متخصصان معتقدند قدمت این جنگل کهن می‌تواند به ۱۰ هزار سال پیش بازگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست با توضیحاتی درباره جذب نیروی محیط‌بان و قاچاق حیات وحش از کشف 5400 سلاح جنگی و شکاری در عرصه محیط زیست در سال گذشته خبر داد.
قدم زدن در جنگل همیشه احساسی از راز و رمز را در خودش دارد؛ انگار در هر پیچ و خمی از کوره‌راه‌های جنگلی ممکن است رازی نهفته باشد. اما اگر بدانید که واقعا چه چیز‌های عجیبی تا به حال در جنگل‌ها کشف شده‌اند احتمالا این احساس را از این به بعد بیشتر و عمیق‌تر تجربه خواهید کرد.
جورج وینی، مدیر اجرایی موسسه ملی تحقیقات غار و کارست، به Live Science گفت که مناظر کارست بسته به آب و هوای اطراف از نظر اندازه و شکل متفاوت هستند.
کاوشگران غار در اوایل ماه جاری به یک جنگل ماقبل تاریخ در پایین یک فروچاله غول پیکر در جنوب چین برخورد کردند. فروچاله‌هایی از این دست در زبان چینی با نام Tiankeng یا «گودال بهشتی» نیز شناخته می‌شوند.
یانگ زیرویی زمین‌شناس و استاد دانشگاه ملی چنگ‌کونگ به همراه تیمی از دانشجویانش عازم یک سفر تحقیقاتی به جنگل شده بودند که چهار استخوان غول‌آسای «دنده» پیدا کردند که از بستر عمق جنگل بیرون زده بودند.
گرگان- کشف پاکت آبمیوه ۱۷ ساله در جنگل هیرکانی النگدره، تلنگر جدی برای حفاظت بهتر از منابع طبیعی و محیط زیست است.
رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق در روز های گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک های تروریستی شدند.
فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
پلیس هنوز به درستی نمی‌داند که این دست چگونه از قبرستانی که تقریباً یک و نیم کیلومتر دورتر از محل اکتشاف است، به جنگل رسیده است.
در پی خشکسالی در ایتالیا یک بمب ۴۵۰ کیلوگرمی مربوط به جنگ جهانی دوم کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در حکیمیه خبر داد و گفت: پرونده و متهمان به مرجع قضائی ارجاع شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از کشف یک محموله سلاح جنگی پیش از ورود به آبادان خبر داد.
سها رضانژاد که تیرماه ۱۳۹۹ همراه با یک گروه گردشگری در ارتفاعات «جهان‌نمای» کردکوی حضور داشت، مفقود و پیکر او پس از ۲۸ روز جستجو در منطقه «چِکِل‌سر» جنگل شموشک این شهرستان کشف شد.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه حجم کشفیات سلاح‌های جنگی در چند ماه اخیر بی‌سابقه بود، گفت:در چند ماه گذشته، ۴۸۰هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف کرده‌ایم که بی سابقه بود.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۷۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.
تبریز- دادستان آذربایجان شرقی از کشف ۱۵ هزار عدد فشنگ جنگی و شکاری توسط اداره کل اطلاعات استان خبر داد.
سرخس ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: پنج قبضه سلاح غیر مجاز توسط مرزبانان هنگ مرزی سرخس کشف شد.
تبریز- فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی از کشف مقادیر قابل توجهی مرمی فشنگهای جنگی و شکاری و دستگیری یک نفر قاچاقچی خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاچاق ناکام ۷۶ گرم برلیان به تهران/ ماجرای ربوده شدن و آزار پسر مبتلا به اوتیسم/ ماجرای طلاق پیرزن از مرد خسیس!/ کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل/ استفاده از پژوی سرقتی برای حمل مواد مخدر/ تنبیه مرگبار مرد آدم ربا/ زورگیری‌های مخوف با کلت ساچمه ای!/ جنایت به خاطر برادران یاکوزا
کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
با افزایش موج گرما در سراسر اروپا، یک بمب ۴۵۰ کیلوگرمی متعلق به جنگ جهانی دوم در بستر خشک‌شده یک رودخانه در ایتالیا کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ