسنگی، باعث شروع دوره‌های غذا خوردن برای احساس بهتر شود، ‌این مورد به‌عنوان غذا خوردن احساسی شناخته می‌شود همچنین تشویق شدند که بدن خود را دوست داشته باشند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به کاهش شکاف جنسیتی در ایران تا ۹۷ درصد گفت: رشد دانش آموختگان زن ایرانی به ۱۷ برابر گذشته ارتقا یافته است.
حدود نیمی از جمعیت جهان دچار کمبود ویتامین D هستند و نتایج مطالعه‌ای نشان داده است که کاهش وزن با نوشیدن شیر که حاوی سطوح بالایی از کلسیم و ویتامین D است، دو برابر خواهد شد و هر دو با کاهش وزن مرتبط هستند.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
این یافته و ایده‌ای جذاب است. این مدل نشان می‌دهد که تزریق اسید نیتریک به هوای ساختمان از طریق سیستم تهویه آن ممکن است احتمال عفونت را برای افراد به میزان ۱۰۰۰ برابر کاهش دهد. این امر تنفس اسیدی قوی را شامل می‌شود، اما احتمالا نباید مضر باشد.
شاهسونی با اشاره به اینکه غلظت ذرات معلق PM2.5 در روز جاری (۱۱ دی ماه) در تهران بیش از ۱۰ برابر رهنمود سازمان جهانی بهداشت بود، اظهار کرد: اکنون مهم‌ترین آلاینده در هوای کلانشهر تهران ذرات معلق PM۲.۵ است، گفت: این ذرات اثرات زیادی بر سلامت انسان دارد و مهم‌ترین عامل خطرناک در هوا برای انسان‌ها است.
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
اگرچه اصل سرکوب قیمت با هدف حمایت از مصرف‌کننده و گردش چرخه‌ای صنعت اجرا می‌شود اما نه تنها منجر به افزایش ۵۵ برابری قیمت شیر خام شده بلکه سرانه مصرف خانوارها در همه دهک‌ها را کاهش داده است.
علاوه بر واردات فوریتی اقلام دارویی دچار کمبود، اقداماتی نظیر اصلاح قیمت برخی اقلام آنتی‌بیوتیک، کاهش مالیات بر ارزش افزوده دارو به یک درصد و لحاظ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های تولیدی، افزایش چند برابری ظرفیت تولید این دارو‌ها و... نیز انجام شد و توانست تا حدی وضعیت کمبود‌های دارو‌های اساسی را به‌سامان کند.
محبی نجم‌آبادی گفت: مردم باید به حاکمیت و نظام اعتماد کنند. ما نمایندگان مجلس مدافع سرسخت آنان هستیم. قرار است که به روبیکا پهنای باند سه برابری نسبت به استارلینک بدهند و قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت. مردم می‌خواهند کسب و کار داشته باشند، کار دیگری که نمی‌خواهند انجام دهند.
تایباد ـ فرمانده هنگ مرزی شهرستان تایباد گفت: مرزبانان تایبادی در جلوگیری از خروج سوخت در شش ماهه ابتدایی امسال ۳۰ برابر نسبت به سال قبل کشفیات داشتند.
بر اساس جدیدترین نرخ‌ها از بازار توافقی ارز، قیمت هر اسکناس دلار و یورو به دلیل نرخ برابری جهانی، تقریبا یکسان شده است. این در حالی است که یورو این روزها، با کاهش همراه بوده است.
دانه‌های قهوه سرشار از نیاسین نیز هست که نوع خاصی از ویتامین B ۳ به حساب می‌آید و آسیب‌پذیری پوست را در برابر اگزما، آکنه و سایر بیماری‌های التهابی پوست را کاهش می‌دهد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: درآمد صادرات نفت در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبلش به ۱۱ برابر رسید و سال ۱۴۰۱ این عدد به ۵ برابر خود نسبت به سال گذشته رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ