کشف تدفین یک نوزاد ۱۰ هزار ساله برای اولین بار ایده‌ای از چگونگی حمل نوزادان در آن زمان به ما می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قجری گفت: از ابتدای سال تا کنون ۹۸ مجمع برخط برگزار شده است و بیش از ۱۰ هزار سهامداران توانسته اند از ابتدای سال به شکل برخط در مجامع شرکت کنند.
متخصصان معتقدند قدمت این جنگل کهن می‌تواند به ۱۰ هزار سال پیش بازگردد.
آواکادو غنی از فیبر است. فیبر سبب احساس سیری طولانی مدت در افراد می‌شود. اسید‌های چرب موجود در آواکادو مرکز سیری در مغز را روشن می‌کنند و در نتیجه افراد تمایل کمتری به خوردن غذا و دریافت کالری پیدا می‌کنند.
رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به ۱۰ هزار پزشک که عمده آن‌ها افراد متخصص و فوق تخصص بوده‌اند گواهی گود استندینگ دریافت کرده اند و این می‌تواند رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی ما را در بسیاری از رشته‌ها در سال‌های آینده از نیروی انسانی خالی کند.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: تا پایان سال ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون به بهره‌برداران بخش کشاورزی تخصیص خواهد یافت.
حدود دو هفته پیش یک مقبره باستانی ساخته‌شده از سنگ گرانیت سیاه‌رنگ در کشور مصر کشف شد. این مقبره در حین کاوش‌های مناطق ساحلی شهر اسکندریه شناسایی‌شده و در آن، یک تابوت سنگی به طول ۱۰ فوت در حدود ۳ متر به دست آمد که تاریخ آن به دوره حکومت بطالسه در مصر و حدفاصل سال‌های ۳۰۵ تا ۳۰ پیش از میلاد بازمی‌گردد. این تابوت در حدود ۲ متر ارتفاع داشته و وزن آن نیز حدود ۳۰ تن تخمین زده می‌شود.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در تشریح اقدامات این سازمان در دفتر املاک گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰ هزار هکتار زمین مازاد دستگاه‌های اجرایی و دولتی شناسایی شد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تغییر اقلیم زمین گفت: روند گرمایش فعلی زمین در ۱۰ هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای کشور ما با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، گفت: طی ۲۰ سال اخیر از ۱۰ هزار طرح پژوهشی حمایت شده است.
امضای تفاهم نامه ایران و عمان در صنعت نفت، مصرف برق در سال ۱۴۰۵ به ۹۰ هزار مگاوات می‌رسد و اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره، اولویت اصلی وزارت نفت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته  جاری بودند.
رئیس سازمان بهزیستی از انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در راستای مناسب‌سازی ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه خانواده‌های افراد دارای معلولیت و سالمندان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بانک مسکن در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴۰۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۱۰۷ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.
یک دندان آسیاب باستانی کشف‌شده در لائوس احتمالاً متعلق به دختر دنیسووی است که تا ۱۶۴ هزار سال پیش می‌زیسته است. متاسفانه اطلاعات زیادی از دنیسووان‌ها در دست نیست؛ اما می‌دانیم که آن‌ها به‌همراه نئاندرتال‌ها، نزدیک‌ترین خویشاوندان منقرض‌شده‌ی انسان‌های امروزی بوده‌اند. فسیل‌های کمی از این انسان‌ها وجود دارد.
مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی بیان کرد که در سال ۲۰۲۲ عملیات‌ها و اقدامات مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی افزایش قابل توجهی داشته است.
مشهد ـ رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی با اعطای تسهیلات در سال جاری نیز روی خواهد داد و بخشی از ناوگان تاکسیرانی کشور نوسازی می‌شود.
۶۲ هزار رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ در حدود ۱۰ سال گذشته صادر شده که قابلیت اجرا ندارد.
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: در ۱۰ سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر در کشور بر اثر حوادث ترافیکی فوت شده اند.
مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
حاکمیت بحرین در نظر دارد از سفر پاپ سوءاستفاده کرده و از طریق آن پرچم تسامح دینی را برافراشته کند،ابزار آنها در این مسیر رسانه‌ها هستند که می‌خواهند بر واقعیت‌هایی جامعه بحرین سرپوش بگذارند.
بانک سپه در خردادماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد و با کاهش ۰.۸۴ درصدی به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد. در صورتی که امروز هم شاخص کل به روند نزولی خود ادامه دهد احتمالا شاهد یکی از بدترین هفته‌های بورسی طی یک سال گذشته خواهیم بود. آیا امروز هم شاهد ریزش سنگین شاخص‌های بورس خواهیم بود؟
مدیرعامل بنیاد برکت از ایجاد ۱۰ هزار شغل برکت در حوزه دانش‌بنیان خبر داد و گفت: بنیاد برکت تا پایان سال جاری یک‌هزار و ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان را اجرا می‌کند
مدیرکل خودرویی وزارت صمت گفت: تقاضای اسقاط خودروهای فرسوده از ۱۰ هزار دستگاه در سال به بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.
از ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ شمسی به مدت یک ماه «مبادله بزرگ اسرای ایران و عراق» انجام شد و حدود ۳۸ هزار ایرانی به کشور بازگشتند. در مقابل ۴۰ هزار عراقی هم بودند که موقع تبادل اسرا وضعیت‌شان این‌طوری بود: حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفرشان به‌صورت رسمی و کتبی به صلیب سرخ اعلام کردند که به کشورشان بازنمی‌گردند. ۳ هزار نفر هم اعلام نکردند که بازنمی‌گردند، ولی باز‌نگشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ